hai dames ik zit met een vraagje!! Mijn baby is op sommige momenten heel erg rustig , dan voel ik hem/haar niet . En nu net 2 dagen is de baby elke minuut onrustig of druk in mijn buik. Ik vind het aan de ene kant niet erg maar aan de andere kant heb ik liever zin om lekker op de bank liggen maar dat lukt dus niet want de baby is heeeelllll eerrgg druk schopt en doet. Ik weet me er nu geen raad meer mee het groeit goed en ik vind het niet erg dat ik de kleine voel maar eigenijk wil ik dat het smiddags wat drukker is dan s'avonds erg he?? Sorry sommigen willen de kleine juist voelen en ik doe er moelijk over. gr loesmari ps:Weet iemand wat ik kan doen?
hehe ik herken het!!! hier ook een druktemaker in de buik!!! ik leg vaak mn handen op mn buik en dan lijkt het rustiger te zijn! of ik duw eventjes op mn buik en dan lijkt het ook minder te worden mja ik krijg soms ook ene beuk terug hehe!! handen op de buik een proberen,gewoon op de blote buik
Serjenka kon soms ook druk doen in m'n buik, maar stopte altijd meteen wanneer ik m'n pull naar boven deed, dus wanneer m'n bluik bloot was. Mss dat je baby dan ook rustiger wordt. Anders weet ik geen tips. Liefs kathy
Loesmari, De komende tijd gaat je baby sterker worden en ga jet het alleen maar meer voelen. Als je gewoon bezig bent met je werk of je gaat een stukje lopen dan wieg je de baby eigenlijk in slaap. Maar ik zou inderdaad maar gewoon blij zijn dat je 'm voelt, lijkt me een goed teken.
ja dat kan idd wel wat zijn mijn buik bloot maken. Want soms als ik de kleine voel dan wil ik de bobbeltjes zien en doe ik snel mijn truitje omhoog en dan houd het meestal wel op maar soms gaat het ook gewoon door. Ik heb net een stukje door het huis gelopen en dat heeft tot nu toe wel wat geholpen de kleine is nu wel wat rustiger tenminste ik voelde 1 duwtje en nu ligt het denk ik rustig. Weet niet voor hoelang maar ik zal het eker gaan proberen om mijn buikje bloot te maken kijken wat er dan gebeurt. thnx voor de snelle reactie's kuzzz loesmari
Haha...dan staat je wat te wachten straks....want je beeb is nu flink aan het oefenen en wordt straks alleen maar sterker... Kung-fu fighting! Ik stoor mezelf er eigenlijk niet aan....goed teken alleen maar Zou het vervelender vinden als ik een poosje niks voel, want dan word je onzeker
ja dat is zeker de vechtsport KUNGFU FIGHTING hahah Het grappige is ook wanneer ik op mijn rug slaapt en de baby WILT gaan voelen dan voel ik letterlijk de baby wegwemmen , achter mijn schaambod echt grappig dan roep ik ff en later komt ie weer aan zwemmen en begint te schoppen. das wel funny. Bij de VK verstopte de baby zich ook achter het schaambod echt grappig volgens mij bang of zo OF ZEER SPEELS AL.hahahaha nah ik wel weer verder wat voor adviezen andere MOEKUS voor mij hebben. kussszzzzz loesmari
Ja heerlijk is dat he? Ga er maar van uit dat de kleine beeb zich heerlijk voelt als ie zo lekker beweegt. Is alleen maar goed. Geloof niet dat je er iets aan kan doen. Gewoon lekker genieten.......
Grappig, terwijl ik jullie bercichtjes aan het lezen was, kreeg ik opeens een reeks krachtige schopjes in m'n buik Net of ons kleintje wéét wat ik aan het doen ben Zoals je merkt, voel ik ook wel behoorlijk wat beweging. Het is wel waar: eerst wil je niks liever dan je kleintje eindelijk eens voelen en eens het zo ver is, zou je graag terug wat rust hebben in je buik. Tjah... niks aan te doen, denk ik... Misschien wat rustige muziek op zetten? Of een liedje zingen? Een wandelingetje maken? Ik weet het niet, hoor. Nu, echt vervelend vind ik het niet. Ik voel liever veel activiteit dan weinig. Het geeft me een geruststellend gevoel
Ik snap wel wat je bedoelt al vind ik dat gevoel het fijnste wat er is. Die kleine van mij was ook heel druk de afgelopen weken. Zo druk dat ik me nu soms afvraag of alles wel goed is, want het is heel rustig de laatste 2 dagen. Zal wel niks zijn hoor maar mis het wel. Maandag 20 weken echo Daar verheug ik me al weken op!
