Kan iemand mij helpen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bubblez, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hallo dames,

Zoals ik al vermoedde. Heb ik vorige week een miskraam gehad.. :(

Alleen nu was het bloeden heel weinig, ongeveer zoals dr eerste dag van een menstruatie. Alleen nu heb ik sinds vanavond flink last van mn rug en mn buik krampt enorm... kan het zijn dat er nog meer uit moet? En hoelang duurt dit?
    Nadat ik vrijdag weefsel verloor werd het bloeden minder tot het zaterdag zelfs weg was alleen nu denk ik dus dat er nog wat zit...

En hoe zit het met bijv seks? Niet dat ik daar nu al behoefte aan heb maar hoelang moet je hier mee wachten? Is dat een week of zelfs langer?

Bedankt..

2. Logan

Logan Niet meer actief

Over de sex heb ik geen idee. Wij deden het pas weer toen ik daar zin in had.
    Ik had bij alle miskramen dat de menstruatie erna heel heftig was qua pijn en bloed. Ik denk dat bij mij pas dan alles goed schoon was. Krijg je nog een controle echo?
    Nogmaals sterkte ♡

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Sex pas weer als t bloeden volledig s gestopt dus ook geen bruinverlies meer.
    Het zou kunnen dat er restweefsel achtergebleven is wat je lichaam eruit aan t werken is.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja ik moet volgende week maandag heen voor bloed afname en een echo. Omdat mn hcg nu nog te "hoog" is.. Dus ze denken dat nog niet alles weg is en eerlijk gezegd denk ik dat dus ook en dat maakt me best bang.. Dalijk beland ik verdikke nog in het ziekenhuis ook.. :(

En ik heb dr ook absoluut nog geen zin in. Maar ik dacht stel nou ik wil volgende week en het mag nog niet ofzo.. iets..

5. bolli

bolli Niet meer actief

Sterkte!
    Hoe ver was je als ik vragen mag?
    En heb je het vruchtje zelf ook gezien of enkel weefsels?

6. Logan

Logan Niet meer actief

De laatste keer heeft het 8 weken geduurd voor ik van 75 naar 0 ging. Soms heeft je lichaam er geen zin in, denk ik. Het is al fijn dat je maandag een echo hebt, grote kans dat dan alles op 0 is.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hoop ik ook Logan. Ik heb toch graag dat het nu gauw over is..

En ik was ongeveer 5 weken.. geen idee wanneer ik het echt kwijt geraakt ben maar ik denk zelf vrijdag. Ik vond iets in het weefsel wat ik wel erg vond lijken op een inimini vruchtje maar zeker weten doe ik nooit . Vrijdag wqs ik 4.5 week.. Dus wel heel pril. Maar de pijn is er..

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij een heel prille zwangerschsp is de kans op restweefsel erg klein. Hou t in de gaten masr je beland niet zomaar in t zkh gelukkig.

Sterkte

9. bolli

bolli Niet meer actief

Oh ja dan is het vruchtje moeilijk te herkennen.
    Ik hoop voor joi dat alles schoon is en je baarmoeder herstelt is.. bij mij heeft het 2wk geduurt en nu ben ik nog aan het wachten! Pff

Ofwel op menstruatie ofwel op een nieuw zwangerschap
    En ik hoop op et laatste!

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Hcg duurde bij mij ook weken voordat t weg is. Je ongi kan pas beginnen als je hcg uit je lichaam is.
    Ik zou maandag even rustig afwachten

11. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ohh bubbelZ wat ontzettend balen :(

Hier heb ik met 6w een miskraam gehad op 27 november en heb nog steeds veel bloedverlies en genoeg hcg. Het daalt echt gigantisch langzaam. En bloeden stopt pas als het hcg laag genoeg is. Er is bij mij restweefsel in m'n eileider en eierstok gekomen, wat niet erg is (want het groeit niet meer) maar dat maakt wel dat het heel langzaam zakt, omdat m'n lichaam het er niet uit kan gooien maar zelf moet verwerken. Ik had een ruime week na de miskraam ook weer hele heftige krampen, daarmee werkte m'n baarmoeder het laatste stukje eruit en een deel daarvan alleen de verkeerde kant op ;)

Al met al heb ik dus al 4 weken bloedverlies als een stevige menstruatie terwijl er niks meer zit. Het hele traject stelt je geduld ontzettend op de proef.

Tampons, sex en bad mag pas als het bloeden helemaal gestopt is. (Helaas !)

Succes bij de echo en niet teveel zorgen maken!! En sterkte met het verwerken!

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh jemig pandavliegen.. kom ik aan met mn gezever over 5 dagen bloed..

Bloeden is nu voorbij.. heb alleen sinds gisteren wel weer kramp.. maar ik neem aan dat het nu niet meer komt, verwachtte de gynaecoloog ook..
    Ik ga er dan ook maar vanuit dat maandag alles weg is en we onze pauze in kunnen lassen..

