Hoi meiden, Wij twijfelden heel lang voor een tweed kind maar ik ga er gewoon voor. We zijn net van vakantie terug en moet deze week ongesteld worden. Ik ben al 3 maanden geleden gestopt met de pil. Dus na mijn ongesteldheid ga ik ervoor. Ik ben 28 jaar. Wij hebben een dochter van 2 jaar en 7 maanden. Wie kletst er mee?
Hey! Ik wil wel meekletsen☺ . Al zijn wij al in ronde 4.. maar mn NOD is 2 oktober en alle clubs zijn al ver en hecht met elkaar dus meng ik me daar niet zo snel tussen..
Hey! Ik wil ook wel meekletsen . Gister is mijn spiraaltje verwijderd maar we gaan eerst even kijken wat m'n cyclus doet dus zullen officieel ook in oktober van start gaan. Ik ben 26 jaar en onze dochter wordt bijna 2
Leuk!! Ja inderdaad daar zijn ze best druk aan het kletsen. Ik ben nu ongesteld en mijn nod is ongeveer 7 oktober. We zijn in ronde 1 dus ben benieuwd. Ik slik al maanden de pil niet meer dus cyclus is regelmatig 27-26-27 dagen etc.
Hey Ntje wat gezellig dat ik je hier ook tref Heel spannend dat je spiraal er nu uit is! Wie weet zijn we weer tegelijk zwanger Roosje voor jou ook spannend. Ik zie trouwens in je banner staan dan je dochter nu 7 maanden is ipv 2 jaar en 7 maanden.. misschien is dat je nog niet opgevallen dus ik dacht ik zeg het even. Ik ben trouwens 27 jaar.. en heb een zoontje van ook bijna 2 (7 oktober)
Hai mellebel^^. Hoe leuk zou dat zijn als we weer tegelijk zwanger zijn! Ik hoop voor je dat je je aankomende nod positief test! Fijn dat je een regelmatige cyclus hebt roosje! Hopelijk is ook voor jullie snel raak. Heb je bij je eerste lang moeten wachten?
Hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben meiden. Roosje je cyclus is idd mooi regelmatig Ik was 1 mei jl. abrupt gestopt met de pil.. dus middenin de strip..ik denk dat mn lichaam daar last van heeft gehad aangezien mn cyclus anders was dan de x dat ik stopte na de strip te hebben afgemaakt. (toen ik zwanger wilde worden van de eerste) want toen was mn cyclus meteen 28/29 dagen. Dus hopelijk pakt mn lichaam het nu goed op en werkt het wat beter mee als het goed is heb ik rond 18 sept mn eisprong. Spannend weer!
Ooh ja ik zie het al, had het indd nog niet gezien. Heb i.p.v 2013 dus gewoon 2015 gelaten bij haar verjaardag. Ga het effe veranderen.. Spanend hoor meiden. Ben benieuwd of het gelijk raak is. Bij mijn dochter was ik in ronde 3 zwanger. Mellebel, ik was volgens mij ook tussendoor gestopt met de pil. Was wel gelijk regelmatig..
Haha oké kan gebeuren Bij mn zoon was ik in ronde 1 zwanger dus dat was sneller dan verwacht.. dit x lukt dat dus niet maar dat maakt niet uit alleen is het wel even balen elke maand. Ach ieder lichaam is verschillend.. mijne had er dus wel even moeite mee om zich te herpakken
Ik had best veel twijfel om voor een tweede gaan maar vriendinnen Zijn zwanger en heb er ook zin in hihi. Vandaag zijn we naar Ikea gegaan om een peuterbed te kopen voor dochterlief en we zijn geslaagd! Vanavond eerste nacht in haar peuterbed dus spannend. Hier een foto, ik had hem nog niet opgemaakt. Haar ledikant staat er nog want we hebben effe geen tijd gehad om het uit elkaar te halen, manlief werkt.
