Mijn zoontje is 15 maanden en zijn haar zit echt niet meer. Nu vroeg ik me af kan ik met zo'n kleintje al naar de kapper of is dat echt nog geen optie? Wanneer gingen jullie voor het eerst naar de kapper?
Goede, leuke vraag.....vraag het mezelf ook af! Mijn zoontje is ruim 16 maanden en heeft blonden krullen. Eigenlijk wil ik 't nog niet laten knippen, maar vraag me wel af of het misschien niet beter is vh haar...kleine puntjes eraf!? Mirre
Eeeh ik heb een pluizebol van net 5 maanden en ik overweeg zelfs al om hem een keer te laten knippen. Het groeit allemaal 1 kant op en dat is keihard recht omhoog.. Best schattig ware het niet dat hij nu een soort van dreadlocks op zijn achterhoofd krijgt van het liggen en daardoor krijgt hij nu zo'n kale baan op zijn koppie.. Geen gezicht maar ja kan ik met zo'n ukje al naar een kapper?
Mijn zoontje is 14 maanden en al 3x keer geknipt, eigenlijk moet hij alweer. Je kan rustig naar de kapper hoor. Ze weten precies hoe ze dat moeten doen.
Hier met 1 jaar voor het eerst...haar bovenop haar hoofd groeit harder en allemaal naar voren toe...dus hing het in haar ogen... Ze is nu al 2 keer geweest en 4 keer heb ik het zelf gedaan...laat het wel af en toe door kapper knippen zodat het er niet als een bloempot uit gaat zien
Kan prima, mijn zoontje is met 9 maanden voor het eerst naar de kapper geweest. Inmiddels heeft hij zijn 3de bezoekje net achter de rug. Hij zit bij mij opschoot en is zo onder de indruk wat er gaande is, dat hij heel stil blijft zitten.
Iris is ook al 2 keer naar de kapper geweest. Gewoon bij mij op schoot en binnen 10 minuten was het klaar. Zodra ze teveel met haar hoofd ging draaien pakten we een boekje erbij en zat ze weer een tijdje stil(ler) met haar hoofd. Ik vond het echt een stuk beter nadat haar haren geknipt waren. Het is nu ook een stuk voller geworden.
Wij gaan naar een kapper waar ze leuke auto`s hebben .Daar kan mijn zoontje inzitten . Tip voor de eerste keer .Bewaar het plukje haar .
Wij zijn met 15 maanden voor het eerst geweest, de pieken bij haar oren werden echt te erg en ook haar pony werd te lang. Durfde het zelf niet goed te knippen. Wij zijn naar een kinderkapper geweest, dat vond ik een prettiger idee, die zijn wel gewend aan draaiende kindjes denk ik (@mirre: Kinderkapsalon Kuifje in Zwijndrecht - Welkom bij Kinderkapsalon Kuifje ) en ze vond het erg leuk eigenlijk . Ze zat in zo'n auto en er was speelgoed. Ging prima.
Kan prima hoor!! Ik ben zelf kapster en wij knippen vaak kleine kindjes gewoon bij papa of mama op schoot 10 min werk... Mijn eigen zoontje heeft nu al een enorme bos haar en die is pas 9 weken!! Binnekort gaat mama hem ook even knippen....