Hallo Ik heb even een vraagje. 2 weken geleden ben ik ongi geworden. en normaal heb ik een cyclus van 26 dagen. maar ik heb sinds eergister steeds bloed als ik naar de wc ga. komt echt uit mijn vagina. maar er zit verder niks in mijn onderbroek. alleen in de wc.. en als ik het afveeg? ik snap niet goed wat dit is? kan dit innesteling zijn? of is het daar te vroeg voor? of moet ik de huisarts bellen om te kijken of hij wat weet? ik weet me echt even geen raad? groetjes martine
Nou ik dacht misschien ben ik zwanger? ben nu 8 maanden bezig bij mijn eerste dochter waren met 4wk zwanger dus ik dacht doe gewoon een test.. wel erg vroeg want ik hoef pas over 2 weken ongi te worden. maar ik doe niks anders als overgeven en misselijk. nu staat er echt een heeeeel vaag lijntje op de test.. je moet wel echt in het licht kijken hoor.. maar ik twijfel nu helemaal. zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben? test zo'n test dat al in zo'n vroeg stadium? dat hcg hormoon kan misschien dat ik daarom zo misselijk ben? moeilijk hoor.
nee, als je vorige menstruatie een echte is geweest kun je nu nog niet zwanger zijn. Na ong 2 weken springt je ei en pas na min 5 dagen na de bevruchting gaat het innestelen en maakt je lichaam HCG aan.. Wat wel zou kunnen is dat je vorige ongi geen echte was en je dus toen al zwanger was.. (innestelingsbloeding ofzo) maar dan zou je nu ruim 6 weken zijn en dan had je wel positiever moeten zijn! Ik denk dat het een ovulatiebloeding is of nog een restje oud. Of misschien een bloedvaatje geraakt tijdens het vrijen, wie zal het zeggen? Als je je zorgen maakt moet je ff de HA bellen! Succes! Taliaa ps laat je even weten hoe het afgelopen is? en ik weet hoe gek je kunt worden van je lichaam..:-s
hoi ik heb ook zoiets ik moest ze de 12de februari krijgen , maar ik heb sinds mijn 16 jaar mijn maandstonden 7 dagen lang. mijn vorige NOD had ik 3 dagen verlies niet echt bloed. dan stopte het , en dan verloor ik 2 dagen nadien een beetje bruin. wat zou dat dan kunnen geweest zijn? ik heb sindsdien geweldig last van mijn borsten . ik heb wel nu mijn eisprong gevoeld, of kan dat normaal zijn?