Jaa ik wilde eerst ook geen tweede (mede dankzij de bevalling van m'n zoon) maar het kriebelt nu zoooo erg... en kan niet wachten! Wat spannend! Weer een mijlpaal. Hopelijk slaapt ze er lekker in
Ja inderdaad haha, dochter is best pittig dus ik wist niet of ik het aankon, maar ga toch ervoor. Jaa ze is nu een peuter en toe aan een groot bed Waar ben jij nu in je cyclus?
Pittige tante dus Op een gegeven moment zijn ze daar dan aan toe hè en word het ledikant te klein.. voorlopig ligt m'n zoon er nog wel in denk ik... Ik zit nu op cd 11 dus eind van de week verwacht ik m'n eisprong
Hier ook heel lang getwijfeld of we een tweede wilde, ik heb pre-eclampsie gehad en een mijn dochter was randprematuur. maar bij mijn man begon het toch nogal te kriebelen en nu zijn we het er samen over eens dat we er toch maar weer voor gaan. Wat een schattig peuterbedje roosje! wij hebben een ledikant van de ikea waar de voorkant uit kan, ook heel handig. spannend mellebel eind vd week eisprong! Ik ben gister ongesteld geworden, alleen weet ik niet of het een ontrekkingsbloeding is of echt ongesteld zijn is. zal mij benieuwen hoelang het duurt voor mn cyclus een beetje op gang is.
Mellebel, dat is spannend zeg. Gebruik je ovulatietesten? Ntje, dankjewel! Ze heeft erin geslapen vannacht alleen ze werd wakker en zei dat ze ang is. Ze was koortsig en hoesten dus daaraan kan het ook liggen. Ik had met de pil tussenbloedingen dus ben er gelijk mee gestopt en werd binnen 2 dagen ongesteld en daarna later over 27 dagen ongesteld dus regelmatig. Hier, ik ben bijna klaar met mijn ongesteldheid. Ik heb bij mijn dochter gelijk ovulatietesten gebruikt omdat ik er gewoon interesse had. Ga ze weer gebruiken. Tempen deed ik ook maar ben nu nog niet begonnen, was vergeten dus vandaag begonnen.
Ja ik gebruikte vorige keer ook ovulatietesten maar uiteindelijk geen ovulatie gevonden omdat ik al zwanger was. vorige keer na het verwijderen van mn spiraal 1 of 2 dagen een beetje oud bloed en 6 weken later een positieve test. maar dit lijkt wel op echt ongesteld zijn dus ik ben heel benieuwd. wil misschien wel ovulatietesten gaan gebruiken maar weet het nog niet zeker. ik denk dat ik te laks ben om tempen steeds te onthouden en goed te doen
Mag ik ook mee kletsen? Ik moet wel lachen, want ik kan bijna het verhaal van Roosje kopiëren en plakken. Onze dochter ook twee jaar en zeven maanden, ik ben 28, heel lang getwijfeld (en nog wel een beetje, want weer een baby), en vorige maand precies hetzelfde peuterbed gekocht! Tijdje geleden heb ik me ook aangemeld bij een club over tweede kindje, maar na de eerste post niks meer gezegd, omdat we toch nog even wilden wachten. Nu nog 1 strip, en er echt voor gaan. Onze dochter was een hele lieve baby en nog gaat het heel goed. Toch twijfels omdat het erg druk wordt! Denken we, misschien valt het wel mee. Nog geen idee van cyclus omdat ik nu de pil nog slik. Bij dochter eerste maand dat we serieus probeerden, zwanger. Ben benieuwd hoe het nu gaat! Hopen op een vruchtbaar clubje!
Hoi Maartje en welkom! Ik vind het ook nog best spannend hoor, er gebeuren best wel veel dingen tegelijk nu bij ons maar aan de andere kant is dat altijd zo bij ons geweest xD. Ik heb soms ook nog wel twijfels maar ik zou het ook wel heel leuk vinden als er niet teveel leeftijd tussen zit dus gaan er toch maar voor. maar ik herken je gevoel wel een beetje hoor!
Welkom maartje, Aah nu ik het lees moest ik er ook om lachen haha wat grappig zeg Leuk he allemaal. Ik was gelijk gestopt met de pil en strip niet afgemaakt haha