Voetenzak quinny buzz te klein!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jannanas, 26 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Wie herkent mijn probleem: ik heb een quinny buzz 2008, met daarbij de bijbehoren voetenzak. Mijn dochter is nu 1,5, en niet eens heel lang voor haar leeftijd ( ongeveer 82 cm), en ze zit nu al helemaal klem in de voetenzak! Als ik de rits dicht maak, kun je zien dat haar voetjes onderin helemaal klem zitten.
    Ik was toch wel van plan de rest van de winter de voetenzak te blijven gebruiken, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken......

Weet iemand of de Buzz voetenzak heel klein uitvalt? En kan ikhet probleem oplossen door bv een universele voetenzak, die groter uitvallen? Ook ben ik benieuwd hoe andere moeders van 1,5 tot 2 jarigen dat doen.

Alvast bedankt!

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Ik heb hem ook en hij is idd heel klein. Vind het een onding. Mijn oudste was heel klein voor haar leeftijd, maar die paste er met een jaar al bijna niet meer in en mijn oudste is juist heel lang (94) cm dus die past al helemaal niet :( Heb spijt dat ik toen niet gelijk een bunker gekocht heb, die zijn veel fijner!

Liefs Elea

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Mijn dochtertje is vrij lang, maar heeft vorige winter er toch tot 1,5 jaar ingezeten.....bovenkant zit dan niet helemaal goed, maar als de benen maar warm blijven.....heeft ze er zelf last van?

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Batuhan is ook 82 cm Maar ik hb de voetenzak niet eens zo lang geleden gekocht en ook ik ben bang dat hij er echt niet de hele winter mee doorkomt

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter is 2 en 80cm, maar ik gebruik de voetenzak niet meer, in de buggy heb ik er niet eens een. Nu zit ze bijna niet meer in de wagen, maar vorig jaar wel. Dochter trok ik een maillot aan onder een dikke broek, koud had ze het nooit.

Deel Deze Pagina