waar komt de koorts vandaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vanmorgen gewandeld met mijn zoontje en een vriendin van me, sam viel al snel in de wagen in slaap, thuis voelde zijn handjes echt heel koud aan, niet gek met die wind maar vond het er ook een beetje raar en paars uit zien, gelukkig trok het na een tijdje wel weg, maar hij voelde ( zijn buikje) warm aan, temp 38.7, maar waar komt die koorts nou ineens vandaan?

2. Bri

Bri Niet meer actief

Tja, die ukkies kunnen echt zomaar uit het niets koorts krijgen. En die kan ook zomaar weer verdwijnen. Ik kan er niets zinnigs over zeggen, behalve dat m'n dochter dit ook regelmatig heeft dat ze ineens 38.5 of hoger heeft. Maakt niet eens een zieke indruk dan.

Als het nou een paar dagen aanhoudt kun je de ha bellen, of als je kind echt een zieke indruk maakt ook. Maar anders zou ik me er niet te druk over maken.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij maakt ook idd geen zieke indruk is ook gewoon vrolijk, wel is ie nu als een blok in slaap gevallen, normaal ligt ie nog wel een minuut of 10 a 15 te kletsen in bed maar nu niet.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

er kan een tandje dwars zitten.

ik moet eerlijk zeggen ik ben niet zo panisch met de thermometer, ik gebruik hem dan ook zelden alleen als ik echt duidelijk zie dat hij niet lekker is. kindjes kunnen soms ineens koorts hebben en ineens is het ook weer weg.misschien heeft hij het te koud gehad met de wandeling en is ineens te snel opgewarmd eenmaal weer binnen,dat de temp even ophoog ging, van koude buiten lucht naar warme binnen lucht wordt je ook erg moe.( kijk maar bij jezelf als het koud is en je komt binnen en gaat zitten, dan krijg je soms ook zo'n knock out moment) maar wellicht heeft hij echt gewoon een kouwtje onder de leden ook dat kan. je zal even moeten afwachten hoe het zich ontwikkeld verder.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

er kan idd ook nog een tandje dwars zitten, zijn er net wel 3 door.

en idd als ik van buiten naar binnen ga als het echt koud is word je ook zo rozig, hij sliep wel in de wagen. nu ligt ie al anderhalf uur te slapen, inmiddels zijn zijn handjes al weer lekker warm. meestal slaapt ie tussen de middag anderhalf uur maar laat hem maar lekker liggen.

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja slapen is altijd goed. ze mogen 1 voeding overslaan. als hij dan nog niet wakker is moet je hem wel wekken hoor.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij heeft 2 uur liggen slapen, nu ligt ie vrolijk in de box te spelen gelukkig! fruit eten wilde ie niet echt, een half potje.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik denk dat het tandjes zijn, vanmorgen zat ie tot 2 keer toe onder de poep dus maar lekker in bad gedaan, en volgens mij zag ik een wit puntje boven de voortand. en onderin ook allemaal bobbels.

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

precies wat ik dacht dus. als je een puntje ziet is het ergste geweest.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zie nu idd een wit puntje, mag niet echt in zijn mond kijken dus soms is het lastig.

Deel Deze Pagina