Ik sluit me ook aan! Wij hebben zondag besloten om voor een tweede te gaan. Na de geboorte van onze dochter niet meer aan de pil gegaan, dus hoef niet meer te ontpillen. Ben nu ongi, dus we kunnen meteen daarna aan de slag
Florina hoe gaat t nu? Sterrenmama dat zijn hele goedkope ovulatietesten! Van welk merk zijn ze? Hopelijk bevallen ze je goed! Wishgirl heerlijk Frankrijk !! Benbenieuwd hoe de testen van de action bevallen. Ik meen me nl nog iemand te herinneren met deze testen negatief te testen maar met clearblue positief. Hopelijk was dat een foutieve lading oid en werken ze normaal wel goed. Ik heb zelf dipsticks vanzwanger en kids (ook goedkoop). 2besure zou nog goedkoper zijn met dezelfde dipsticks. PH1 welkom! Leuk dat jullie er ook voor gaan !! Hopelijk snel raak!! Fijn dat je iig niet hoeft te ontpillen oid! Ga je nog ovulatietesten gebruiken oid?
Ik wil me ook graag aansluiten. Wij hebben afgelopen zondag ook besloten dat we voor een tweede willen gaan. Bij de eerste was ik gelijk de eerste maand zwanger en hoop dat het nu weer zo snel zal gaan. Hoop m'n eisprong snel te vinden deze maand, ik schommel nogal met m'n cyclus tussen de 28 en 34 dagen, dus of ik ben net te laat voor deze maand of me eisprong komt nog. Ik heb gister de ovulatietesten van de kruidvat gehaald maar deze gaf helaas nog geen eisprong aan. Ik heb nu een zoontje van 2 jaar en 3 maanden, en heb helaas een hele zware zwangerschap gehad en ben daarom ook heel erg angstig voor deze zwangerschap, hoop dat het nu allemaal een stuk makkelijker zal gaan.
Nee ben ik eerst niet van plan.. Ik ben iemand die er van zichzelf al heel veel mee bezig is en het moeilijk los kan laten en denk dat het dan helemaal erg wordt
Welkom PH1! Jeeehhhh het is doorgebroken!!! Vandaag is dus officieel dag 1... Florina: ik ben ook benieuwd hoe ze zijn, maar voor dit geld wel het proberen waard!! Ik ben idd nog lekker thuis, werk parttime als juf op woe, don, vrijdag... Ben ik meteen benieuwd... Wat doen jullie voor werk en hoeveel? Jeeehhhh wishgirl die is eruit!!! Had je een koper of mirena? Ik heb voor onze dochter een mirena gehad en moest 48 dagen op m'n eerste ongi... Wij zijn van de zomer ook 2 weken naar Frankrijk geweest... Heerlijk zou zo terug gaan!!!
Hé! Welkom nieuwe meiden! Welke ovutesten raden jullie aan? Kheb vandaag kruidvat gehaald.13 voor7stuks best duur dus. Ik had mirena ook. Hopelijk komt alles sneller op gang dan.... Had jij menstruatie tijdens spiraal? Ik wel elke maand beetje en huisarts zei dat dat goed teken is... maarja Heb vandaagk last van menstruatie krampjes gevoel..we zullen t merken. Ik werk drie dagen als intercedente... dinsdag tm donderdag... Ph1 ik ben ook zo erg..maar vind die testen een uitvinding! Om beetjete weten hoe t werk vanbinnen. Wendy; waar had je last van meis? Hopelijk nu een fijnere zwangerschap.. en jeetje wat snel bij de eerste.. Xx
Bij mij is het nu nog een zooitje qua cyclus. Ben nu net voor de tweede keer ongi sinds de bevalling.. Denk dat als het me te lang duurt dat ik alsnog wel naar de ovulatietesten ga grijpen
Ik heb vanaf 18 weken gigantische last gehad van bekkeninstabiliteit en had echt 24 uur pijn per dag, ben uiteindelijk ook een week eerder ingeleid omdat het echt niet meer ging, dus hoop nu dat ik minder last heb omdat ik nu natuurlijk ook al een kindje heb lopen. Ik heb bij de eerste ook de kruidvat ovulatietesten gebruikt en heb deze nu weer gehaald omdat ik elke maand weer een andere cyclus heb. Was met de eerste heel erg tevreden over deze testen, nu me eisprong nog niet tegengekomen dus hoop dat deze snel komt. Heb sinds de geboorte van mijn zoon geen pil of spiraal gebruikt omdat het bij de eerste heel lang duurde voor ik weer voor het eerst ongesteld werd, sinds een half jaar ben ik eigenlijk pas weer elke maand ongesteld. Ik werk 3 dagen in de week als databeheerder.
Hey meiden! Wij gaan ook voor een 2e, de andere groepen zijn al zo vol dus liever hierbij. Micha is nu 21 maanden, hij is veel ziek en onrustig geweest, gaat nu steeds iets beter dus we zijn er klaar voor! In mijn vorige zwangerschap was ik erg ziek, dus hoop dat t nu beter gaat... Mijn NOD is 11 sept. Cyclus tussen 27 en 31 dagen, nu berekend op 28 dagen, dus ben benieuwd. Vorige keer in 1x zwanger maar toen heel onregelmatig dus van de lengte van mijn zwangerschap klopte toen niks. Dacht al 6 weken, maar was nog maar 3,5 ofzo.
