Lentekriebels!

Discussie in 'De lounge' gestart door Momof3, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Zo ik heb lekker de deur opengegooit en lekker gepoetst en de hondjes rennen steeds van buiten naar binnen en andersom.
    Vanmiddag eens lekker buiten poetsen.

Ohhhh wat een heeeerlijk zonnetje!
    Ja dames, de lente is in aantocht!!!

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Haha wat een heerlijk vrolijk berichtje. Zelf heb ik nog geen lentekriebels want ik vind het vreselijk koud :p

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ha ha

Ik weet niet waar jij woont...maar hier in de wind zo verschrikkelijk koud dat ik hier zelfs de kachel iets omhoog heb gedaan :D

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja hier ook veels te koud! Met dikke muts, wanten en sjaal om naar buiten geweest met de kinderen.. Het zonnetje schijnt, dat wel, geeft al iets van een lentegevoel.
    Zolang je achter het glas zit iig :D

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Yes hier ook, heerlijk zonnetje... Deur helemaal open en hondje lekker van binnen naar buiten, heeeeerlijk!!!
    Laat de lente maar komen :D

6. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik hou er ook zo van, maar hier nog een beetje te koud. Wel zin... nou geen zin maar drang om mijn ramen te zemen door het zonnetje. Misschien omdat de vlekken meer opvallen :D

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier is nog hele harde wind en echt steenkoud !!

Ik wil ook zon ! Ben er echt vreselijk aan toe

8. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Qua temperatuur, en met die wind erbij, is het nog wel koud vind ik maar het zonnetje is wel heerlijk. Ook hier de deur lekker open, zodat lekker frisse lucht naar binnen kan. en hondlief ligt ook met regelmaat lekker op de tegels in het zonnetje buiten

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier idem!

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het is hier rond het vriespunt, ik laat de deur dus lekker dicht ondanks het zonnetje.

11. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik vind je wel optimistisch hoor :D:D

Als ik alleen naar buiten kijk denk ik, ja lekker de lente, maar zodra ik buiten kom........waai ik zowat weg!:$

Nee, ik moet nog ff geduld hebben, voor ik kan roepen dat de lente eindelijk in aantocht is.... Jammer want ik ben er wel aan toe

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier schijnt ook de zon!
    Ik kan niet wachten om de tuin in te gaan want die ziet er nu niet uit:( Alle plantjes snoeien, onkruid wieden, bollen die opkomen, plantjes planten..
    Ook gaan we een nieuw hek plaatsen, de deur moet aangepast worden en moeten we de halve tuin tegelen.. Dikke reorganisatie hiero:d Voortuin netjes en bolletjes erin.
    Vriend heeft net vanmiddag een tuinset gekocht, afgeprijs van 978 naar 200:O echt bizar..

Kom maar op met die lekkere temperaturen!!! jihooeee:D

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jaa wel koud buiten maar de deur is gewoon opengegaan. Het raam erbij zelfs. vond het heeeerlijk, ff doorluchten :D
    De weersvoorspelling is Vanaf zaterdag heel goed.
    nog ff doorbijten

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow buiten poetsen? :D mijn hand vriest er dan af hihi!

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Lekker hoor heb het hier ook door laten luchten van de week ook boven, ruikt dan weer wat schoner.

16. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ow, ik krijg helemaal de kriebels van je berichtje maar ook hier was het buiten nog te koud en ik kan toch best wat hebben.
    Zet elke dag op de bovenverdieping alles open maar was vandaag het raam van de kinderkamer vergeten weer dicht te doen....het was 14graden op die kamer toen ik daar achter kwam:$.
    Ik denk dat ik nog even tot zaterdag wacht met grootschalig luchten;).

Wel sneu dat mijn dochter gister haar zomerjasje aan deed toen we naar de psz gingen; ja maar mama, de zon schijnt zo mooi.

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier was de wind ook wel erg koud, maar het zonnetje is heerlijk warm. De zon schijnt hier altijd vanaf 3 uur in de woonkamer, dat is echt heerlijk (zonsondergang zie je ook hier uit de woonkamer, prachtig). Lekker op de bank in het zonnetje <3 kan niet wachten tot het lekker weer word waarbij je met je jas open kan lopen. Lekker buiten zijn!

18. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb wel lentekriebels maar dat komt niet door het weer,meer gewoon omdat ik er ontzettend veel zin in heb.
    Hier is het wel lekker zonnig geweest vandaag en vrolijke vogeltjes buiten maar die wind!!!
    Heb barstende hoofdpijn door die wind die zo in mn gezicht waaide.
    En vond het koud buiten!
    Vanmorgen had ik mn raam op een kiertje in de woonkamer maar vond het toch nog te koud.
    Vanmiddag had ik zelfs mijn verwarming op 22 geknald omdat ik het maar zo koud bleef houden.
    Van mij mag het echt wel een stuk warmer gaan worden.
    Ben die kou echt beu...bbrrr

19. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Goed??
    Ik las iets over 5 graden en sneeuw...:$

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb net in de tuin het laatste beetje sneeuw platgetrapt, ik wil het niet meer zien!

Deel Deze Pagina