tijdens mijn zwangerschap transpireer ik wat meer onder mijn oksels...ik baal er alleen van dat het dan een soort licht gelige vlek geeft na een paar keer.... ik gooi mijn kleding meteen in de was als ik ze heb aangehad maar die vlekken gaan niet weg. wie heeft tips om die vlekken weg te krijgen,
Bij dit soort vragen duik ik altijd even op : www.omaweetraad.com Ik heb er al vaak plezier van gehad. In geval van transpiratievlekken staan er drie tips op. Succes! -Transpiratievlekken zijn uit kleding te verwijderen door er (blanke)azijn of glansspoelmiddel (voor vaatwasser) op te doen. Dit laten intrekken en daarna normaal mee wassen. -Transpiratievlekken in kleding insmeren met gewone sunlightzeep, een nachtje laten intrekken en gewoon in de was doen. -Gele zweetvlekken verdwijnen als je ze laat weken in twee delen 'goedkoop' wasmiddel en een deel water, daarna gewoon uit wassen in de wasmachine. werkt echt!
Kijk....zo'n soort site ben ik al een hele tijd naar op zoek. Zocht het in een boekvorm, maar dit is nog beter! Goed idee!
Bij de witte boekenmarkt hebben ze een 'huishoud tips' boekje voor al zulk soort dingen. Is ook niet duur, een paar euro.
Shout, helpt bij ons ook goed tegen allerlei vlekken! gewoon met een sopje, dan zie je meteen resultaat.
wat typisch dat je dat zegt want ik gebruik rexona en bleek waarvan ik dacht DIT is het, helpt ook niet :x
Een dag en nacht goed laten weken in biotex oxi! warm water en 2 scheppen uit het emmertje, superspul!
hoi! ik wil wel een middeltje waardoor je helemaal niet meer zweet onder je oksels.. nl Odorex extra dry.. Zit in een klein doosje en kan je kopen bij oa kruidvat. Moet je savonds voor het slapen gaan onder je armen deppen en t houd je wel 3 dagen "droog"! Is echt een wondermiddeltje! misschien heb je er wat aan...
haha ja dat kan best volgensmij! ikke in mn handpalmen, tja t moet toch ergens uitkomen maar alles beter dan van die zweetplekken