Inbakeren afbouwen

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door Es14, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es14

Es14 Actief lid

12 jun 2014
    140
    1
    18
    Mijn zoon word al vanaf dat hij 4 weken is ingebakerd en sinds dien slaapt hij super goed.
    Omdat hij nu vier maanden is en begint te draaien wil ik het af gaan bouwen.
    'S nachts gaat het heel goed. Overdag wil ik steeds een slaapje minder gaan doen. Ik doe nu zijn ochtend slaap in de slaapzak en 's middags nog in de inbakerdoek. Als hij in de slaapzak ligt slaapt hij heel kort, meestal maar drie kwartier. Ik had dit wel verwacht omdat hij natuurlijk moet wennen.
    Maar nu sinds gister slaapt hij 's middags als hij gewoon ingebakerd ligt ook nog maar drie kwartier, terwijl hij eerst altijd 3 tot 4 uur sliep 's middags. Zal dit dan komen door het afleren van het inbakeren? Of kan er ook een andere oorzaak zijn waardoor hij ineens slecht slaapt?
    Ik merk dat hij nu ook wat meer huilt, hij lijkt tussen de slaapjes door nog moe te zijn. Hij was ook altijd gewend om in de middag een paar uur te slapen.

2. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    op de website van Ikbenmama.nl staan filmpjes hoe je het inbakeren kunt afbouwen. De sleepy wings zijn heel handig. Misschien is dit iets voor jullie kleintje.

3. Es14

Es14 Actief lid

12 jun 2014
    140
    1
    18
    Bedankt voor de tip! Ik ga meteen even kijken.

Deel Deze Pagina