Ik heb sinds een week na me eisprong allerlei symptomen gehad die zouden wijzen op een eventuele zwangerschap. Het zat totaal niet in me planning, dus een schijnzwangerschap zat er niet in. 4 dagen voor mijn NOD kreeg ik een bloeding. Het was best donker bloed maar wel 3,5 dag lang. Sorry voor het volgende, maar het ruikt ook anders. Ik ben nu 4 dagen over mijn officiele NOD en heb getest en die was negatief. Het gekke is dat ik me toch echt zwanger voel en bij mij is dit dus geen gevoel van 'het zo graag willen voelen' maar een herkenbaar gevoel. Ik merk zelf dat mijn striae weer duidelijker zichtbaar wordt en het jeukt nu al! Ik voel me huid gewoon rekken, vooral rechts. Ook is mijn onderbuik opgezet en zie je (hoe raar dat ook klinkt) mijn eileider een beetje zitten. Ik ben 2 weken geleden in het ziekenhuis geweest,omdat ik toen al klachten had van heel erg rommelende darmen en steken in schaamstreek. Er is toen een echo gemaakt, maar ja als ik toen zwanger geweest zou moeten zijn, was dat pas 3 weekjes, dan valt er nog niks te zien. Hebben meer mensen dit meegemaakt of gehoord die achteraf idd zwanger bleken te zijn?
als jij een inwendige echo hebt gekregen, hadden ze wel gezien dat je zwanger was. Ik heb dat met mijn dochter gehad, Ik zelf liep toen al in het ziekenhuis wegens buikklachten, waarop ik eeninwendige echo kreeg en ze zagen dat ik net 3 weken zwanger was. bij een normale echo zien ze het vaak nog over het hoofd als je maar 2 tot 3 weekjes bent, omdat er dan bijna niks te zien is (inwendige echo is betere en verscherpte beeld)
Oh ok, nou mij werd verteld dat ik het niet mocht uitsluiten omdat ze tot 4 weken weinig tot niets van een zwangerschap kunnen zien. Nou had ik ook een hele rare gyneacoloog. Denk zelf dat het gewoon een verloskundige was i.o. Ik vroeg ivm mijn opgezette eierstok of ze daar even naar kon kijken. Haar antwoord was; als het goed is, is dit je eierstok. Ja het lijkt allemaal op elkaar vanbinnen, dus het is een beetje gissen wat het is. Maar neem mijn woord maar aan, dit is 'm volgens mij en ik zie niks raars. Nou geloof me dat stelt je dus totaal niet gerust. Maar goed ik probeer ook gewoon te leven alsof ik niet zwnasger ben, een negatieve test, bloeding zou toch heel bizar zijn als het toch zo blijkt. Maar dan heb ik weer zoveel tegenstrijdige dingen die me doen twijfelen. Net deed ik bijvoorbeeld me bh uit en ik heb aan beide tepels opgedroogd vocht( korstjes). Nou dit had ik echt alleen toen ik in verwachting was van mij zoontje en tijdens de borstvoeding uiteraard. Ik heb gelukkig geen testdrang omdat ik er echt niet mee bezig ben, dus ik wacht gewoon af. Welkom is het sowieso. Ik vroeg me gewoon af of er misschien dames waren die dit ook meegemaakt hadden en toch zwanger bleken te zijn. Je hoort dat weleens. Een 'menstruatie'(weet dat je het eigenlijk niet zo mag noemen) en toch zwanger. Maar bedankt voor je antwoord Moeder3, het stelt me wel ietsje meer gerust. Jammer dat de gyneacoloog( ze was die nacht alleen op de afdeling, degene die het normaal doet, de echo's, was ziek) mij niet gerust kon stellen.
Als ik jou was, zou ik gewoon even de HA opbellen, en vertellen hoe het is gegaan, en dat het je nog steeds niet lekker zit en je graag een secion opion wil. En dan kan een andere arts ook nog even gaan kijken en je misschien wel gerust stellen.
en om nog terug te komen op de vraag, mestruatie en toch zwanger. dat heb ik gehad met mijn laatste zwangerschap (heb 3 kinderen) ben 2x gewoon onegesteld geweest, en uiteindelijk bleek ik al 3 maanden zwanger te zijn. De arts in kwestie toen die tijd, vertelde mij dat het heel goed mogelijk is, omdat soms je cyclus zo standaard is dat je lichaam gewoon gaat bloeden, en soms het seintje zwangerschap in je lichaam later aankomt. En hij vertelde toen die tijd ook dathet op zich vrij veel voor komt lichte bloedingen in het prille zwangerschap en vaak dan verward word met een menstruatie.