Welkom babedreamer en Wendy! Wishgirl: ik had tijdens de mirena eens in de 3 maanden een beetje bruinverlies... Dus hoop dat het bij jou idd sneller zal gaan! Ff afreageren... Wij waren vanmiddag vanaf 16.00 weg, komen we thuis om 20.45 ligt er gewoon een pakketje voor m'n deur! Ik had conceive plus besteld en dat was dus bezorgd. Maar vind het echt belachelijk!!!! Niet even bij de buren afgeleverd of iets, nee gewoon op de grond voor de deur... Iedereen had zo dat pakje open kunnen maken :x
Ik ben ook wel een beetje angstig voor de zwangerschap. Bij mijn dochtertje tot in week 18 ziek zwak en misselijk geweest en vanaf 20 weken heel veel last van mijn bekken waardoor ik helaas vroegtijdig moest stoppen met mijn werk.. Toch heb ik het er voorover
Ik heb het er ook voor over hoor, maar heb wel een soort van trauma aan die vorige zwangerschap over gehouden. Maar wat je er voor terugkrijgt is natuurlijk prachtig.
Heee allemaal!! Vervelend die zware zwangerschappen... Ik hebheel lang gedaan over zwanger worden, maar heb een zwangerschap uit boekje gehad. Mijn angst ligt dus meer in het zwanger worden haha. Nou gisteren de hele dag echt menstruatiekrampen en vandaag dus ongesteld geworden. Ik twijfel... omdat ik het pas komend weekend verwachtte en dus korte cyclus van 24 dagen dan.. Maar goed door verwijderen spiraal ligt het misschien een beetje overhoop. Ik ga volgende week maar eens ovu testen doen, merk ik het vanzelf. Maar het lijkt erop dat ik dus ook ongi ben geworden.
Hoi meiden, ik ben 13 augustus voor het laatst ongesteld geweest en heb met ovulatietesten nog steeds geen eisprong kunnen vinden, heb de laatste week alle dagen getest, zou het kunnen dat je evengoed een eisprong hebt en dat je hem toch mist met testen? Ik ben altijd tussen de 28 en 34 dagen ongesteld.
Wendy424 heftig die bekkenpijn! Hier ook, vanaf 8 weken kon ik al niet meer stofzuigen in de tuin werken etc. Ik heb zelfs nu nog last! Jij er ooit helemaal vanaf gekomen? Dus ik ga er ook maar vanuit dat ik het de volgende x weer krijg. Oh heerlijk hoef je niet te ontpillen om dat je er niet aan bent geweest tussendoor . Hopelijk vind je snel je ei! Je kunt nu ook een laat eitje hebben en een wat kortere LF oid of gewoon een langere cyclus, gewoon door blijven testen zou ik zeggen. Sterrenmama ja haha blij kun je dan zijn hè met je eerste ongi en ronde 1 inkunt! Maar daarna is t niet zo leuk meer . Hopelijk hoef hè dat niet mee te maken en ben je snel zwanger! Ik werk 2 dagen per week op een financiële afdeling, echt heerlijk ! Jij dus net een lange vakantie gehad heerlijk ! Wel handig lijkt me als je kinderen vakantie hebben heb jij t ook . Pff wat stom!! Volgens mij mogen ze dat echt niet voor je deur neerleggen! Zag het er nog wel goed uit? Niks met de verpakking gebeurd ofzo? Babedreamer leuk dat je meepraat! Hopelijk ben je weer zo snel zwanger !! Had je in je vorige zwangerschap Hg? Ph1 oh die misselijkheid is ook niks! Ook al met de bekken . Toen nog fysio gehad? Ben je er nu helemaal vanaf? Wishgirl miss een x een vroege eisprong gehad of door het wennen van je lichaam aan zonder spiraal oid.. Hopelijk vind je snel je ei en ben je nu wel snel zwanger!! Gebruikte je de vorige x ook ovulatietesten?
De term HG hebben ze nooit officeel genoemd, maar ja, dat is het wel als ik het nu zo lees. Heb weken op de bank geleefd, lees geslapen de halve dag en veel spugen... Hadden mijn zussen ook. Ik heb niet in het zkh gelegen gelukkig, maar t was echt niet leuk. Ik ga deze keer ook geen moeders voor moeders doen, dan ga ik iedere keer over mn nek, dat is t niet waard, moeten anderen maar doen in mijn plaats. Ben erg bang dat het dus nu weer gebeurd, heb ook geen vast contract dus weet niet wat ze daarvan gaan vinden, maar eigenlijk boeit dat me ook niet zo. Als ik maar zwanger wordt!
Bij mij is het helaas ook nooit overgegaan, voel het eigenlijk altijd wel maar als ik bijvoorbeeld het huis schoongemaakt heb, heb ik 4 dagen echt heel veel pijn. Hoop ook dat ik mijn ei snel vind, snap er niks van, is het elke maand op tijd en dan wil je voor een kindje gaan en dan duurt het erg land
Ja wel fysio gehad, maar ben er ook al snel mee gestopt omdat ik niet het idee had dat het hielp. Gelukkig na de bevalling meteen ervan af!
Babedreamer lijkt me echt verschrikkelijk idd!! Hopelijk blijft het je de volgende zwangerschap bespaart! Ik heb ook een tijdelijk contract, maar zwanger worden zou niet moeten uitmaken vind ik. Als je er aantoe bent gewoon ervoor gaan ! Maar ik word er soms wel eens zenuwachtig van, hopelijk verlengen ze wel! Tot wanneer loopt jouw contract? Wendy424 heel herkenbaar die pijn! Heb je nog steeds fysio? Ja zul je altijd net zien wil hè ervoor gaan en heb je een laat ei :s PH1 fijn dat je er meteen vanaf was! Ja fysio werkt maar in beperkte mate idd. Sporten om de spieren sterk te maken helpt op zich wel wat meer, maar dan moet je eerst ook weer door extra pijn heen.