Ze apte net dat ze al in het rmd huis zit. Ze vind het heel mooi en relax Ze zat lekker buiten en zei dat dit bed veel beter lag. Met de kleine meid gaat het nog steeds goed Ze was 20 gram afgevallen en ze mocht vandaag weer onder de lamp vandaan. Na het verzorgen was ze wel erg rustig dus houden ze der goed in de gaten maar de artsen zeiden al dat het waarschijnlijk door t verzorgen kwam dat dat veel energie kost
Het gaat een stuk beter met mijn vriendin. Ze vind het heerlijk in het RMD huis en zegt veel meer tot rust te komen. Vervolgens vroeg ze of ik binnenkort weer wil komen om met haar savonds in het RMD huis te eten en te kijken naar haar kleine meid.. en natuurlijk wil ik dat, als zij zich daar goed bij voelt doen we dat!
Lieve vriendin ben je. Hoop dat alles goed blijft gaan! Ook fijn dat je betrokken bent zodat als ze later wil reflecteren op deze hectische situatie, ze jou nog dingen kan vragen.
Wat fijn dat het beter gaat met je vriendin. Doet de kleine het ook goed? Leuk dat je weer langs gaat.
blijf het lief vinden dat jullie zo meeleven ! Ja de kleine doet het nog steeds goed. Gister mocht de cpap even af omdat mijn vriendin en haar vriend haar gezichtje nog niet echt hadden gezien door dat mutsje. En dat deed ze super dus willen ze die nu langzaam gaan afbouwen.
De kleine was afgelopen vrijdag weer terug op geboortegewicht 650 gram, en ze was gisteren alweer 735 ! ook is de voeding opgehoogd, ze krijgt nu 12x7ml. Maandag ga ik weer op bezoek bij der en dan mag ik ook weer bij de kleine meid kijken. Namens earlybirds mag ik een blog schrijven over mijn ervaringen als vriendin, heel speciaal vind ik.
Ja goed he ! De cpap is ook al weer iets verlaagd naar 4. Dankjewel ❤ voor mij is het heel normaal tenminste lijkt me dat elke vriendin het zo zou doen. Helaas heeft ze nu wel ontdekt dat er ook mensen tussen zaten die helaas geen echte vrienden waren
Ja super he ! De cpap is ook verlaagd naar 4..geen idee wat dat precies betekend maar weet wel dat t hoger was eerst Ze gaan dit nu ook langzaam afbouwen maar niet te snel anders verbruikt ze te veel energie die ze nodig heeft bij het groeien. Ben zo benieuwd om maandag weer naar ze toe te gaan !
Nou..gister loop ik hier nog te vertellen dat de cpap afgebouwd word. Vanochtend kreeg ik goed nieuws ! De cpap isweg !! Ze heeft nu een optiflow Ze krijgt nu 12x9 voeding dus dat is voldoende dus het vocht is stop gezet als het goed gaat zo dan mag morgen het infuus eruit !
Ja echt super he ! Maandag ga ik weer naar ze toe, samen met de moeder van m'n vriendin. Als verassing ga ik mee, vind ze helemaal geweldig denk ik. Nu vraagt ze steeds: en kun je binnenkort weer komen ? en zeg ik : jaa moet even kijken wanneer.. hihi