ik heb dat momenteel (gelukkig) met geraspte worteltjes. Je weet wel, zo'n zakje uit het koelvak. Als ik daar aan begin eet ik 'm helemaal leeg, als chips zegmaar. Daarvoor had ik het met crackers smeerkaas. Ochtend, lunch, tussendoor.. maar inmiddels dus overgestapt op de geraspte wortels Heb van de winter ook een "tosti periode" gehad
ja dit! Water loopt me in de mond bij alleen al het lezen van bifi maar die dingen zit ook mega veel zout in haha. Hopelijk krijg ik snel zin in radijsjes ofzo!
Oh ja hoor! Vooral brood of dingen op brood.. kan mij dan de bom eten in iets specifieks. Ik ontdekte twee weken terug een stink kaasje bij de appie en daar heb ik er ondertussen ook al vijf van op
Dat doe ik ook heel vaak. Pak ik gewoon een lepel Hahaha. En ik heb de rare gewoonte om soms al mijn beleg te gaan proeven als ik thuis alles in de koelkast zet na het boodschappen doen. Meestal alleen bij dingen die ik dan nooit eerder heb gehaald.
Oh, ja zeker. Ik heb altijd bepaalde lunch periodes. Een paar maanden neem ik heel positief allemaal salades mee naar het werk, dan allemaal verschillende soorten soep, en nu zit ik in de periode dat ik geen zin heb om lunch mee te nemen en ik dus onderweg wat bij elkaar scharrel. Qua avondeten had ik een tijd dat ik vaak van die super slechte aluminium bakjes met lasagne at. En ik was helemaal verslaafd aan wraps: wraps met salade, wraps met ei, wraps met kaas en kip, wraps met bonen, noem maar op. Qua tussendoortjes: krakelingen, pindakoekjes, brownies, crackers, aardbeien. En mijn altijd verslavingen zijn cola en chips
Ik gooi nu overal kapperappeltjes doorheen, door de salade, pasta, op een broodje.. houdt nu 2 weken aan maar merk dat het wat af begint te nemen. De nieuwe fase gaat denk ik tosti kaas worden, sinds 2 dagen moet ik dit dagelijks eten en dan niet 1 plakje kaas maar 2 plakjes
Ik heb het vaak met eieren, een tijd gebakken eieren, dan weer gekookt, omelet ed, heerlijk haha. Ik zou echt niet zonder ei kunnen
Het is inmiddels al jaren geleden want ik word nu al onpasselijk als ik ze zie, maar hebben heeeeeul lang gehad met frikandelbroodjes.
Heel herkenbaar. Dat ben ik helemaal wild van iets een periode en dan ineens in het meh. En dan geen zin meer erin. Heb het gehad met kaasbroodjes van de Lidl. Ontbijtkoek met roomboter. Beschuitjes met biologische aardbeienjam. Kaneelbroodjes van de Starbucks, 1 bepaald Subway broodje, de pizzabroodjes van Bakker Bart. Bij mij hangt het ook erg samen met het weer. Als het warm is krijg ik zin in salade, terwijl ik dan in de winter haast niet naar binnen krijg. Momenteel ben ik wild van van die grote garnalen. En zoet-zoute popcorn. En met warm weer vind ik ijskoffie heel lekker.
heel herkenbaar. Tijdens de zwangerschap van de oudste moest en zou ik continue Sellerie salade eten, op toastjes, op brood, in ham, in cecervelaat etc etc. Dat is nu zo'n 12 jaar geleden en na de bevalling tot aan nu toe walg ik echt van Sellerie Salade hahahah Heb het zo veel gegeten dat ik er daarna nooit meer aan heb gezeten. momenteel heb ik het met van die zoute prepsels omhuld in Chocolade, mijn hemel wat goddelijk. Om een beetje aan de lijn te blijven denken heb ik met mijzelf afgesproken niet meer dan 2 kleine zakjes per week te eten maar er gaan iedere dag wel minimaal 2 stukjes naar binnen en word altijd kriegel als het dan op is en ik van mijzelf nog geen nieuwe mag kopen
Olijven. Ik zit van s morgens vroeg tot s avonds laat met mijn hoofd in de koelkast om echt de laatste te pakken voor die dag.
Ik had dat vooral tijdens mijn zwangerschap. Pepermuntjes, eiersalade, brinta, eierkoeken, bonenschotel. En ik vergeet er vast nog een paar, maar het is dan ook al eventjes geleden.
Ik herken het! Eet fases Haha Nu vind ik mozzarella bolletjes met tomaat heel lekker. Tijdje geleden de Amerikaanse ijs van de Lidl (cookie dough)
Ik heb geen eten wat ik moet en zal hebben. Heb wel periodes wat ik het zelfde eet en dat maanden. Nu eet ik al maanden kwark met fruit smorgens vroeg, koekje tussendoor bij de koffie is een negerzoen (bij de koffie anders is het te zoet en de koffie te bitter hahah)