Ik hoor, zie en lees altijd overal dat je lichaam zich opmaakt voor de eisprong en je dan meer zin heb in sex (hulpje van Moeder Natuur). Dat laatste geldt voor mij zeker ook, maar de laatste twee rondes ben ik steeds zo enorm teneergeslagen en verdrietig, dat mijn mannetje niet echt gemotiveerd is om mee te klussen. Hij houdt zich het liefste bezig met mij troosten (ja, het is een schatje.). Hoe komt het nou toch dat ik tijdens deze dagen zo bedroefd ben?!?
tja meid die k*t hormonen zullen ongetwijfeld ook bij jou huis houden. ik voelde me prima toen ik stopte met de pil en af en toe als de weer zijn gearriveerd ben ik ff teleursgesteld maar goed realistisch genoeg om weer vol goed moed de volgende ronde in te gaan. zie je pendels meid, wie weet ik duim voor je.
ik herken het niet, ik merk helemaal geen verschil in stemming rond de eisprong, ben alleen wel errug moe de laatste dagen en daardoor verdrietig, chagerijnig. of zou dat ook met mijn ovu te maken hebben? volgens mij heb ik die allang gehad.
hoi meid ik herken wel een gedeelte rond mijn eisprong krijg ik ook meer zin ik hoef niet eens te kijken wanneer ik hem zou moeten hebben haha dar merk ik wel aan mijn zin wel vervelend dat je hubbie niet zo meer werkt met klussen eens tegen hem zeggen hoe jij je voelt enzo misschien gaat ie dan wel mee doen samen er voor gaan ! sterkte en succes meid