Twee namen vinden we mooi. Julian en Florian De naam van ons zoontje begint ook met een J, maar uitgesproken als dj Zou dit voor jullie een reden zijn om Julian niet te kiezen? De andere reden om Julian niet te doen is omdat hij vrij populair is. maar het blijft een leuke naam vind ik.. Wat vinden jullie leuker (de twee 'nadelen' van Julian meegeteld )
Allebei leuke namen. Zonder je verhaal had ik op Julian gestemd, maar omdat je al een zoon hebt met een naam beginnend met J heb ik op Florian gestemd.
Mijn moeder haar naam en m'n zusjes beide beginnend met de M, net als ik. Stoort absoluut niet. Ik vind Julian heel stoer! Mja smaak is verschillend.
Ik zou Julian in eerste instantie kiezen, maar als de naam van jullie 1e zoontje ook begint met een J zou ik daar niet voor kiezen. Niet perse omdat het ook met de J begint, maar omdat de uitspraak Dj is en ik neem aan dat het bij Julian gewoon Ju-li-an is en niet Dju-li-an. Anders zijn er misschien mensen die daar ook Dj van maken. (Alhoewel eenmalig verbeteren en dan is het waarschijnlijk ook wel klaar )
Ik vind Julian leuker maar zou er dan wel een tweede naam achteraan doen zodat je andere initialen hebt. Dat is voor de post en instanties makkelijker..... ik ben een J en mijn broertje ook en hebben beide geen tweede naam en we lopen nog steeds tegen ongemakken aan. Als jullie geen tweede naam willen zou ik dus voor florian gaan.
Julian! Ik vind Florian behoorlijk kak en daar hou ik niet zo van... Julian vind ik een erg leuke naam (is ook de tweede naam van mijn zoontje )
Ondanks dat ik Julian ook leuk vind. Heeft toch Florian mijn stem gekregen. Iets meer uniek. Succes met de keuze,
Florian. Ik houd wel van "kak"namen. Julian vind ik ook heel mooi, maar die komt toch wel vaker voor.
Ik vind Julian leuker, maar als je zoontje ook een naam met een J heeft -en dan uitgesproken als Dj- zou ik het niet doen. Florian lijkt me dan handiger.
Hallo! Het zijn allebei leuke namen! Dat je al een zoontje hebt die met "J" begint vind ik persoonlijk niet erg, maar ik persoonlijk vind het niet zo passend als dezelfde letter bij de ene zoon als een Engelse "Dj" gesproken wordt en bij de andere met een Nederlandse "J" - geen eenheid... maar dat is mijn mening Ik heb dus voor Florian gestemd, omdat hij: -niet zo populair is -een mooiere betekenis heeft -internationaler is qua uitspraak Groetjes, Eos
Beide leuke namen maar Florian vind ik veel stoerder! De F vind ik een hele mooie krachtige letter. En kak? Tsja, ik zou het eerder stijlvol noemen. Als de namen worden afgekort vind ik Flo of Floor ook veel leuker dan Juul. Hoe dan ook, ik zou voor Florian gaan.