een bikkel van een dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby001, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Hallo allemaal

Hebben jullie ook zo'n bikkel van een baby/dreumes? Dl van 14 mnd had 2 weken terug in het weekend rode vlekjes op haar lijf maar had geen koorts oid. Mopperde wel wat meer dan normaal de dagen ervoor maar dacht dat dat kwam door de nachten die momsnteel zo slecht gaan(en dan nog geirriteerd raken dat ze nachten lang niet wil slapen). Dus ben gewoon met haar weggegaan(even naar de stad en eind vd middag heel even nog langs een vriendin waar we ook wat meeaten.) Daar werd ze ineens erg warm en thuis bleek.ze ineens hoge koorts te hebben... dus zat ik daar thuis, met een schuldgevoel... waarom was het me niet opgevallen dat ze niet lekker was? Had ik haar dat heen en weer gesleep wel aan moeten doen? (Doe ik normaal nooit zoveel op een dag) die vlekjes hadden immers misschien wel genoeg gezegd? De dagen ervoor was ze ook al anders dan anders maar heb er niks achter gezocht. Ik baal daar dan zo van!
    Ze laat het ook nooit echt merken door hangerig te worden oid.. ze is zo'n bikkel! Pas bij echte koorts merk ik het.

ben ik daar dan echt de enige in?

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Kindjes gaan vaak gewoon door met alles zolang ze kunnen.
    Dus niet zo raar dat je het nog niet door had.
    Ik merk bij mij dochter ook, als ze ziek is gaat ze zodra ze maar weer een beetje kracht heeft toch weer spelen.
    Niet schuldig voelen, dat je nu zo bezorgt bent zegt al dat je een lieve zorgzame mama bent 😉

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.371
    10.320
    113
    Zo is onze uk ook, soms wel moeilijk om hem dan toch te laten rusten

4. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Kleintjes weten niet dat ze extra zielig kunnen doen als ze ziek zijn, dat leren ze vaak later pas (van papa hahaha)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier 2 van zo'n kinderen!
    Mijn zoon van nu bijna 5 is zelfs een paar weken geleden nog weggestuurd door de ha omdat hij hem te opgewekt vond.
    Dag later bij mijn Belgische kinderarts bleek hij middelmatige longontsteking te hebben.
    Beiden klagen en miepen niet.

6. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Onze oudste zoon piept om alles, vorige week op school een ongelukje waarbij echt 1 druppel bloed te zien was: drama!

Onze jongste is wel een echte bikkel. Hij huilde niet eens bij de BMR-prik. En hoe wild z'n broer ook met hem stoeit, hij vindt het prachtig.

7. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hier merk ik ook pas dat zoon ziek is als hij overdag uit het niets bij me komt liggen op de bank. Maar zoals als gezegd, zodra hij dan weer een beetje kracht heeft gast hij weer spelen, om na een minuut of 10 weer bij me te liggen. Ontzettend zielig altijd, maar stiekem ook heel erg lekker ;)

Deel Deze Pagina