Hallo meiden Ik ben 6 weken geleden bevallen van een prachtige dochter Ik gebruikte vroeger Diane 35 en daar ben ik nu ook mee gestart Ik slik het nu al 2 weken maar ik ben al 2 weken ongestelt over 1 week moet ik stoppen met de pil want dan heb ik een stoopweek dan moet ik gewoon ongestelt worden maar wanneer gaat het nu weg? ik weet niet meer of ik dat vroeger ook gehad had toen ik net begonnen was met de pil dus mijn vraag is eigenlijk hoort dit? of is de pil te licht voor me geworden ? groetjes Citta
Dat ligt niet aan de pil hoor, maar aan het bevallen, je bent ruim 9 maanden niet ongesteld geweest en al dat bloed heeft zichzelf opgeslagen in jou lijf..dat moet er eerst allemaal uit. Je vloeit nu dus nog na en dat kan nog vrij lang duren, je had ook eigenlijk nog niet met de pil moeten beginnen want dat heeft nu totaal geen zin. Dat vloeien stopt vanzelf en zodra je merkt dat het echt minder word dan kun je weer beginnen met de pil. Ik vloeide ongeveer tot 7 weken na de bevalling, maar iedereen is anders..
Hoi Schattepatatje Ik ben begonnen met de pil toen ik mijn 1ste keer ongestelt weer werd en die is nu toe nog niet gestopt dat staat ook bij de gebruikaanwijzing zodra je eerste ongesteltheid komt dan slikken e en dat heb ik gedaan ik heb 4 weken last van bloedverlies gehad na me bevalling toen heb ik 3 a 4 dagen nix meer gehad en toen kreeg ik weer bloed en dacht ik dat dat mijn ongesteltheid was? nou weet ik het helemaal niet meer groetjes Citta
Hm, Ja dat staat inderdaad in de gebruiksaanwijzing. Die bloedstolsels na je bevalling kunnen komen en gaan, je kunt er zo ineens weken geen last meer van hebben en het daarna ineens weer krijgen. Dat is althans wat mijn gyn zei. Overigens omdat je pas kort geleden bent bevallen denk ik dat het nog geen ongesteldheid is maar dat je nog onregelmatig vloeit. Je zou meer uitleg kunnen vragen aan een gyn o.i.d. over hoelang het vloeien gemiddeld ongeveer duurt, ik denk dat je aan de hand van dat antwoord wel weet of je nou ongesteld bent of dat je nog vloeit. Nog gefeliciteerd trouwens met je dochtertje! Ik heb nog één tip, Je banner..je bent inmiddels 47 weken+ 5dagen zwanger, misschien zou je er een babybanner van kunnen maken? haha! In ieder geval, veel geluk & plezier met je kleintje! Groetjes Cindy
Dat vloeien is geen menstruatiebloed. In je baarmoeder zit een wond van de placenta (moederkoek), het duurt ongeveer 6 weken voor deze helemaal dicht is en dus blijf je ongeveer tot die tijd vloeien. Bij mij heeft het ook een aantal dagen niet gevloeid en toen begon het weer. Het werd wel langzaamaan steeds minder.
Oke, Mijn gyn zei het zoals ik hiervoor had gezegd en in het ziekenhuis ook trouwens, maarja iedereen hoort wat anders schijnbaar. Zei zei ook dat het vloeien nog wel maanden kon duren maar dat het bij ieder persoon anders is.
Het zou fijn zijn als al die mensen het met elkaar eens zouden zijn . Dan hoefden wij ook niet zoveel vragen via forums te stellen...