Beste aanstaande moeders, Voor stichting Siriz maak ik een voorlichtingsvideo over de zwangerschap: over de ontwikkeling van leven. Hiervoor ben ik op zoek naar vrouwen die zijn uitgerekend in dit najaar, bij voorkeur zelfs al begin november. Wil je graag de eerste beelden van je kindje op video en vind je het belangrijk om meewerken aan een voorlichtingsvideo neem dan vrijblijvend contact op. De video zal gaan over de hele zwangerschap, waarvan de bevalling een onderdeel is. Het wordt een mooie voorlichtingsvideo van een paar minuten met bijvoorbeeld materiaal uit de film LOdyssee de la Vie door Nils Tavernier en de film Miracle of life door Lennart Nilsson. Wat is de bedoeling? We willen graag bij je bevalling opnames maken. Als je je tweede of derde kind verwacht, weet je al wat je van een bevalling kunt verwachten. Het zal heel netjes gefilmd worden, alleen je bovenlichaam is in beeld. Als je het leuk vindt, kunnen we nog een 3d of 4d echo laten maken. Het filmmateriaal van de bevalling krijg je natuurlijk zelf ook. Deze video zal alleen in de voorlichtingslessen van Stichting Siriz op scholen gebruikt worden en wordt niet gestreamd, op DVD gedrukt of op andere wijze verspreid. Wil je meer informatie, bel of mail mij. Dat kan op 0346-219254 of berbergroenenberg@teachersinmedia.nl. groeten, Berber