Een blaastrappertje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anglca, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Hallo allemaal,

Een vraagje. Komende vrijdag ben ik alweer 20 weken zwanger, maar sinds 1,5 week ongeveer voel ik de baby overduidelijk (en dat terwijl ik een voorliggende placenta heb! :D), maar de baby trapt nu al constant in mijn blaas. Ik lees overal op internet dat dat pas later in de zwangerschap gebeurt, maar bij mij is het toch echt duidelijk nu al. Ik mag gelijk door naar de wc als ze een paar keer getrapt heeft.

Zijn er meerdere dames die dat ook al zo vroeg hadden?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Yup hier. Maar meer blaasboksen (uk ligt al vanaf de 20e week met koppie beneden ;).

3. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Hoe ze precies ligt, zullen we donderdag te weten komen haha.
    Maar ik dacht al dat ik gek aan het worden was.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ook een behoorlijk aantal weken gehad tussen week 19 en week 26. Leek wel of ze precies met haar voetjes bij mijn blaas laag.

Nu ligt ze met hoofdje naar beneden en geen last meer van.

5. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Yup. Mijn kleine dude trapt mij ook regelmatig in de blaas. Het is zijn hobby hahaha! :D

6. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ja mijn ukkiepukkie ook! Dacht al, heb ik weer! Maar jullie hebben ook zo'n etterbak :D
    En dan is onze uk ook nog eens groot voor de termijn, niet gek als papa 1.95 is (ik 1.70)
    Ach, ik word er gek van en ben er gek op!

7. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Ja hier ook! Vervelend gevoel

8. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Die van mij ligt al sinds dag 1 in een stuit en nu met 33 weken nog steeds, dus ik ben maar al te bekend met die venijnige blaastrappen.. Voelde ze ook met 20 weken al hoor.

9. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Nou ik ga me alvast voorbereiden haha.

10. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Hier ook nu bij de tweede maar ook bij de eerste. Leuk als ze bijna de hele zwangerschap in stuit liggen. Soms gewoon zeer van binnen omdat ze op de blaas trappen. En inderdaad veel plassen haha.
    Als ze andersom liggen (en je bent wat verder) heb je wellicht last van de ribben... dus is t een of t ander ;) hihi

11. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Hier ook een blaastrapper, nu draait ze soms iets waardoor ik het wat minder is, maar vanmorgen was ze weer volop bezig.

Tijdens de 20weken echo werd duidelijk waarom ik altijd zo nodig naar de wc moet en waar dat rare gevoel vandaan kwam. Haar voeten lagen recht tegen mijn blaas aan.

12. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Hier ook 😆 soms moet ik wel 2 keer binnen een half uur rennen. Mijn collegas zullen wel denken. 😅
    En dat gevoel van binnen na een trap minder dan een second van een normale blaas naar in 1 keer vol zijn, naar gevoel.

Deel Deze Pagina