Tampons wist ik idd.. maar ik vroeg me echt af hoe het met seks zat.. ik wil niet dat k mezelf nog zieker maak ofzo. Dus nu zou het als ik wil kunnen, goed om te weten..

Bedankt lieve meiden, echt..

13. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Een miskraam is gewoon kut. En onzeker, met 5 dagen of 4 weken bloed. Dus daar mag je gewoon over "zeiken" hoor!

En krampen, ja ik weet er niet zoveel vanaf, je lijf is natuurlijk ook ff van slag. Hoop voor je dat ze snel weer zakken!!

Ik hoop ook echt dat maandag alles weg is meid! Dan kan je het een plekje gaan geven en inderdaad een pauze. Dat doen wij ook (ook al was deze min of meer verplicht door het zkh ;))

Hopelijk kun je, ondanks dit verlies, toch een beetje fijne kerst hebben! Met een extra flesje wijn en extra reep chocolade!

Dikke knuffel!

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sterkte bubblez! Wij liepen op een paar dagen na gelijk op zag ik in de mmm topics. Bij mij is het helaas met 5 weken ook misgegaan vorige week.. echt vreselijk en ik moet zeggen dat het me echt zwaar valt!
    Éindelijk waren wij aan de beurt dacht ik..

Ik begrijp dat jullie een pauze inlassen? Wij willen juist zsm door met de cryo's. Hebben jullie die nog?

Sterkte in ieder geval!

15. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad...
    Heel veel sterkte!

16. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hai bubbelz, ik kom alleen even een knuffel geven. En nogmaals zeggen dat ik het heel erg vind voor jullie

17. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hi bubbelz, mij is altijd verteld zo lang je nog krampen hebt, je baarmoeder nog niet klaar is met het afstoten. Zelf een ini mini stolseltje van een paar mm kan hier voor zorgen, en kan zelfs aanhouden tot op het moment dat je weer een normale menstruatie krijgt.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Pandavliegen. Hoelang moeten jullie pauze? Hier is het maar 1 maand en dan weer een maand pil. En dat is ons nu echt te kort.

Willeke. Zo verdrietig meis.. Hier hetzelfde gevoel. We zijn nu een week na het verliezen van de stolsels en nu kan ik eindelijk weer een beetje vrolijk zijn. Maar ik denk dat het nog wel lang duurt voor ik echt klaar ben voor een nieuwe start. En of dit 4 5 6 of 10 maand word weten we nog niet. Ik wil eerst tijd voor onszelf en onze relatie. Dat is mij meer waard.
    We hebben nog 1 matige cryo in de vriezer. Maar daar heb ik geen goede hoop op. Wellicht worden we spontaan zwanger. Wij zijn er bewust bezig met voeding en bepaalde supplementen enzo. Dus dar kan ook veel goeds hebben gedaan..

Bedankt lieve meiden. Wat een toppers zijn jullie! Het verdriet is erg maar alle knuffels en lieve berichten geven steun!

(Lovely, ik heb al sinds maandag geen kramp meer. Bloeden bam na vrijdag echr af, en maandag was dat weg. Dus ik neem aan dat alles nu weg is. Maandag weten we het.

En ik zeg heel stoer van ach kan ik weer een wijntje drinken. Maar hemeltje. Ik kan wel janken juist omdat ik hem weer kan drinken :(

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bubblez, je moet inderdaad helemaal zelf bepalen wanneer jij/jullie weer klaar zijn voor een nieuwe start! Dat kun alleen jij zelf aangeven!
    Ik heb juist heel erg het gevoel van 'snel verder', we waren al zo dichtbij nu dus hoop ik dat we de volgende keer gewoon weer een stapje dichterbij komen (een doorgaande zwangerschap he ;))
    Daar put ik opzich ook wel kracht uit, het feit dat er in ieder geval een innesteling geweest is! Dat betekent dat het kán! En de volgende poging blijft gewoon zitten! :)

Ik ken jullie situatie natuurlijk niet, maar idd spontaan zwanger worden zou wellicht nog kunnen! Bij mij is dat geen optie meer omdat mijn eileiders weg zijn (1 verwijderd en 1 heeft een stopje erop) en ivm mijn endometriose is het ook niet aan te raden erg vaak te menstrueren, dus we moeten echt doorpakken. Ik heb nog twee blastocystes in de vriezer dus daar ben ik erg blij mee want die zijn doorgaans erg sterk.

Wij zijn overigens voor deze poging (tweede) overgestapt naar Dusseldorf, een verademing en zou ik je zeker kunnen adviseren mocht je daaraan denken en een derde poging overweging. Ze denken daar nét even anders en buiten de gebaande paden.
    Ligt het 'probleem' bij je partner of bij jou?

20. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oh nee, ik lees in een ander topic je onderschrift. Ik wilde jullie even heel veel sterkte wensen...

Deel Deze Pagina