Gevraagd aan beheer dit onderwerp opnieuw te openen zodat jullie de foto's ontvangen. Voor sommige was dat prettig in hun beslissing om wel niet te beugelen en ervaringen uit te wisselen. Gisteren onder en boven dikkere draad gekregen en overal stiekjes. De druk is behoorlijk nu maar ergens prettig want dan gebeurt er weer wat!
Wow wat een verschil zeg. En dat in een paar maanden tijd. Echt geweldig. Ja, die dikkere draden en elastiekjes dat is even onprettig. Maar bij mij is het met 2 dagen altijd weg.
Hey wat goed joh! Jij hebt straks op je bruiloft echt een super mooi gebit! En de rest van je leven* ook natuurlijk *) tot je een kunstgebitje moet
Wauw... super goed dat je de keuze hebt gemaakt.En wat een verschil. Goed dat je de keuze gemaakt hebt, daar ga je geen spijt van krijgen.
En vandaag was het dan zover.... De beugel mocht eruit! Op verzoek het onderwerp nog een keer geopend om het resultaat met jullie te delen. En voor iedereen die nog twijfelt, het was voor mij echt de moeite waard! Liefs van Inkie
Ja binnen 9 maanden... Maar bij mij waren ook niet super drastische veranderingen noodzakelijk. Manlief mag nog tot maart door..