Hallo allemaal, Een vraagje. Komende vrijdag ben ik alweer 20 weken zwanger, maar sinds 1,5 week ongeveer voel ik de baby overduidelijk (en dat terwijl ik een voorliggende placenta heb! ), maar de baby trapt nu al constant in mijn blaas. Ik lees overal op internet dat dat pas later in de zwangerschap gebeurt, maar bij mij is het toch echt duidelijk nu al. Ik mag gelijk door naar de wc als ze een paar keer getrapt heeft. Zijn er meerdere dames die dat ook al zo vroeg hadden?
Hoe ze precies ligt, zullen we donderdag te weten komen haha. Maar ik dacht al dat ik gek aan het worden was.
Ja ook een behoorlijk aantal weken gehad tussen week 19 en week 26. Leek wel of ze precies met haar voetjes bij mijn blaas laag. Nu ligt ze met hoofdje naar beneden en geen last meer van.
Ja mijn ukkiepukkie ook! Dacht al, heb ik weer! Maar jullie hebben ook zo'n etterbak En dan is onze uk ook nog eens groot voor de termijn, niet gek als papa 1.95 is (ik 1.70) Ach, ik word er gek van en ben er gek op!
Die van mij ligt al sinds dag 1 in een stuit en nu met 33 weken nog steeds, dus ik ben maar al te bekend met die venijnige blaastrappen.. Voelde ze ook met 20 weken al hoor.
Hier ook nu bij de tweede maar ook bij de eerste. Leuk als ze bijna de hele zwangerschap in stuit liggen. Soms gewoon zeer van binnen omdat ze op de blaas trappen. En inderdaad veel plassen haha. Als ze andersom liggen (en je bent wat verder) heb je wellicht last van de ribben... dus is t een of t ander hihi
Hier ook een blaastrapper, nu draait ze soms iets waardoor ik het wat minder is, maar vanmorgen was ze weer volop bezig. Tijdens de 20weken echo werd duidelijk waarom ik altijd zo nodig naar de wc moet en waar dat rare gevoel vandaan kwam. Haar voeten lagen recht tegen mijn blaas aan.
Hier ook 😆 soms moet ik wel 2 keer binnen een half uur rennen. Mijn collegas zullen wel denken. 😅 En dat gevoel van binnen na een trap minder dan een second van een normale blaas naar in 1 keer vol zijn, naar gevoel.