een belangrijk vraagje voor mij

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bengeltje86, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi
    ik heb even een vraag
    ik ben vorige week 9 nov sochtends om 2 uur opgenomen in het ziekenhuis inverband met weeenactiviteit en heb toen die ochtend weeremmers en longrijping gehad de weeremmers sloegen niet aan toen hebben ze me zondag avond een andere soort gegeven tot woensdag morgen zondagavond rond 7 uur tot 23:30 had ik dus harde buiken met pijn om de 2 minuten rond 23:30 zakte het af. en ben iteindelijk nog met veel harde buiken maar zonder pijn donderdag middag naar huis gegaan.
    moet dus bed rust houden net zoals in het ziekenhuis . voor ik naar huis ging hoorde ik dus ook dat mijn baarmoedermond nog maar voor 1,5 cm dicht was maar stond al wel 2 vingers open.
    nu verlies ik dus sinds gister morgen bij het afvegen na plassen wat slijmerig spul gemengt met bloed niet elke keer maar wel vaak nu vandaag ook nog
    moet ik toch voor de zekerheid het ziekenhuis bellen? aangezien onze kleine in stuit lig en dus volgens ziekenhuis ook niet meer draaien kan.

de harde buiken blijven erg wisselvallig van om de 5 a 10 minuten dan weer om de 20 al sinds ik weeremmers heb gekregen vandaar de bed rust maar ze zijn gelukkig zonder pijn soms met maar goed.
    de slijmprop neem aan dat ik die dus verlies kan die dan dagen aanhouden? en elke keer klein beetje slijm met bloed zijn? is het dan zo door mijn verhaal zo dat de kleine wel snel gaat komen?
    weet dat eht normaal niets te zeggen heeft slijmprop verliezen maar aangezien ik dus al 2 soorten weeremmers heb gehad en longrijping omdat de kleine met precies 33 weken al wilde komen.

ja beetje lang verhaal hopelijk begrijpen jullie me :oops:
    alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HoiBengeltje,

Doordat je wat aan het rommelen bent geweest is de slijmprop aan los aan het komen het kan inderdaad dat je dat in delen verliest en dat er bloed doorheen zit. Het zegt niets.....ookal heb je weeenremmers gekregen het kan zomaar dat dit kindje uiteindelijk pas bij 41 wkn word geboren. Het blijft dus afwachten. Houd goed je rust want voor nu is elke dag meegenomen dat het lekker bij jou blijft zitten!

Imke

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dat hij tot 41 weken blijft zitten zal niet want kies voor keizersnede

maar ben weer aan het rommelen sinds vanmiddag uur of 5 harde buiken weer om de 9 minuten en werd later dus om de 6 minuten met wat pijn en dan wer om de 8 minuten met pijn.
    ik wacht gewoon nog even want ze houden het toch niet meer tegen .

ik lig al hele dag op bed/ en ga dus alleen na de wc of drinken/broodje pakken zoals ik mocht in het ziekenhuis
    heb al gedoucht maar de harde buiken en zo nu en dan pijnlijke blijven we wachten af.
    geloof echt niet dat hij nog lang blijft zitten zeker niet nu het sinds vanmiddag weer rommelt

Deel Deze Pagina