een boek en een maansteen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Dag meiden,

    Heb vandaag een boek gekocht over zwanger worden. Er staan allemaal dingen over hoe en wanneer je vruchtbaar bent enz.
    Best interessant dus.
    Ook heb ik bij 'de tuinen'een maansteen gekocht die ik nu om heb.
    Ik ben zeer benieuwd! :D

    Aan de andere kant is het boek ook wel een beetje frustrerend want er staat in dat wanneer je rond de 20 bent, dat je dan wel binnen 3 tot 5 maanden zwanger raakt, nou dat geld dus niet voor mij :(
    Ook staat er in dat het zaad van de man al vanaf zijn 24ste minder vruchtbaar word.
    En mijn vriend is bijna 24. Dat zijn dus niet zo leuke dingen om te lezen maar goed.

    We gaan deze maand maar weer ons best doen!

    Ik wens iedereen succes!

    Liefs Farfan
     
  2. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hallo Farfan!
    Welk boek heb je gekocht! en wat doet een maansteen precies?
    Verder wil ik je een hart onder de riem steken omdat je aangeeft dat de vruchtbaarheid van mannen afneemt na 24 jr... nou daar moet je je echt niet veel van aantrekken hoor! meeste vaders zijn toch eind 20! Komt allemaal best goed hoor meid!
    Groetjes mij
     
  3. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Grappig, ik heb ook een maansteen gekregen. Ze zeggen dat wanneer je wil dat hij werkt voor je vruchtbaarheid dat je m minimaal 28 dagen op je blote huid moet dragen.. Ik was zwanger een ruim een maand nadat ik m had gekregen.. Helaas een mk.. dus heb m nu weer omgedaan..

    Maak je niet te druk over al die details.. dat is per persoon zo verschillend.. Jouw tijd komt ook vast!
     
  4. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Dag,

    Het boek dat ik heb gekocht heet 'vruchtbaarheid' en heb ik bij de bruna gekocht.
    De maansteen: deze staat voor vruchtbaarheid. Ze zeggen dat je hem op je blote huid moet dragen (gewoon om je nek kan ook). wat ik op inet had gelezen is dat je hem 28 dagen moet dragen en wanneer je zwanger bent valt de ketting van je nek af.
    Maar of dit waar is? Maar ik dacht: baat het niet, schaadt het niet.
    Het was wel een duur steentje: 9,99! :confused:
    Maar goed... :D
    In ieder geval bedankt voor je berichtje!

    Liefs Farfan
     
  5. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Dank je wel!
    ben het helemaal met je eens: baat het niet dan schaat het niet ! hmm zal ook eens kijken naar het boek & maansteen!
    Succes en hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie!
     
  6. Niet meer actief

    Ik heb ook een maansteen gekocht!
    Ik heb hem nu een paar weken om. Ik draag hem overdag en 's nacht, maar tijden het douchen en sporten doe ik hem af.
    Ik weet niet of dat wat uit maakt dat ik m dan af doe?

    Weet iemand dat toevallig?

    Liefs Malina
     
  7. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Klein tipje, dames:

    Op MP kun je veeeeeeeeeeeeeel goedkoper aan maanstenen komen; die van mij heeft geloof ik nog geen 3 euro gekost!
     
  8. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Malina,

    Het maakt niks uit dat je hem dan afdoet. Want in de winkel waar ik hem kocht lag een boekje met uitleg over alle soorten stenen. Over de maansteen stond in dat je hem tijdens het douchen en 's'nachts evt wel af kan doen zodat die niet beschadigd of dof word. Maar je mag hem ook om laten.
    Eens in de zoveel tijd moet je hem even 15 sec onder stromend water houden en oppoetsen met een droge doek zodat die weer glimt en zijn werking behoud.

    tja, we zullen wel zien of het zijn werking doet!

    Liefs Farfan
     
  9. he grappig dat ik dit nu lees,
    heb net gister geregeld dat iemand een maansteenketting voor mij meeneemt van de stenenbeurs....

    ik hoorde dat je hem trouwens niet meer om mag hebben als je eenmaal zwanger bent.
    weet iemand dit?
    rensie
     
  10. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik draag ook maanstenen!

    Ik had eerst zo'n steen aan een kettinkje om, maar ik vond 'm niet zo mooi. Vorige week heb ik in een winkel een heel mooi armbandje met maansteentjes gevonden! Die draag ik sindsdien dag en nacht.

    Ik lees nu dat je 'm 28 dagen moet dragen? Dus voor deze ronde brengt 'ie nog geen succes? Dat is wel jammer. Maar dit armbandje is zo mooi, die kan ik met gemak 28 jaar blijven dragen!
     
  11. Niet meer actief

    Hi Farfan,

    15 seconden?! Op mijn briefje, die bij de steen zat toen ik hem kocht bij de reformwinkel, stond 15 minuten onder stromend water houden!
    Dat is wel een verschil! hahahaha! Ik heb m al 2x schoongemaakt, dus hij heeft in totaal een half uur onder stromend water gehangen.
    Wel een beetje zonde van al dat water, dacht ik al bij mezelf!

    Maar het in iedergeval fijn dat je m wel af en toe af mag doen.

    Maakt het trouwens ook uit waar je hem draagt? Mag het alleen om de nek, of ook om je arm of aan je bh bandje zoals sommige meiden doen?

    Ik hoop dat ie zn werking doet! Ik draag de steen aan een gouden kettingtje die ik van mij vriend heb gekregen, beter kan haast niet zou je denken! :)

    Liefs Marjolein
     
  12. Yaya1

    Yaya1 Lid

    17 jul 2007
    94
    0
    0
    Kabouter Klus, wat is MP?
     
  13. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Ik denk dat ze marktplaats bedoelt

    liefs
     
  14. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Farfan wat kostte je boek als ik vragen mag?

    Liefs
     
  15. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    wat apart een maansteen heb er nooit van gehoord!
     
  16. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb net ook zo n steentje gekocht
    en meteen in mijn bh gedaan.... ;)
    Wie weet?
    Ik mag niet klagen want ik ben de vorige
    keer binnen 3 maanden zwanger geraakt,
    maar baat het niet schaadt het niet

    Succes iedereen LIEFS nony
     
  17. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Inderdaad, gewoon Marktplats! Effe op de startpagina in het zoekvenster Maansteen intikken en de resultaten rollen je tegemoet.
     
  18. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo,

    Ik draag mijn maansteen ook aan een gouden kettingkje die ik van mijn vriend heb gehad! Je kunt hem ook aan je ondergoed of bh spelden. Zolang die maar op je blote huid rust.
    de maansteen moet inderdaad 15 min. ipv 15 sec onder stromend water gehouden worden! Sorry foutje!

    Het boek dat ik gekocht heb kostte 30 euro. Dus niet goedkoop maar echt alles staat er in!
    Ook wanneer je niet zwanger bent geworden aan het eind v/d maand, dan staat er in wat de redenen kunnen zijn en wat je de volgende ronde kunt doen enz. echt heel nuttig.

    Succes meiden!

    Liefs Farfan
     
  19. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wie is de schrijver van het boek, ik vind meer boeken die zo heten.
     
  20. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Het boek in zijn geheel heet: Complete raadgever,vruchtbaarheid, beiden klaar voor een baby.Schrijsfster: Uta König

    Hoop dat je hier wat mee kunt!

    Liefs Farfan
     

Deel Deze Pagina