Ik heb 16 vlindertjes waarvan er 15 voor de 16e week.(ook tweelingen) In week: 6-8-14-5-6-6-8-6-5 en 3 tweelingen in week: 7-6-10 En mijn 1e zoontje Samuel is in de 24e week doodgeboren door een loslatende placenta die vol met stolsels zat. Zijn verhaal zet ik bij de vlindertjes van 16-24 weken. Inmiddels heel veel onderzoek gehad en ik heb een stollingsfactor die meespeelt(FactorVLeiden) en ik heb een traag werkende schildklier en maak tegen mijn schildklier ook 2 verschillende antistoffen aan.Voor beiden gebruik ik nu medicatie en ik hoop dat we gauw zwanger raken en dat ook 9 maanden mogen uitzitten. Het zou een groot wonder zijn. Ik heb trouwens ook 3 zwangerschappen waar onze tieners uit geboren zijn.En ook een tweeling ertussen.Stuk voor stuk zijn ze mijn grote wondertjes maar toch hopen op nog 1 wondertje. Maar mijn vlindertjes vergeet ik nooit!
Lieve Nessy, wat afschuwelijk om zoveel vlindertjes te hebben... Toen ik je verhaal las moest ik ook meteen aan een stollingsafwijking denken. Die heb ik ook, we weten alleen niet welke, dus spuit ik preventief fraxiparine. Goed dat ze jou dus ook helemaal onderzocht hebben, maar het neemt het verdriet om je kinderen niet weg. Ik hoop voor jullie dat er nog een wondertje bij mag komen en dat deze mag blijven!
Hoi, Ik weet sinds 2002 dat ik FactorVLeiden heb omdat ik een trombose- been had en longembolie en toen hebben ze eindelijk de boel onderzocht op stollingsfactoren.Daarna nog 2x een trombosebeen gehad en sindsdien neem ik levenslang aan de acenocoumarol.(bloedverdunnende pillen). Als ik zwanger raak spuit ik dagelijks 7500ie Fragmin. Begin 2007 hebben we uitgebreid onderzoek gehad naar herhaalde miskramen in het AMC dit na wederom miskramen ondanks de Fragmin.(in 2005-2006 IVF) En toen bleek mijn schildklier iets te traag te werken maar ik ook 2 verschillende antistoffen aanmaak tegen mijn eigen schildklier(Hashimoto). Resultaat is dat als ik zwanger raak mijn antistoffen antistoffen ervoor zorgen dat mijn schildklierwaarden uit de pan rijzen en dit gebeurd heel snel.Dus nu neem ik schildklier medicatie en als ik zwanger raak moet ik vooral in het begin om de 2 weken mijn schildklierwaarde checken.Maar ja...we hebben het er zeker voor over. Dus nu maar hopen dat ik zwanger raak want ik hoor mijn biologische klok nu wel tikken....
Lieve Nessy, Ook hier nog eens heel veel sterkte met het verlies van jullie vlindertjes! Ik hoop dat je snel een wondertje mag verwachten wat zich 9 maanden wil nestellen in je buikje! Dikke knuf Naatje
Oef, 16 vlindertjes... dat lijkt mij heel erg moeilijk en zwaar. Gelukkig heb je ook 4 gezonde kinderen gekregen. Maar het blijft natuurlijk verdrietig.
goeiemorgen, jeetje zeg, hoe ga je hier in hemelsnaam mee om? 16 keer blijdschap en verdriet verwerken, is onmenselijk. Gelukkig weten ze de oorzaak waarom het steeds is misgegaan, dan heb je toch een reden waar je je aan vast kunt houden en ga je niet de schuld bij jezelf leggen. Ik vind het knap dat je toch nog een keer wilt gaan proberen, ik weet niet of dat ik het zou kunnen. Wij zijn zelf ook al een hele tijd bezig, en ik heb 6 miskramen gehad. Inmiddels hebben we alle onderzoeken achter de rug, en "gelukkig"zijn we allebei kerngezond, maar je blijft wel denken waarom het dan zo vaak mis is gegaan. Ik weet niet of ik het aan zou kunnen, zo vaak die teleurstelling moeten verwerken.
Jeetje 16 vlindertjes wat zal dat een hoop blijdschap en daarna verdriet gegeven hebben. Ik vond 1 al moeilijk. Ik hoop voor jullie dat jullie over niet al te lange tijd nog een wondertje mogen ontvangen. Veel sterkte.
Jeetje wat een verhaal! Dat je het nog volhoudt! Maar ja je wens is er dus je doorzettingsvermogen ook.... Ik wens je alle goeds toe en hoop voor je dat er toch nog een mooi wondertje mag komen op deze aardbol voor jou! Groetjes san
16 vlindertjes...ongelofelijk! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden en dat jullie er een lief klein bengeltje bij mogen krijgen! Liefs Marjolein
oef 16 kindjes verloren meid wat verschrikkelijk voor je het is echt heel heftig zeg ik met twee miskramen en 1 vroeggeboorte. Weet niet hoe je het doet maar vind je nu al een onwijs sterke vrouw. Ook al is er een reden het is dan nog niet eerlijk dat het zovaak mis moet gaan. Voor nu en voor de toekomst dan ook een onwijse knuffel en voor de toekomst ook wat geluksterretjes van onze kindjes hierboven en hopelijk binnnen zeer korte tijd een wondertje in je buik die bljft zitten. liefs miriam
Haj nessy, ik ken jou verhaal al een tijdje, maar wil via deze weg je nog even een schouderklopje geven. Ik vind het heel erg knap dat ondanks alle pijn je door gaat. Ik geloof dat je nu tijdelijk een rust heb, maar ik blijf voor je duimen, hopen, bidden en geloven... Groetjes JedidJah