Het is perfect normaal dat je baby sommige dagen wat rustiger is hoor. Ik zou me er maar niet te druk om maken.
hai jullie hebben groot gelijk hoor de baby is net 2 dagen wat rustiger geweest. en het lijkt alsof zijn/haar spieren nu extra goed aangelegd zijn. Want na die twee dagen voel ik zelfs een aai in mijn buik als ik mijn hand erop legt en tot 3 x toe achter elkaar schopjes heb zelfs ff overwegen om zijn/haar voetje beet te pakken Het voelt nu in ieder geval anders aan de kleine's bewegingen dan eerst met lange tussen pauzes,, vind ik wel leuk nu!!. Nou groetjes En kuzzzz Loesmari
hai had nog een vraagjuh maakt het eigenlijk wat uit als de baby druk is dat het een jongen wordt of een meisje??? vroeg ik me af volgens mij maakt het niks uit maar aan de andere kant denk ik stiekem dat je bij jongens meer drukte voel in je buik dan bij meisjes. gr loesmari zaterdag de 20 weken echo ben benieuwd wie er zo druk is in mijn buik , jongen of meisje!!!
na mijn idee gaat dat niet op wel zeggen ze druk in de buik zoet in de box maar door contact te maken met je kleintje door idd je handen op je buik te leggen zul je in de loop van de tijd merken dat je kleintje rustiger wordt en zich lekker tegen jouw hand zal aannestelen soms kan het ook een teken zijn van hej mam ho ff ik ben er ook nog wat ben je allemaal aan het doen? of lawaai daar reageren ze ook op maar kan me heel goed voorstellen hoor dat dat getrappel je soms niet uitkomt bv net als je denkt lekker te gaan slapen denkt je kleint yeah party time en springt en hupt er lekker op los ook kan het prima de beentjes even gaan strekken met het idee heerlijk hier binnen wat een rust nu mag ik en dan het idee dat je nog 20 weken moet en die trapjes worden al sterker want je kleine krijgt al minder ruimte ow jee ik zou zeggen geniet er lekker van en zoek contact met je kleine want je zult zien het gaat erop reageren en er is niets mooiers dan dat fijne zwangerschap verder meisjes
is toch heerlijk dat je baby druk is, dan heb je ook contact met hem . als je ze niet voelt bewegen is veel erger, dan maak je je ongerust. ik had dat bij mijn vorige 2, bij de laatste moest ik zelfs om de dag naar het zh om een hartfilmpje te maken.
hai noura!! ja ik vind het nu ook geweldig nu ik de kleine voel. want de ene keer is ie rustig andere x druk. Maar het voelt gewoon anders aan dan in het begin nu weet ik wat het is een baby voelen in je buik. Ik moest er volgens mij enorm aan wennen hoe meer dagen ik de kleine voel hoe beter ik me voel natuurlijk. Maar het is mijn eertse kindje dus allemaal spannend en dingen niet begrijpen enz. Nu zit ik meer met een andere ding (de baby voel ik ook nog in mijn (bil)schoppen . van die kleine borreltjes voel je dan van binnen.ahahahahahahahhaa echt grappig en soms weer irri maar ja. Nu ik het voel heb ik minder last van obstipatie kwam ik achter. kuzzz loesmari
Wat leuk om dit allemaal te lezen.. Ik heb het idee dat ik het nu een beetje ga voelen maar ben er nog niet heel zeker van Ik voel soms wat bubbeltjes maar dat is nog zo weinig en als ik er op let voel ik niets Ik hoop dat het snel meer wordt en het net zo voel als jullie..
ik denk dat het niet lang meer zal gaan duren bij jou. (bloem) , want de tijd dat je je baby kunt gaan voelen is vanaf 18 weken meende ik en na de 20ste week heb je het al een paar keer mogen voelen . Dus ik duim voor je dat je t binnenkort zal gaan voelen. gr loesmari