De volgende namen vinden wij mooi ; Julia Noa Sterre Maar nog niet dé naam die wij zouden kiezen, iemand nog leuke ideeen? Naam mag niet beginnen met een F of L omdat wij dat niet vinden klinken met onze achternaam en liefst geen té lange namen ben benieuwd naar jullie suggesties!
He grappig, mijn oppaskindje heet S.terre N.oa Ze heeft een zusje die heet Jade, misschien is dat ook wel in jouw straatje verders: Ilse Iris/ Isis Mila Sara(h) Kaya Bente Sophie/ Sophia Eefje / Eva/ Evie Nora(h) Zoë Chloë Amber Anna/ Anne/ Anaïs Stella Mara/ Mare
Mirre Bente Veerle Madelief Isis Iris Mirthe Merle Romée Imke Jasmijn Amber Sofie Merel Karlijn Zoë Tirza Senna Marit Meike Jolijn Vera Emma Sara Eva Nora Rosa
mijn dochters heten nora en fiene fiene valt af door de F, wellicht Nora? of mare june jade elin bibi veerle ninthe jenthe jinthe bente benthe
Nora is misschien wel een optie, ik moet er even aan wennen misschien even 10x zeggen Bente vind ik minder, maar Lente vind ik dan wel weer mooi maar dat bekt niet lekker met onze achternaam dus valt af verder Jinthe/Jenthe vind ik dan weer niet zo, en iets anders met -ente kan ik ook niet bedenken nja niet iets wat mooi is qua naam