WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Donderdag mag ze naar huis ! echt super gewoon ! ze weegt nu 1780 gram, super klein nog natuurlijk maar ik vind haar al zo gegroeid! Gister waren we op kraambezoek en dat jongetje was 3080, klein he zeiden ze.. mijn man zei: nou ik vind hem eigenlijk niet zo klein hoor haha maar dat komt denk ik omdat wij de kleine van mijn vriendin gewend zijn. Ben echt zo blij voor ze, nu kunnen ze heerlijk tuttelen thuis samen.
Ja echt super, ze zijn heerlijk aan t genieten met de kleine meid. Binnenkort ga ik even op bezoek en dan mag ik haar voor het eerst vasthouden <3
ondertussen is ze al bijna 2,5 kg. en vorige week heb ik haar voor het eerst mogen vast houden. Wauw mijn mooie kleine vriendin ! het zkh had geadviseerd om de eerste tijd niemand haar behelave de ouders haar te laten vast houden. dus ik moest even geduld hebben hihi maar ze heeft heerlijk bij me geslapen. Ze heeft alleen veel last met poepen, poept weinig en dan heeft ze best veel buikpijn weten jullie wat kan werken ? bij J. gebruikte we altijd Infacol maar weet niet of dat bij zn kleintje ook kan
Infacol mag de kleine van je vriendin ook hebben hoor bij Norah zijn we er ook snel mee begonnen. Maar wat doet ze het goed zeg echt super en heerlijk dat je haar voor het eerst mocht vast houden.
Zo die groeit als kool! Krijgt ze borst- of flesvoeding? Ze kan als ze de fles goed drinkt ook 10cc water per fles extra doen. Ook mag een theelepel olie altijd. Hier hielp dat heel goed.
Ja ze groeit echt super ! ze is nu alweer 3100 gram! Ze krijgt fv. Vanavond komt ze bij ons logeren een paar uur !! super spannend hoor dat wel maar mijn vriendin en haar partner moeten er echt even uit na de heftige periode. Dus onze roze spulletjes komen nu toch nog even van pas, het wiegje en alles staat alvast klaar hihi. Hopelijk huilt ze niet de hele avond/nacht maar ach, dan weten we ook weer hoe dat is. Vind het fijn dat ik nu ook echt iets kan DOEN voor onze vrienden, hun even eruit en wij oppassen haha Ja klopt ik gaf ze ook t advies van Infacol dat werkte hier altijd goed.
Haha ja ging super hoor ze lag in t wiegje voor onze aanstaande zoon tussen ons in op de bank hihi. En we hebben natuurlijk allebei lekker Met der geknuffeld. Ze ons onder gepoept...gespuugd en geplast maar dan weten we ook weer hoe dat is haha Ze was heel zoet geen moment gehuild !