Goede documentaire bevalling?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Divarg, 27 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ik zoek een goede, ja het liefst ook visuele, documentaire over de bevalling. Wat gebeurt er, hoe ziet het eruit, wat zijn de verschillende stappen etc, geboorte van placenta, knippen van navelstreng etc. Puur ter voorbereiding voor mezelf :) Weet iemand wat goeds?

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Kun je op Youtube niet iets vinden? Daar staan echt veel bevallingsfilmpjes op

3. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ja meer homemade enzo, ik zoek meer echt een documentaire met info ook :)

4. penseel

penseel Niet meer actief

Zou je zo vlak voor je bevalling niet te heftige dingen kijken.

Je kunt best veel vinden over het bevallen. Maar ga geen bevallingen echt kijken het gaat er zo anders aan toe helemaal beslagen moet je niet ten ijs gaan maar ben je niet bang dat je te veel ziet! Waar door je te bang je bevalling in gaat.

Lees er goed over is mijn advies hoor. en de rest laat het over je heen komen.

Ik geloof echt als je nu bevallingen gaat kijken die bijvoorbeeld die niet goed of wat gaan het je je zelf in de weg zou kunnen gaan staan.

Succes.

5. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Bedankt maar ik zou liever wat goede titels horen :) En uiteraard geen horrordingen.

6. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit dus.. en zeker niet allemaal Homemade. . Er zijn er heel wat van verloskundigen die het als voorlichting gebruiken

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
  8. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net de business of being born gekeken die was wel erg intressant maar wel heel pro thuisbevallen.

9. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    en deze heb ik zelf laatst gezien, is wel heel erg interessant maar de bevalling zelf niet heel erg expliciet in beeld, meer de aanloop er naar toe van 3 of 4 vrouwen die het allemaal op een heel andere manier aanpakken...

https://www.youtube.com/watch?v=cNau7llwJO0

10. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Bedankt!!

Deel Deze Pagina