Met de zoekfunctie kom ik er niet uit.... Ik ben behoorlijk misselijk, eet al kleine beetjes over de gehele dag door, maar ben ondertussen al in 2 weken drie kilo afgevallen... Wie heeft er tips tegen deze misselijkheid??? Edit; topic gevonden! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/162410-de-tips-tegen-misselijkheid.html
ik zelf at 's ochtends, als mijn vriend uit bed ging, een schaaltje vla en zodra ik wakker werd gelijk weer klein beetje eten. Dit hielp een beetje, het opstaan werd wat makkelijker. Verder at ik erg veel manderijnen. Dit viel ook erg goed. Helaas heb ik geen tips waardoor het over gaat.. O ja, en echte lauwe coca cola. Geen liters maar wanneer je misselijk bent mag je gerust een glas nemen. Ik hoop voor je dat het snel over gaat.... Succes ermee
gember, ik lust het zelf niet maar het schijnt te helpen. en elk uur iets eten. ook al is het maar iets kleins.
Ik las ergens iets over preggie pops. Dat zijn lollies die schijnen te helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid. Alleen op hun site kun je nu wel wat bestellen maar dan word het ivm de vakantie pas 1 maart verzonden. Misschien dat die lollies ook wel in een winkel verkrijgbaar zijn,maar dat weet ik niet. Iemand een idee?
's Morgens voor het opstaan beschuitje met kaas. Dan rustig opstaan en daarna nog iets te eten nemen. Ik at kauwgom tussendoor en om de paar uur een boterham ofzo. Geen vette dingen. Een vol bord avondeten wilde ook wel helpen.
Hmmmm, cola en gember lust ik echt niet... En die kleine beetjes eten doe ik ook al, start idd 's ochtends in bed al met wat koekjes. Een vol bord avondeten gaat er echt niet in bij mij, ik vind eten echt ontzettend lastig nu... Wat moeilijk allemaal. Ik hoop niet dat ik op m'n moeder lijk, zij is bij mij en m'n zussen 9 maanden misselijk geweest....
Ik kreeg ( toen het al bijna over was ) van een collega polsbandjes te leen. Met drukpunten in de polsen. Bedoelt voor wagenziekte, maar het zou ook tegen zwangerschapsmisselijkheid helpen. Toen was ik al niet zo misselijk meer, maar bij mij hielpen ze toch wel een beetje had ik het idee. Geen idee alleen waar ze ze vandaan had.. maar misschien met een beetje zoeken kan je ze wel vinden. Succes ermee.. is erg vervelend
hoi ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar mijn zus heeft destijds in het begin van haar zwangerschap een zetpil van de huisarts gekregen en is nooit meer misselijk geweest. dus als je zoveel afvalt zou ik eens de huisarts vragen of dit iets voor je is. ben zelf 34 weken zwanger en ineens erg misselijk. vreselijk!! 7-up drinken is wel lekker om op te boeren en idd af en toe kleine beetje eten. sterkte!!
Sea Band Voor Kinderen tegen Reisziekte - De echte 24-uurs drogist dit zijn die bandjes. Ik krijg ze opgestuurd van een vriendin, want ik wil ze wel proberen. Ik ben echt blegh
Bij mij hielp vanillevla, gewoon een klein beetje en daarna ging het meestal weer om ook andere dingen te eten. In de ochtend at ik vaak voor het opstaan een droge cracker. Als je zo blijft afvallen, zou ik wel je vk of ha even inlichten trouwens. Succes en ik hoop dat je qua misselijkheid dan niet op je moeder lijkt!