Ik ben een lijstje aan het maken voor mijn schoonouders wat we willen hebben voor sint en kerst, maar ik ben een beetje ideeloos... Ik heb het boek vijftig tinten, maar verder kom ik niet. Wat hebben jullie op je lijstje staan? En jullie mannen?
Deze heb ik gevraagd ( aan mijn man ) Moederketting - Big Eternity Circle met Hart en Geboortestenen - MamaKado: alles mooi voor moeders Schoonouders doen niet aan cadeau's ( belachelijk haha ) En van mijn ouders heb ik geen idee... Die vragen niet echt wat wij willen..
Een nieuwe portomonee, een luchtje, tas, pakket van bv rituals, bon van vd ofzo.. Verder weet ik t nog niet.. Grootste kado is als mn kleine meid bij ons is met de feestdagen.
een ipad mini ( of ik hem krijg is ten tweede) nu voel ik me wel heel hebzuchtig als ik hier ''boeken'' of ''sloffen'' lees man die wil de nieuwe farcry 3 hebben voor sint..
Wij vieren geen kerst en sinterklaas dit jaar met de fam. Niemand wist wat hij/zij moest vragen dus we gaan gewoon lekker eten. Lief en ik kopen normaal gesproken altijd een cadeautje voor elkaar. Dit jaar gaan we investeren in een goede koffiemachine. Zin in!
Ik hoef niets dit jaar, als ik maar met kerst iedereen kan laten weten dat ik 12 weken zwanger ben. Een mooier cadeau kan ik niet bedenken!
Ik heb echt geen idee. Wij kopen zwz nu niet van die hele Dure kados omdat we aan het sparen zijn. Hij is best creatief hierin dus hij komt altijd met iets leuks aanzetten. Ik daarentegen.......
Voor man gister vol op gegooglet maar ik weet echt niks!!! Ja alleen een hard houten snijplank want doe wil hij graag Wat ik t liefst wil is dat hij zegt: ja schat! Laten we voor de volgende gaan dat is t mooiste kado Oeps dubbel!
Voor man gister vol op gegooglet maar ik weet echt niks!!! Ja alleen een hard houten snijplank want doe wil hij graag Wat ik t liefst wil is dat hij zegt: ja schat! Laten we voor de volgende gaan
Ik verzamel het gedurende het jaar, als ik iets leuks zie zet ik het op pinterest wishlist Rosa We hebben al afgesproken wat we willen hebben voor kerst en sint. Niet een te groot kadootje, maar gewoon iets leuks. Ik krijg de mindfullnesskalender
Een bon van ikea/hema/prenatal, grillpan, knoflookpers, groentemes, ovenschool, vaas. Geen idee wat mijn vriend gaat vragen. Ik denk nieuwe sokken, en onderbroeken
Enige wat ik tot nu toe op m'n lijstje heb staan is een kookboek van Adriano Zumbo Voor man zou ik het niet weten, hij zelf ook niet.
Ik vraag heel strategisch alleen maar praktische dingen... Kan ik dat zelf weer van mijn 'nog te kopen' lijstje schrappen. Ik heb een voedingspyjama, voedingsbh's en een konijnennachtlampje voor de kinderkamer gevraagd. Alles voor de kleine . Maar ik geloof dat mijn zusje de familie en vriendinnen heeft opgetrommeld, heeeeeel stiekem , voor een babyshower, dus wellicht moet ik mijn kerstlijstje binnenkort aanpassen .
Niets, koop wel een kleinigheidje voor de kids met kerst ws, sint gaan we vanaf volgend jaar pas weer aan doen. Mijn moeder verwend ons altijd met van alles, heeft een goed inlevingsvermogen en weet altijd de leukste dingen onder de boom te zetten voor ons. Ik ben er inmiddels achter dat kadootjes erg leuk zijn maar dat ik het fijner vind wanneer het met iedereen goed gaat, dus ik hoef geen kadootjes.
Een cakepop maker, boeken over cakepops, bak spulletjes, horloge, leuk 'moeder' sierraad met naam van mijn meisje erop, lange laarzen met mooie hoge hak. Mijn man Farcry 3 en een kindle Fire. Kijk anders eens op Amazon bijvoorbeeld die in de uk die verzenden voor weinig of gratis naar NL en daar kan je ook en wishlist aanleggen die zichtbaar is voor publiek.