Ik ben al druk bezig met het verzamelen van cadeaus voor man, de kinderen, familieleden enz., maar vind het altijd een enorme uitdaging om voor mezelf een lijstje te maken Dus om even wat inspiratie op te doen; Wat staat er op jouw verlanglijstje? Of; wat heb je voor jezelf gekocht?
Ik ben wel een lijstje voor mijzelf: - ketting met de letters van de namen van de kinderen; - iPad (meer voor het hele gezin); - lekkers voor onder de douche en in bad (klinkt heel afgezaagd, maar ik koop voor mijzelf echt alleen aanbiedingen en dan hun ik mijzelf wat luxere producten). Verder ga ik nog even nadenken.
Op mijn "lijstje" staat : Parfum Douchespulletjes van bijvoorbeeld Rituals en lush. Lekkere losse thee Eindejaars lot vd Staataloterij December kras kalender Bak spulletjes. Agenda Sloffen Handschoenen Mooie kaarsen Wat aanvulling voor "kleuren voor volwassenen" Bonnen voor dagje uit of bios Lekkere chocolade Nouja ik weet altijd wel bruikbare dingen te verzinnen
Een woordponsbord Verschillende yankee candles Stek je plant van mama botanica Hello plantlovers van mama botanica Jumbo pons met sierrand Handpons voor kleine gaatjes Pons voor labels Thee ei
- Ketting van Vedder&vedder, op de voorkant de initialen en op de achterkant de vingerafdruk van V*. - rituals - nieuwe parfum - tas Verder geen idee dus lees mee
Ook jarig in deze periode, dus altijd lastig. Theebeker voor onderweg Losse thee Theezeef Theelichtje voor theepot Lego kerst huizen Lego kerstboom
Ik heb alleen cadeaus aan vader gevraagd, zelf hebben wij besloten niks meer aan cadeaus te doen met kerst. Vóór kind verwenden we elkaar enorm door voor honderden euro's aan cadeaus te kopen. Dat wil ik nu niet meer, plus ik zou gewoon niet meer weten wat te geven of te krijgen. Daarbij gaan we vanaf nu sinterklaas vieren, en kerst wil ik niet in het teken van cadeaus hebben staan. Wat ik nu van m'n vader gekregen heb (is al in huis, we vieren het donderdag al): - nieuw 8-delig servies - 4 seizoenen slaapzak baby - 2 speelgoeddingen baby - lego pakket voor man - diy huisje modelbouw van robotime voor mezelf - keukenpincets - rituals pakket voor man - rituals pakket voor mij - eindejaars lot van staatsloterij Normaal gesproken kreeg ik van man altijd iets om te freubelen, denk aan zo'n huisje, een puzzel van 6000 stukjes . Ook altijd een gouden sieraad. Rituals elk jaar goed natuurlijk. Een spelletje is ook leuk! Volgend jaar vraag ik een pizzarette aan m'n vader. Een Instax Polaroid camera is ook een leuk cadeau vind ik. Of een nieuw dekbed.
Ik ben overmorgen jarig en daarvoor heb ik al geen idee. Nou ja ik wil graag een infrarood paneel, een elektrische deken voor op de bank en een multicooker. Maarja dat zijn best prijzige cadeaus en ik kan geen keuze maken
Ikea cadeaubonnen We zijn aan het sparen voor 2 fauteuils van daar, dus daarom En we vinden daar sowieso altijd wel leuke dingen
Cadeaus verzinnen voor mijzelf is echt nooit een probleem hier Een tas Make up Luchtje Shellac Kledingbon Wijnglazen Borrel glazen Notitieboek a4 formaat Sierraden Apple Watch Pantoffels.. en dan kan ik nog uren door gaan geloof ik. pfff zo jammer dat wij geen Sint en kerst gaan vieren dit jaar
Op mijn lijst tot nu toe: Warme sloffen Portemonnee Geurtje Armani code van Giorgio Armani Een föhn haarborstel Nieuwste Apple Watch
Niet heel veel bijzonders eigenlijk wat ik op mijn lijstje heb staan, rituals Blond amsterdam(vorig jaar wat servies stuk gegaan) Uitbreiding voor Animal crossing. ( heerlijk om dat te spelen als de kinderen op bed liggen haha) Nieuwe tas
Ik vind dat altijd wel enorm lastig. Ik heb nog een juweliersbon liggen dus wellicht dat ik daar iets uitzoek. En ik wil graag de wevibe. Maar dat is niet iets om uit te pakken bij de kids.
-Draadloze oortjes -Garen om te haken (heb nog super veel maar blijft leuk om te krijgen) -Haakboek (weet nog niet welke) -Nieuwe boek van camilla lackberg (maar mijn moeder heeft die ook op haar lijstje staan en ik heb haar voor surprise dus koop die voor haar zodat ik hem kan lenen ). - armbandjes van lot en lien Verder zoek ik ook nog inspiratie....
Ik zit ook met het verjaardag probleem icm kerst en dat ik eigenlijk niets echt wil of nodig heb. - 7 kookboeken - wafelijzer - 2 LP's - Boekenbon of tijdschriftenbon - De oranje rituals - Kaarsen Voor mijn vrouw heb ik een apart lijstje met inspiratie voor concerten waar ik nog heen wil of restaurants die mij leuk lijken. Gewoon iets samen doen dus
Ik zou het eigenlijk niet weten. Van zoon krijg ik vast een lekker doosje Ferrero Rocher Ik vind die dingen echt heerlijk maar koop ze dus nooit voor mezelf. En een nieuwe weekplanner en wat nieuwe lekker ruikende theelichtjes zouden wel handig zijn. Ik ben snel tevreden geloof ik