Hallo dames Moet even mijn blijdschap kwijt. Ben na iets meer dan een half jaar zwanger van de 2e . Had gisteren mijn nod, maar dat werd ik niet, vanochtend ook nog niet dus getest met een test van Mat-care. Er verscheen een lichte - ! Dan mag ik toch aannemen dat ik zwanger ben?! Vanmiddag kwam mijn vriend thuis en heb de test laten zien. ik vroeg: hoeveel strepen zie je? Hij; 2. Ik zo das mooi, je wordt voor de 2e keer papa. Ik denk dat ik morgen nog maar een test doe voor de zekerheid, dan met een andere. Iemand ervaring met de mat-care zwangerschapstest? Liefs hippemams
Dank jullie wel! Dat zeggen ze he, een streep is een streep. Misschien komt t omdat ik t nog niet echt kan bevatten. Hey mamaT wij zijn bijna even ver, grappig.
Hey kaatje85 jouw oudste wordt morgen 1 als ik t goed zag?! Alvast gefeliciteerd. De hoeveelste je precies uitgerekend? MamaT, hoe oud is jouw zoon/dochter nu? Liefs
Proficiat, een streepje is zeker een streepje dus je bent inderdaad weer zwanger. Moet zeggen dat ik zelf ook meerdere testen nodig had voor ik het geloofde. Ben nu zelf bijna 7 weken zwanger van nummer 2. Mijn eerste kindje is nu iets meer dan een half jaar. gr Suzanne
Mijn zoontje is 2.5 jaar. Ik wilde de tweede heel graag meteen er achteraan maar mijn partner wilde nog even wachten en de 2de en 3de achter elkaar. We will see... we gaan nu genieten van deze zwangerschap!
Vanochtend nog een test gedaan van clear blue en idd zwanger! Mama t, mijn zoontje is ook 2,5. De rest bedankt voor de felicitaties! Kei leuk.
Hey Suzanne wat grappig zo kort op je dochter! Knap hoor, vindt je t niet zwaar, nu je eigenlijk net bevallen bent? Of vindt je t vervelend dat ik dat vraag?
Nou we wilde heel graag twee kindjes dicht op elkaar, maar dat het nu ook meteen de eerste keer raak was hadden we niet helemaal verwacht. Maar ik ben er erg bij mee, heb wel veel last van misselijkheid. Dat is minder, maar mijn dochtertje slaapt nog wel 2 uurtjes 's middags. Dus dan kan ik mee gaan slapen als ik vrij ben, dat vind ik een voordeel. Ik onder vind verder nog geen problemen van snel weer zwanger zijn, alleen mijn buik begint nu al dik te worden. Alles rekt wel heel snel op. Hopelijk kunnen we het nog even verbloemen. Gr Suzanne
Ha Suusvdw Vervelend dat je zo misselijk bent, dan is t wel weer een voordeel dat de oudste 's middags dan nog slaapt he? Even bijtanken. Geniet er maar lekker van. Liefs
ook ik ben waarschijnlijk zwanger van de 2de heb vandaag 3testen gedaan 1clear blue digital:'zwanger' 1kruitvat test: 2streepjes 1clear blue met indicatie: 1-2weken dus 3-4 weken zwanger maar bij huisarts gaf hij negatief aan, voor een echo is 3-4weken nog veel te vroeg hé? maar kan ik er cker van zijn dat ik zwanger ben?? kijk foto's in me album
Hoi Veghelsemeid Hij gaf alle testen positief aan alleen bij de huisarts niet ? Wat vreemd. Ik denk wel dat je ervanuit mag gaan dat je zwanger bent, anders gewoon naar de vk bellen. Verhaal vertellen en kijken wat zij zeggen. Als je nog maar heel kort zwanger bent, dan is t eerst meestal een inwendige echo. Bel gewoon voor de zekerheid. Suc6. Liefs
hoi hippemams ja hij gaf alle testen positief heb zelfs clear blue met indicatie gedaan gaf 1-2 weken aan dus ongeveer 3-4weken zwanger en had al gebeld naar verloskundige had gelijk inwendige echo gemaakt mrja met 4weken valt er nog niks te zien en kwa test bij huisarts: denk dat die test meer hcg nodig heeft en had van te voor geplast dus weinig urine