Een beugel op je 33e.... Doen? Zie foto's

Discussie in 'De lounge' gestart door Inkie27, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Geen ongemakken?
    Nog war vergoed gekregen?

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
  3. RozeKoek

RozeKoek Niet meer actief

Ff een screenshot want mijn reactie wilde niet verstuurd worden....

Bijgevoegde bestanden:

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Onze verzekeringsman is vanavond hier geweest. Niet hiervoor maar heb het wel aangekaart. Hij zou kijken wat hij kan doen.. Zou mooi zijn als hij iets kan regelen zodat het niet zo duur is... Maar dat is afwachten.

Ik ga het in ieder geval doen!!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Je had t beste per 1 januari over kunnen stappen maarja das nu achteraf gepraat ;)
    Ik heb sinds een jaar een beugel en ben nog elke dag blij dat ik deze keuze gemaakt heb. Ik schaam me ook niet voor m'n beugel en lach gewoon hoor. Ik vind m'n gebit nu met beugel al n stuk mooier dan hoe t was zonder :p

Ik heb ook n beugel met het Damon systeem en vind dat erg fijn.
    Ik heb altijd wel vrij veel last als ik weer een nieuwe draad heb voor een paar dagen maar dat heb ik er graag voor over!

6. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Precies daar hebben we niks meer aan overstappen januari maar onze tussenpersoon ging kijken wat kan regelen. Ik ga nergens van uit maar het zou mooi zijn als er wat aan te doen valt.

Ik moet zeggen dat de zenuwen nu wel komen. Wat doek mezelf aan! Straks zit het erin en verga ik van de pijn.
    De pijn lijkt me zo akelig. Ik ben 2 keer bevallen en dat vond ik geweldig, maar tandarts, ookal sta ik binnen 2 min weer buiten, dat vind ik echt helemaal niks.

Boehoe!!!!! Help

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Haha zo erg is het nou ook weer niet hoor. De eerste week na het plaatsen kon ik alleen vloeibaar eten. Nu heb ik elke x bij een nieuwe draad een dag of 3 last dat t eten wat lastiger gaat. Het is meer irritant. Alleen de eerste wk na het plaatsen vond ik erg ongemakkelijk.

Anoniememuts vindt dit leuk.
  8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Maar kón je alleen vloeibaar eten door de helse pijn of wat?
    Wel goed voor de lijn. Ik wil nog een kilootje of 8 ;)

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Het is geen helse pijn hoor, maar bijten/kauwen ging niet, er staat erg veel druk op dan en ik voelde mn tanden gewoon loszitten. :)

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Loszitten?!!:$

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja hoe denk je anders dat je tanden gaan verschuiven :D

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Joh, er komen zoveel vragen ineens op... Niet echt over nagedacht. Meer over, hoe lang, hoe duur enz
    Doodeng. Maar ja, we zien wel

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zou het idd gewoon over je heen laten komen. Het valt echt wel mee hoor :)

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    D-Day....

15. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Mijn mening is gewoon doen.. en wat maakt leeftijd uit... ik ken iemand geloof me het is echt geen grap in de 70 was en die nam een beugel ... gewoon omdat het ze het nu wilde..En die was super verzorgd dus het zag er ook niet meteen apart uit maar alsnog .. vind ik dat niet raar... en je bent nog hartstikke jong dus gewoon doen...

16. Ik heb als puber een beugel gehad. Het was een soort ding dat in mijn gehemelte zat en elke dag moest mijn moeder met een soort haakje dat ding aandraaien dat mijn gehemelte een klein beetje uitgerekt werd naar buiten toe. Mijn gehemelte was namelijk te puntig. ;)

Serieus, als ze het aandraaide voelde het alsof mijn neus naar binnen werd getrokken, het deed elke dag weer zo'n zeer :$ En op het laatst leek het wel alsof er een tand uit mijn mond was gevallen; mijn voortanden stonden zo ver uit elkaar dat er een extra tand tussen paste :D

Ik vond de blokjesbeugel die ik daarna kreeg dus echt heel erg meevallen ;)

17. JNS25

JNS25 Niet meer actief

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Erg hoor, ik ben nie zonne schijtert maar ik merk dat ik nu erg nerveus ben.
    Ouders keuren het erg af en geen begrip. Dat speelt ook erg mee. Is zo gegroeid, lang verhaal

19. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Ja, inderdaad een kaakoperatie gehad. Bij mij hebben ze mijn onderkaak iets verlengd. Je moet echt niet zenuwachtig zijn, want het valt reuze mee! Hetgeen waar ik bang voor was, was misselijkheid na de narcose. Dit omdat je kaken een paar weken met strakke elastieken op elkaar worden gezet. Maar hier krijg je gewoon extra medicatie voor om het te voorkomen. Ik ben geen moment misselijk geweest en heb ook geen pijn gehad. Hooguit wat irritatie door de zwelling van je gezicht.
    Eten is even een opgave (goed voor de lijn! :D), maar je went er snel aan en wordt handig in het klaarmaken van dingen die je makkelijk weg krijgt.
    Succes!!

Inkie: jij ook succes vandaag! Ik vind dat je een goede keuze maakt om door te pakken! :)

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Veel succes!

Deel Deze Pagina