Waar verkopen ze WITTE Bibi dental spenen (0-6 mnd) zonder opdruk?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamiReg, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind al die spenen met opdruk zo oerlelijk en heb nu mijn zinnen op een witte gezet. Alleen mijn dametje lust alleen maar Bibi spenen. Hier bij de AH, Etos en Kruidvat zie ik ze alleen in uni groen, blauw, oranje of met teksten.

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

ben ze nog niet in het wit tegen gekomen. misschien google??

3. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Prenatal? Misschien?

Anders even op new pharma kijken, hebben een enorm groot assortiment bibi spenen en ook met plaatjes die ze in nederland niet verkopen, haal hier altijd mijn spenen, snelle service en nooit prolemen gehad! En snel in huis!

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bij de enige witte spenen die er tussen staan, staat dit op de site eronder. Opgelet: de kleur en/of tekening kan verschillen met die van de foto.

Ik heb in de winkel nog nergens helemaal witte spenen gezien.
    Wel jammer want ik had zelf ook wel een witte gewild.

5. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Flauw he!

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja inderdaad!

7. Ik had een crèmekleurige voor mijn zoon. Helemaal wit is er niet. Die had ik toentertijd bij AH gekocht. Maar ik weet niet of die nu nog verkocht worden, misschien even bibi mailen ofzo? info@bibi.nl

8. Ouassima22

23 apr 2008
    36
    0
    0
    Ambtenaar
    Amsterdam
    Ik heb een witte difrax speen gehad in een van die zwanger dozen. Hij is inderdaad ook erg mooi. Ik zei ook tegen m'n man , dat ik nooit eigenlijk een witte speen heb gezien. Behalve de doorzichtige avent spenen.

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Etos, kruidvat, da, ah.. Ik heb ze ook in het wit, en ik heb er echt veeeel.. Mocht je er echt niet uitkomen, wil ik hier wel voor je kijken!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De witte/creme kleurige bibi spenen zijn van een oude collectie. Dus denk dat je echt geluk moet hebben dat je er tegen komt. Die nieuwste serie is die uni felle kleuren. Die vind ik nog wel ok. Vind die andere met die drukke printjes echt vreselijk. Vooral die serie hiervoor met die dierenhoofdjes waren verschrikkelijk.

Had gehoopt dat deze kleine wel de difrax spenen zou pakken wat die vind ik veel mooier maar helaas hier ook een bibi fan.

11. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    HIJ STAAT TOCH GEWOON OP DE SITE DIE HIERBOVEN VERMELD WORDT?

sorry voor de hoofdletters maar wilde even dat me berichtje niet over het hoofd gezien werd haha.

newpharma.nl op pagina 7 onder fopspenen. zowel vanaf 1 dag als 6 maand als 12 maand. succes!

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja en dit staat er dan onder.
    De kleur en de tekening worden enkel ter illustratie voorgesteld en kunnen verschillen. Deze kunnen niet gekozen of gegarandeerd worden.

13. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Reactie klantenservice:

Helaas is het zo dat er maar 1 witte fopspeen in een doosje van 6 zit. Mocht u naar bepaalde kleuren op zoek zijn dan
    is het raadzaam om deze te reserveren bij de winkel.

Met vriendelijke Groet,

Ticomex BV

Consumentenservice

Nu denk ik dat die info gewoon niet klopt. Ik ben toch echt al 11 weken op zoek naar een witte speen in alle mogelijke supermarkten en drogisterijen. Ik heb mijn naam en # achtergelaten bij een Etos maar zij hebben echt al heel lang geen wit speentje meer gezien. Ze zeiden dat ze ze idd per 6 krijgen in een doosje, met dan 3 kleuren erin maar echt geen witte. Boeh!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Klopt hier zitten er in de doosjes steeds 2 blauwe, 2 rose, 1 groene en 1 oranje in. De witte creme klleurige zat er een jaar misschien 2 jaar geleden bij. Toen had je een serie met uni pastel tinten: ecru/wit, paars, ouddrose, geel en lichtblauw. Meestal brenegn ze series om en om uit. Eerst een uni serie dan een bedrukte serie en dan weer uni dus misschien dat er over een paar maanden wel weer een witte in de serie komt?

15. Die drukke printjes en dierenhoofdjes waren/zijn echt verschrikkelijk ja.. ik heb die i love mum en i love dad serie alleen, de rest is zo lelijk. erg zonde. Hopelijk wilt kleintje een ander merk proberen

16. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Up, want nog steeds geen witte tegengekomen... Wie-o-wie kan me de gouden tip geven?

17. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
  18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hier heb je ze bij de prenatal, kruidvat, etos en ah. Heb ze overal wel gezien en gekocht. Ik houd er namelijk ook niet van. Bibi is 1 pot nat en heeft 1 soort speen, met ring en zonder ring. Toevallig gisteren 1 gekocht voor de nieuwe uk dus vanaf 1 dag bij prenatal. Ze zijn wel meer off-white dan spierwit. Spierwitte bestaan niet. Overigens hing bij de etos en prenatal in Amstelveen het hele rek vol met bijna alleen maar witte haha.

19. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Off-white is prima! Waar precies, daar rijd ik nl graag voor om.

Deel Deze Pagina