Ja idd we zitten nu in de auto richting het VU. Tompoessen , films en wat leuke blaadjes mee Ik zal het zeker met haar bespreken of ze dat wilt of juist iemand anders , ik weet ieder geval wel dat ze foto's wilt laten maken dan.
Ze vond het super leuk dat we er waren ! De situatie is nog steeds het zelfde niet beter geworden maar gelukkig ook niet slechter. Ze liet me wat foldertjes zien en een boek waarin stap voor stap met plaatjes uitgelegd staat hoe een keizersnede gaat De ctg van gister was ook goed gelukkig. Ze mocht In een rolstoel even een kwartier frisse lucht inademen nou helemaal geweldig vond ze dat. Ik heb haar gelukkig nog even flink kunnen knuffelen voordat ze straks de heftige periode in gaat. De artsen hebben goede hoop omdat ze er zo op tijd bij zijn en haar goed in de gaten houden. Ondanks alles hebben we ook nog lekker flink kunnen lachen! We zijn 1,5 u gebleven daarna begon mijn dochter daar de boel te terroriseren haha dus toen zijn we gegaan. We hebben nog een keer samen afgesproken dat ze me altijd kam bellem of smsen wanneer zij daar behoefte aan heeft. Ze wilde Skype dus dat heb ik geïnstalleerd op haar laptop En ze was super blij met de films ! @Hooyoshimbir Dankjewel !!
Regelmatig kaartjes sturen, wat fruit/eten brengen en weer weg gaan. (een bezoekje hoeft echt niet lang te duren. Gewoon even hoi doei en dag, wat afgeven en weer weg) Vergeet ook haar ouders in het proces niet als je met hen ook goed omgaat. Een bloemetje kan ook daar erg gewaardeerd worden!
De tijd in het ziekenhuis willen ze van niemand bezoek dus dat zal niet gaan na de bevalling zeg maar.. Kaartjes sturen doen we natuurlijk wel. Ik heb ook goede band met haar ouders die spreek ik gelukkig regelmatig , leuk van dat bloemetje zal het onthouden
Ja super he ! heb echt goede hoop.. Morgen heeft ze weer een echo, ik hoop dat de kleine wat gegroeid is
Op dit moment gaat het helaas niet zo goed. De kleine meid heeft het moeilijk en dat laten de ctg scans nu duidelijk zien. Vanmiddag heeft ze nog een echo, en we hopen natuurlijk allemaal dat ze wat gegroeid is. De artsen zetten er nu ook vaart achter, ze heeft vanmiddag een gesprek met de anesthesist en de pushen ook erg of ze al een naam heeft, zo niet dat ze daar gauw uit moeten komen. Zelf heeft ze ook het gevoel dat het niet lang meer duurt ..
Ooh wat spannend! Hopelijk vals alarm en blijft de kleine nog even lekker bij mama zitten sterke voor je vriendin!
Wat spannend allemaal. Je bent als vriendin goed bezig zo te horen! Je staat voor haar klaar als het nodig is en ze kan haar verhalen bij je kwijt. Hopelijk kan ze het nog even volhouden en is ze toch wat groter dan op de echo lijkt. Sterkte voor jou en je vriendin
Wat lief dat jullie ook zo meeleven. Merendeel van jullie weet natuurlijk (helaas) hoe het echt voelt Gister is de echo niet doorgegaan door een fout in de planning. Dus vandaag krijgt ze die. We hebben gister weer lekker lopen beppen samen En hebben ook gekeken naar gedichtjes voor op het geboortekaartje en wat ze op Fb wilt zetten. Ik had haar een paar sites doorgegeven waar wat mooie dingen op stonden ze hebben een leuke uitgezocht Het gesprek met de anesthesist ging ook goed ze vond het fijn zo te weten hoe en wat. Het liefst doen ze gewoon een ruggenprik zodat haar vriend en zijzelf er bij zijn en dat is ook beter voor de kleine Het hangt een beetje van de echo af hoe en wat nu veder. Vandaag is ze precies 29 weken zwanger en we hopen dat de kleine gegroeid is !
Hoi dames De echo gister wees uit dat ze amper gegroeid is nu z'n 700 gram. En de doorbloeding was ook slechter geworden. Helaas werd ik vanochtend wakker met een appie van mijn vriendin dat de hartslag van de baby daalt en ze niet beweegt. De ctg is te eentoning en toot een hartslag van een baby die slaapt maar na 1,5 u kan dat niet meer zei de gyn. Op dit moment zijn de artsen aan het overleggen. Ik denk helaas , hoe graag we ook nog een week zouden willen rekken dat dit het moment is en ze de kleine gaan halen Ze denkt het zelf ook. Zitten erg in de spanning nu dus want ze zijn nog niet klaar met overleggen
Wat spannend en eng! Ik hoop dat de baby snel gehaald wordt want dit klinkt niet best, en dat alles goed komt!
Hoi hoi De artsen hebben besloten de kleine nog niet te halen. Ze leeft nu van de reserves die ze heeft en ze wachten nu eigenlijk tot er op de ctg een echt dip zit waarmee ze aangeeft dat ze hulp nodig heeft. Ze hebben aangegeven dat dat niet lang meer zal duren . Vanavond krijgt ze weer een Ctg Ik vind het persoonlijk een best eng idee...ze vecht nu al voor der leventje en maakt haar laatste reserves op Ze wachten echt tot het allerlaatste moment en daar ben ik flink benauwd van Er zal vast wel een medische theorie achter zitten maar blijft het een eng idee vinden. Nu is het wachten tot vanavond ...