hey chary jou verhaal lijkt onzettend op dat van mij! ik heb ook het gevoel dat ik weer zwanger ben 4 dagen na dat ik ongesteld moest worden kreeg ik 3 dagen een lichte bloeding ik ben gewoon aan de pil dus normaal gesproken zou ik de dag na mijn laatste pil ongesteld moeten dit vond ik dus al raar! maar om zekerheid te hebben heb ik dus een test gedaan die was negatief maar ik heb toch echt het idee dat ik weer zwanger ben gevoelige borsten en een bekend gevoel ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, volgens de huisarts moet ik maar op de test vertrouwen dat ik niet zwanger ben maar ik ga volgende week nog maar eens testen voor de zekerheid! en bij ons is het ook welkom al zal het wel zwaar worden want ik ben in november bas nog bevallen van een prachtige dochter en ik heb er nog eendje rond lopen van drie wordt wel een drukke boel nog (mocht het zo zijn)
Hoi ik herken je verhaal en zit in hetzelfde schuitje Alleen ben ik ook nog aan de pil 2 weken geleden lichte bruine bloeding gehad wat nog geen tampon vulde Gisteren laatste pil geslikt vandaag weer een kleine bloeding die ook weer te verwaarlozen is Sinds een week het gevoel dat ik iets voel bewegen in mijn buik Een tijdje geleden was ik heel veel moe eerlijk gezged voel ik me sinds februarie al zwanger maar steeds toch wel lichte bloeding gehad mijn arts wil dat ik zo snel mogelijk een test doe Morgen komen ze binnen dus dan kan ik gaan testen en kan ik je meer vertellen Heb er 3 dus kan effe vooruit Het is bij mij ook niet de bedoeling heb al 4 kindjes waarvan 2 pubers en 2 kleuters Maar als het zo is (waar ik niet op hoop) is het toch welkom hoop ik wel dat het niet weer een tweeling is want dan word ik echt gek mijn kleuters zijn een tweeling
hey gemke we zitten dus in hetzelfde schuitje ik begrijp je stress helemaal wanneer doe jij je test ik wacht nog even af durf eerlijk gezecht niet goed klinkt stom ik weet het! maar als ik zwanger ben vind ik het aan de ene kant wat snel op me jongste dochter en ben bang dat ze aandacht te kort komt maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer leuk om zwanger te zijn en het zou dan een beetje een teleurstelling zijn als de test negatief zou zijn! en me man wil heel graag een derde
Heel herkenbaar. Ik slikte gewoon de pil en werd dus gewoon ongesteld, dacht ik. Ook bij mij was het anders dan anders, die ongesteldheid. Normaal moest ik iedere 4 uur verschonen, terwijl ik nu per dag 1 maandverbandje hoefde te gebruiken (uit hygienisch oogpunt wel vaker verschoond hoor). Rond 16 weken een test gedaan... Zwanger.
Ik herken het niet maar zou toch even langs de HA gaan als ik jou was. Uit je verhaal is het duidelijk dat je je toch zwanger voeld dus je kunt echt beter naar de HA gaan voor een second opinion.. Voor het zelfde geld ben je nu wel zwanger en doe je allemaal dingen die je niet mag doen als je zwanger was.. Kan ook goed zijn dat je weinig HGC aanmaakt en de test daarom negatief uitslaat.. Succes!
Heb zojuist test gedaan deze was negatief heb nu nog 2 testen liggen en ik ben van plan morgenochtend nog eens te testen en dan over een paar dagen weer Om het echt uit te kunnen sluiten maar hoewel ik me nog steeds wel zwanger voel denk ik dat de test negatief gaat blijven ik bedoel je zou toch denken als ik het al een tijdje denk (lees langer dan 1 maand) ik keipositief zou moeten testen De pil schijnt namelijk geen invloed op de test te hebben maar weet niet of ontrekkingbloeding dat wel heeft en aangezien ik nu wel wat meer bloeding heb nog niet echt dat je kan zeggen normaal maar goed zou ik 19 dagen vanaf de laatste x seks moeten tellen nou weet ik begod niet welke x ik dan zou moeten nemen dus tja ingewikkeld allemaal maar ben wel een beetje gerustgesteld
ik heb een afspraak gemaakt bij de huis arts alleen kan ik maandag pas terecht dan weten we het zeker ben nu wel helemaal in spanning! maar ik slik nog wel de pil de assistente zei dat het geen kwaad kon en hem gewoon moest blijven slikken (die gaat er van uit dat ik niet zwanger ben) weet iemand of dit echt geen kwaad kan?
hoi ik heb een week na mijn nod een bloeding gehad, halve dag, kan mk zijn kan pseudo-ongi zijn noem maar op. moet tot zondag wachten om weer te testen... morgen toch maar weer ha bellen want symptomen als smaakverandering, opgezette borsten vreetbuien worden alleenmaar erger en erger..
Ik heb nu een docher van 2 en ik had in het begin wel symptomen(anders had ik me niet laten testen) maar ik had wel bloedingen.. maar mijn gevoel zij wat anders want mijn borsten deden echt pijn! Nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was ben ik gewoon nog 3 maanden "ongesteld" geweest. Dus als ik niet had getest .... Maar ik zou nog even afwachten maar zoals bij mij kan het goed komen!