Ik net een box gekocht en opgehaald via marktplaats. Echt een goede koop voor 30 euro! Net opgezet en hij is ontzettend stevig en helemaal onbeschadigd, Met opbergla voor speelgoed enz. Daarbij kreeg ik nog twee hippe mooie boxkleden, waarvan er 1 nog vochtig en brandschoon uit de wasmachine kwam! Ik ben zo blij ! Eindelijk het einde van de babyuitzet komt langzaam in zicht.
Dankjewel....de kamer komt inderdaad niet van marktplaats. Kon op marktplaats niet iets vinden wat helemaal mijn smaak was, en wat ook nog in de buurt was en voor een schappelijke prijs. Dus vandaar nieuwe meubeltjes
Wij hebben onze box ook van marktplaats, precies die ik graag wilde. Alleen niet voor 30 euro... dat is me niet gelukt
gaaf he, koopjes jagen. ik heb tot nu toe bijna alles van marktplaats afgehaald (kasten/commode, bedje, badje+standaard, box+kleden, wandelwagen+dreamiwieg+maxicosi, veel positiekleding). ik heb ook een box gekocht met manden eronder, en er zaten twee mooie Jollein boxkleden bij. ik heb een ronde box gekocht, weer eens wat anders. was alleen voor 30e niet klaar hoor, hihi. maar nog steeds dik minder dan de helft vd nieuwprijs.
Wij hadden een ledikantje en commode via marktplaats voor 100 euro, ziet er als nieuw uit! Ik vind het echt idioot hoe duur sommige dingen nieuw zijn!
Ik heb ook mijn box van marktplaats, maar niet voor 30 euro helaas haha. Ik heb ook het hele kamertje via marktplaats voor 250 euro incl. klamboe, poef, dekentjes etc. Was echt een koopje.
Onze box komt ook van marktplaats. Geen enkel krasje en met lade voor 20 euro bij ons in het dorp. Was ( en ben) er ook echt blij mee.
Wij hebben de box ook op marktplaats gekocht, een ronde want die wilde ik gewoon heel graag. Helemaal als nieuw, boxkleed erbij (ook nog in de goede kleuren ) en ik kreeg er van die mensen ook nog een tummy-tub, een badje en een vloerspeelkleed bij. Geweldige koop dus voor 80 euro, want een nieuwe kost al gauw 220 euro en dan heb je nog geen accessoires.
haha, mijn commode was 45 euro via mp, maar ik moest en zou paarse mandjes erin- 4 keer 15 euro de boxen vlogen me trouwens om de oren, heb er 4 gratis aangeboden gekregen...
Een collega van mijn man had nog een box, een wipstoeltje, een speelkleed, een rugdrager en nog wat kleine dingetjes. En dat allemaal voor niets. En we hebben van een vriendin een koelstra wandelwagen overgekocht voor 100,- De meubels hebben we trouwens wel nieuw gekocht (Ikea)
Wij hebben ook de babykamer via marktplaats gekocht, het was dan wel een opknappertje maar ik vind 100 euro voor een ledikant, commode en kast helemaal niet duur. Ook hebben wij een quinny speedy wagen gekocht via marktplaats, die mensen hadden hem alleen gebruikt voor hun oppaskindje, maar hij ziet er uit als nieuw....250 euro! Als je gewoon goed zoekt kom je echt een heleboel leuke dingen tegen!
Das goedkoop joh Marktplaats heeft goede spullen hoor en is echt vaak goedkoop... ik heb Zaterdag een box gekocht gelukkig ook met een lade wat ik fijn vind en met boxkleed voor 15 euro! Stond bij dat het een opknapper is.. opknappen hoef ik niet eens wat hij ziet er heel mooi uit! Tis mijn tweede en aangezien ik met de eerste alles heb weggegeven heb ik bijna al mijn spullen ook op marktplaats gekocht
Wij hebben de box ook via MP gekocht en hadden geluk,. koste 15,- geen deukje krasje niks,.in hoogte verstelbaar en met lade en ook nog eens waar wij wonen ,.kinderwagen ook via MP gekocht 100,- 3delig bak niet eens gebruikt,.alles zat nog in plastic,.enigste wat ze gebruikte was de maxi cosi maar enkel bijde oppas want ze had 3stuks, thuis,moeder en oppas,dus ook geluk en commode en ledikant 70,- samen,.supermooi,.white wash achtig,.was heerlijk shoppen zo
Ja kwijl Gisteren zag ik 1 van de twee z.g.a.n. boxkleden liggen die ik er zo bij kreeg, bij Babyplanet voor 39,95 nieuw. Ha!
ik ben ook helemaal intomarktplaats! heb gisteren een hele mooie witte bopita kinderbox gekocht voor 85 euro, nog veel geld maar in de winkel kost ie het dubbele... ben er heel erg blij mee. heb ook nog een leuke lamp gekocht in de vorm van een schaap, ik heb een schapenthema op het kamertje. deze is gisteren opgestuurd en koste me ook maar 15 euro. heb ook erg veel leuke kleertjes gezien van het merk Lief... 3/4 euro voor een truitje waar je in de winkel rustig 15 euro of nog meer voor betaald! die ga ik straks als Uk geboren is ook daar kopen denk ik. toch handig die marktplaats...