Tips tegen misselijkheid??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Chikai, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    #1 Chikai, 18 feb 2010
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  2. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ik zelf at 's ochtends, als mijn vriend uit bed ging, een schaaltje vla en zodra ik wakker werd gelijk weer klein beetje eten.
    Dit hielp een beetje, het opstaan werd wat makkelijker. Verder at ik erg veel manderijnen. Dit viel ook erg goed. Helaas heb ik geen tips waardoor het over gaat..
    O ja, en echte lauwe coca cola. Geen liters maar wanneer je misselijk bent mag je gerust een glas nemen.

Ik hoop voor je dat het snel over gaat.... Succes ermee

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

gember, ik lust het zelf niet maar het schijnt te helpen. en elk uur iets eten. ook al is het maar iets kleins.

4. tascha75

tascha75 Actief lid

2 okt 2009
    147
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik las ergens iets over preggie pops. Dat zijn lollies die schijnen te helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid. Alleen op hun site kun je nu wel wat bestellen maar dan word het ivm de vakantie pas 1 maart verzonden. Misschien dat die lollies ook wel in een winkel verkrijgbaar zijn,maar dat weet ik niet. Iemand een idee?

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    's Morgens voor het opstaan beschuitje met kaas.
    Dan rustig opstaan en daarna nog iets te eten nemen.
    Ik at kauwgom tussendoor en om de paar uur een boterham ofzo.
    Geen vette dingen. Een vol bord avondeten wilde ook wel helpen.

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hmmmm, cola en gember lust ik echt niet...
    En die kleine beetjes eten doe ik ook al, start idd 's ochtends in bed al met wat koekjes.
    Een vol bord avondeten gaat er echt niet in bij mij, ik vind eten echt ontzettend lastig nu...
    Wat moeilijk allemaal. Ik hoop niet dat ik op m'n moeder lijk, zij is bij mij en m'n zussen 9 maanden misselijk geweest....

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ik kreeg ( toen het al bijna over was ;) ) van een collega polsbandjes te leen. Met drukpunten in de polsen. Bedoelt voor wagenziekte, maar het zou ook tegen zwangerschapsmisselijkheid helpen. Toen was ik al niet zo misselijk meer, maar bij mij hielpen ze toch wel een beetje had ik het idee. Geen idee alleen waar ze ze vandaan had.. maar misschien met een beetje zoeken kan je ze wel vinden.

Succes ermee.. is erg vervelend

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    hoi ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar mijn zus heeft destijds in het begin van haar zwangerschap een zetpil van de huisarts gekregen en is nooit meer misselijk geweest. dus als je zoveel afvalt zou ik eens de huisarts vragen of dit iets voor je is.

ben zelf 34 weken zwanger en ineens erg misselijk. vreselijk!! 7-up drinken is wel lekker om op te boeren en idd af en toe kleine beetje eten.

sterkte!!

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
  10. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Bij mij hielp vanillevla, gewoon een klein beetje en daarna ging het meestal weer om ook andere dingen te eten. In de ochtend at ik vaak voor het opstaan een droge cracker.

Als je zo blijft afvallen, zou ik wel je vk of ha even inlichten trouwens.

Succes en ik hoop dat je qua misselijkheid dan niet op je moeder lijkt!

11. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Wat bij mij goed hielp was vitamine B6!

Deel Deze Pagina