Dit is mijn laatste week werken voor mijn verlof. Nu heb ik me gister ziekgemeld omdat ik me zo ziek voelde. Was erg misselijk en zeer slecht geslapen. Moet nu nog 1,5 dag en dan heb ik officieel verlof. Wat zouden jullie doen? Voel me nu ff goed, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me zo rustig hou..
ik zou lekker thuis blijven voor die 1,5 dag. Of je moet nog werk af willen maken of afscheid van collegas willen nemen.
Heb wel contact met mijn naaste collega. Ze zei al dat zij de dingen die ik nog af wilde maken wel wil doen. Is niet veel bijzonders.. Verder hoef ik van andere collega's geen afscheid te nemen! Ze hebben weinig interesse in me getoond!
Hoeveel weken van te voren neem je verlof op,want als je je in 6 weken voor je uitgerekende datum ziek meldt,gaat je verlof direct in dus die dagen gelden niet als ziek melding maar gaan van je verlof af. groetjes Carina
Ja dat weet ik, maar heb sowieso al 6 weken vooraf! Alleen voelt het wel een beetje raar dat ik het niet echt af heb gesloten!
hmmm ja dat gevoel ken ik. Ik kwam ineens in het zkh terecht en heb het ook niet afgesloten. Ach, geniet lekker van je verlof!
Moet mijn werkgever alleen nog wel melden dat ik niet weer kom deze week. Heb gezegd dat ik het nog wel laat weten ivm mijn laatste week. Lastig!
tja.. als ik het zou mogen zeggen en je voelt je inderdaad nu goed, zou ik gewoon even gaan. Volgens mij heb je een klein beetje een schuldgevoel als ik je zo lees.. Maar volg je gevoel meis. Als je besluit lekker nu al te gaan genieten.. zet dan alles van je af en geniet van je laatste weekjes zwanger zijn!
Ik zou als het lukt gewoon gaan. Al is het een half dagje. Kan je met een prettiger gevoel afsluiten lijkt me.
Ja ik heb besloten om morgen toch maar heen te gaan. Kan ik alles goed afsluiten en dan echt genieten van mijn verdiende verlof!!
Ik ben wat principieler.. als je niet ziek bent, ga je werken. Fijn dat je ook gegaan bent, dan ga je naar mijn idee ook met een beter gevoel met verlof.