een bepaalde periode iets heel veel eten

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 14 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    ik heb dat momenteel (gelukkig) met geraspte worteltjes. Je weet wel, zo'n zakje uit het koelvak.
    Als ik daar aan begin eet ik 'm helemaal leeg, als chips zegmaar.

Daarvoor had ik het met crackers smeerkaas. Ochtend, lunch, tussendoor.. maar inmiddels dus overgestapt op de geraspte wortels :thumup:

Heb van de winter ook een "tosti periode" gehad :rolleyes:

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    ja dit! Water loopt me in de mond bij alleen al het lezen van bifi :roflmao: maar die dingen zit ook mega veel zout in haha. Hopelijk krijg ik snel zin in radijsjes ofzo!

DastyQueen en Banana vinden dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.107
    17.112
    113
    Ik heb dat nu met maple pecan broodjes. Kan het oneindig eten, vreselijk:rolleyes:

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Zelfgemaakte hummus.
    De Kikkererwten vliegen er doorheen momenten :oops:

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh ja hoor!

Vooral brood of dingen op brood.. kan mij dan de bom eten in iets specifieks.

Ik ontdekte twee weken terug een stink kaasje bij de appie en daar heb ik er ondertussen ook al vijf van op :p

Louise11110, DastyQueen en Blijdorp vinden dit leuk.
  6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Beleg, het is altijd beleg. Alleen dan eet ik het ook gerust zonder brood of cracker eronder ofzo.

DastyQueen en Ysabella vinden dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Dat doe ik ook heel vaak. :eek: Pak ik gewoon een lepel Hahaha. En ik heb de rare gewoonte om soms al mijn beleg te gaan proeven als ik thuis alles in de koelkast zet na het boodschappen doen. :oops::o: Meestal alleen bij dingen die ik dan nooit eerder heb gehaald. :roflmao:

DastyQueen en Blijdorp vinden dit leuk.
  8. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Oh, ja zeker.
    Ik heb altijd bepaalde lunch periodes. Een paar maanden neem ik heel positief allemaal salades mee naar het werk, dan allemaal verschillende soorten soep, en nu zit ik in de periode dat ik geen zin heb om lunch mee te nemen en ik dus onderweg wat bij elkaar scharrel.

Qua avondeten had ik een tijd dat ik vaak van die super slechte aluminium bakjes met lasagne at. En ik was helemaal verslaafd aan wraps: wraps met salade, wraps met ei, wraps met kaas en kip, wraps met bonen, noem maar op.

Qua tussendoortjes: krakelingen, pindakoekjes, brownies, crackers, aardbeien.

En mijn altijd verslavingen zijn cola en chips :p

9. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Ik gooi nu overal kapperappeltjes doorheen, door de salade, pasta, op een broodje.. houdt nu 2 weken aan maar merk dat het wat af begint te nemen.
    De nieuwe fase gaat denk ik tosti kaas worden, sinds 2 dagen moet ik dit dagelijks eten en dan niet 1 plakje kaas maar 2 plakjes :thumup:

10. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ik heb het vaak met eieren, een tijd gebakken eieren, dan weer gekookt, omelet ed, heerlijk haha. Ik zou echt niet zonder ei kunnen :roflmao:

11. Marchella

Marchella Niet meer actief

Het is inmiddels al jaren geleden want ik word nu al onpasselijk als ik ze zie, maar hebben heeeeeul lang gehad met frikandelbroodjes.

12. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ik heb dat nu met boterhammen met vruchtenhagel.

13. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ik heb dat nu met boterhammen met vruchtenhagel.

14. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Heel herkenbaar. Dat ben ik helemaal wild van iets een periode en dan ineens in het meh. En dan geen zin meer erin.

Heb het gehad met kaasbroodjes van de Lidl. Ontbijtkoek met roomboter. Beschuitjes met biologische aardbeienjam. Kaneelbroodjes van de Starbucks, 1 bepaald Subway broodje, de pizzabroodjes van Bakker Bart.
    Bij mij hangt het ook erg samen met het weer. Als het warm is krijg ik zin in salade, terwijl ik dan in de winter haast niet naar binnen krijg.

Momenteel ben ik wild van van die grote garnalen. En zoet-zoute popcorn.

En met warm weer vind ik ijskoffie heel lekker.

tantetil vindt dit leuk.
  15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    heel herkenbaar. Tijdens de zwangerschap van de oudste moest en zou ik continue Sellerie salade eten, op toastjes, op brood, in ham, in cecervelaat etc etc. Dat is nu zo'n 12 jaar geleden en na de bevalling tot aan nu toe walg ik echt van Sellerie Salade hahahah Heb het zo veel gegeten dat ik er daarna nooit meer aan heb gezeten.

momenteel heb ik het met van die zoute prepsels omhuld in Chocolade, mijn hemel wat goddelijk. Om een beetje aan de lijn te blijven denken heb ik met mijzelf afgesproken niet meer dan 2 kleine zakjes per week te eten maar er gaan iedere dag wel minimaal 2 stukjes naar binnen en word altijd kriegel als het dan op is en ik van mijzelf nog geen nieuwe mag kopen :roflmao:

16. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik heb dat met kaas met mosterd ... dagen en weken achter elkaar en dan jaren weer niet ...

17. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Olijven. Ik zit van s morgens vroeg tot s avonds laat met mijn hoofd in de koelkast om echt de laatste te pakken voor die dag.

18. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik had dat vooral tijdens mijn zwangerschap. Pepermuntjes, eiersalade, brinta, eierkoeken, bonenschotel. En ik vergeet er vast nog een paar, maar het is dan ook al eventjes geleden.

19. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Ik herken het!
    Eet fases Haha

Nu vind ik mozzarella bolletjes met tomaat heel lekker.

Tijdje geleden de Amerikaanse ijs van de Lidl (cookie dough)

20. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    Ik heb geen eten wat ik moet en zal hebben. Heb wel periodes wat ik het zelfde eet en dat maanden. Nu eet ik al maanden kwark met fruit smorgens vroeg, koekje tussendoor bij de koffie is een negerzoen (bij de koffie anders is het te zoet en de koffie te bitter hahah)

Deel Deze Pagina