Nogmaal van harte gefeliciteerd, meis Ik zal je missen bij het temp en NOD topic Geniet van dit hele kleine wondertje. Het is je van harte gegund Liefs, Gerrina en een dikke kus
allemaal heeeeeeel erg bedankt voor de felicitaties, het is nog steeds een apart gevoel, ik ga denk pas over een week ofzo verloskundige bellen, dan duurt het ook niet zolang voor ik kan komen en een intake zal hebben. @Ninetje------------> idd allebei vette symptomen vorige maand en deze maand allebei zwanger, kan het geluk niet op
Ha Lieverd, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kunnen we lekker samen leuke baby dingetjes kopen en keutelen over al die zwangerschapskwaaltjes! Lekker van genieten. X
he he, ik dacht al wanneer drop jij nou een note, je spiekt al zolang mee Heel spannend hoor, we zetten echt de traditie van onze mama voort, lekker samen zwangeren en kibbelen. Shoppen moeten we ook zeker gaan doen. Het zal voor jou wel langzamerhand tijd worden voor een maatje meer he dikke X PS wanneer plaats jij een mooie banner?