Hoi Hoi Ben nu 5 weken zwanger en ben af en toe zo s avonds ineens benauwd ook als ik even naar zolder loop(2 trappen) dan moet ik echt op adem komen. Moet wel even zeggen dat ik al 13 jaar rook en sinds dat ik zwanger ben iets minder. Ga proberen langzamerhand te stoppen. Hebben meer dames hier last van of moet ik me zorgen gaan maken?
Ik rook niet, maar ben ook heel kort ademig. Word er soms zelfs helemaal duizelig van.... Ben nu ook zo'n 5/6 weken zwanger. Geen idee waar dit vandaan komt...
Ik rook ook en tijdends mijn zwangerschappen heb ik ook minder gerookt maar ik was ook erg benauwd! Ben ermee naar de HA gegaan uiteindelijk omdat het na een paar weken niet minder werd en die heeft me een simpel pufje gegeven, hielp erg goed!
Héél herkenbaar! Ik had het ook al vrijwel direct aan het begin van de zwangerschap en nu nog steeds. (ben inmiddels 23 weken zwanger) Als ik naar zolder loop ben ik zó kortademig dat ik soms, als ik aan het telefoneren ben, helemaal niet meer normaal kan praten! Ook geen idee waar het vandaan komt?!
Ook heel herkenbaar! Hier ook vanaf 't begin van de zwangerschap en nu nog steeds trouwens, ook zit mn neus al vanaf 't begin dicht, alsof ik snot verkouden ben.
Hoi Dames Bedankt voor jullie berichtjes had het ook even aan de verloskundigen gevraagd op deze site en die gaf aan dat je lichaam waarschijnlijk op het moment zoveel energie nodig heeft voor je zwangerschap dat je energie tekort komt. En dat ook je bloeddruk wat lager kan zijn waardoor je hard soms sneller moet pompen om letterlijk alles rond te krijgen. En dat het ook hartkloppingen en zweten tot gevolg kan hebben. Dus eigenlijk is het heel normaal dat je hier last van hebt en ze gaf ook aan dat dat met de weken wel beter zou worden.