Pfff, even van me afschrijven hoor. In maart heb ik met ruim 10 wk (opnieuw) een ma gehad. Vorige maand een vmk. Vandaag kon ik me niet meer inhouden. Ik kreeg ineens last van vreselijke testdrang....op m'n werk . En nu zie ik dus een héél licht tweede roze lijntje (te licht voor de foto). Zou het dan wéér raak zijn ??? Ik zit nu 12 dpo. Normaal heb ik 2 of 3 dagen voor NOD last van buikkrampen en bruinverlies maar nu helemaal niet. Daarentegen heb ik ook geen gevoelige borsten, maar wel last van middagmisselijkheid en moe . Zondag ga ik weer testen .
@Ilona PS, Spannend meid! Klinkt als een goede test maar zondag maar even afwachten! Ik hoop het voor je meid! liefs, Bloempje1986
Vanochtend helaas een omowitte test . Dus ik denk dat m'n ongi eraan komt, ook al heb ik nog geen enkel voorteken .
nou Ilona spannend nog.Ik duim voor je dat je toch weer posi testen krijgt. Hier alles weer zijn gangetje Heb Ascal gekregen dus geeft weer een beetje beter gevoel al moet ik zeggen dat ik het zelf somber inzie als het weer mag gebeuren.
Update: en vanochtend weer een omotest . Snap er niets van ; geen tekenen van ongi en geen zwangerschapskwalen. Ik weet bijna zeker dat ik m'n ei heb gehad op 1 of 2 mei. Wie het weet mag het zeggen..... @Snelly, sterkte meid.
Eindelijk nieuws, eindelijk duidelijkheid.....vanacht ongi geworden . Dit keer dus een cd van 33. Toch heeft er wel iets gezeten want op cd 28 licht positief getest . Vol goede moed op naar de volgende ronde .
Wat een teleurstelling meid.. Hoop dat je snel positief test en dan op naar een mooie plakbeeb! Duim voor je! Vindt het trouwends wel raar dat je eerst wel een licht streepje had en toen opeens weet niet.. Was dat streepje geen indrooglijntje?
Thanx ladies. Nee geen indrooglijntje, daar heb ik te veel testervaring voor . Ik denk dat er iets mis is gegaan met de innesteling, ik hou het op een vmk.
Ik had bij mijn vorige ook 2 lichte posi testen voor mij echt duidelijk maar ben toch ongie geworden. Hou het ook bij verkeerde innesteling. Nou ja liever dat dan na 9wk he.
Ja idd Snelly, het blijft een teleurstelling als het niet goed gaat, maar dan liever maar zsm. Ik zie het nu als een verlate menstruatie. Mag jij binnenkort testen ?
Nee hier is het weer lekker vaag. Ben weer sinds een paar dagen misselijk en heb krampen in mijn liezen en onderbuik. Maar heb als ik gewoon de 28 volg heb ik nu pas mijn eisprong. Heb maandag wel bruinige afscheiding gehad wat ik vaak bij mijn eisprong heb. Maar ik heb nu koorts dus temp kan ik ook niet meer volgen. Dus ik denk dat we maar 2 wk moeten wachten tenzij ik sterk het gevoel heb misschien wel rond de verjaardag van mijn zoontje (volgende week vrijdag)
Oh balen, die vaagheid . Eerst maar beter worden , en dan de verjaardag van je zoontje . Ik hoop op een positieve test voor je over 2 weken .
Ja eerst opknappen ben blij als ik daar vanaf ben. Ik laat het maar over me heen komen en ga niet als een kip zonder kop rondrennen of ik wel zw ben ha ha.