Nu onze dochter iets zelfstandiger en mobieler wordt, ontstaan ook leuke en vertederende situaties. Vanmorgen nog. Ik ging naar het toilet (grote boodschap, dus was niet meteen terug) en onze dochter was mij blijkbaar kwijt. Hoor ik haar heel hard huilen en mammammam zeggen! Vervolgens kroop ze het huis door om mij te zoeken. Toen ze mij had gevonden was het weer goed. Dan smelt ik toch een beetje hoor (en zeg ik dat laatste beetje privacy vaarwel ) Wat vonden jullie een grappige of vertederende actie?
Ik heb buikgriep. Dl zag mij dus voor het eerst ziek en was helemaal onrustig. Ik kreeg eerst een knuffelbeertje, en toen kreeg ik ook nog haar lievelingsknuffel. Ze werd ook boos als ik opstond, ik moest op de bank liggen want was ziek En ik kreeg heel veel kusjes en knuffels! (dezelfde die ik haar altijd geef, die ze meestal ontwijkt hihi)
Ik had mij vreselijk gestoten met mijn voet, liep hinkelend door t huis te gggrrrrrrrr-en.... Komt de kleinste naar mij toe; kusje op mamma?! 💗
Als meneer (9,5 maand) heel stout is en hij weet het heel goed dan krijg ik een hele grote grijns met de liefste ogen als ik hem op zijn kop geef. Smelt! consequent zijn is dan heel moeilijk!
Mijn jongste heeft sinds gisteren een bril, waar hij nog niet zo blij mee is. Mijn oudste rent gelijk naar de deur als er iemand langskomt om diegene in het oor te fluisteren dat ze alleen lieve dingen over de bril van zijn broertje mogen zeggen, zo lief.
Wij proberen haar het zinnetje "ik vind jou zooooo lief!" Te leren (staat op een woezel en pip koffer hier). Het lukt nog niet helemaal. Gisteren pakt ze mijn hoofd vast en zegt: "ik lief jou vind!"
Als ik me onder de box verstop (zij ligt erin) en vraag waar is mama? En dat ze over de rand gaat kijken en echt schateren van het lachen als ze me gevonden heeft, heerlijk Ik geniet er echt van dat ze me zo leuk vind ().
Het speciale lachje van mn zoontje die alleen voor mij bestemd is. Ik hoef niet eens gek tegen hem te doen, naar hem lachen is al genoeg.
Mijn oudste is bang in het donker. Gisteravond durfde hij niet te gaan slapen. Mijn jongste zei: niet bang zijn, ik zorg toch voor je? Terwijl hij hem over zijn hoofd aaide. Oooh ik steeg bijna op van liefde! ❤❤
Mijn oudste is kampioen der lieve acties Vanochtend was ik op onze slaapkamer de jongste aan het verschonen, de oudste lag nog op zn bed een beetje wakker te worden. Ik kreeg een schop van de jongste (die het erg grappig vindt om tijdens het verschonen heel hard met zn benen te schoppen..) het was goed raak, precies tegen mijn borst dus ik riep "au!" Binnen drie tellen stond de oudste naast me met een zielig gezichtje. "mama heeft pijn? Dan kom ik meteen uit bed, mama kusje geven.. mama geen pijn meer nu? Vind het niet leuk als mama pijn heeft...." De schat! een half uur daarna was het "mama? kom je knuffelen met mij? Kom maar mama, knuffelen!! Ja, kom maar!"