Een cadeau voor jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetje2015, 1 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.151
    2.237
    113
    Vrouw
    Massage, mooie sjaal/handschoenen voor de winter, luxe agenda (ik ben nog oldskool) of familieplanner, tas, kaarsen of andere woondecoratie..
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vraag vaak een tas, portomonnee, luchtje of sierraad.
    Heb ook wel eens parfum gehad en een tattoo.
    Nu wil ik graag microblading dus ik denk dat ik dat vraag.
     
  3. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Ik krijg al jaren niks voor mn verjaardag. Hubby beweert dat hij niks koopt omdat ik het toch nooit vier. Alleen roep ik al 13jaar dat ik het voor familie niet vier, maar met het gezin het gewoon wel wil vieren. Zit niet te wachten op visite. Maar hubby lijkt dat niet te 'snappen'. Dus plan ik voor mezelf elk jaar tripje naar de wok met t gezin. Doe ik t zelf wel :$

    Anders zou ik wel een horloge willen. Nu 1 die wel echt kwaliteit heeft. De laatste 2 zijn beide binnen maand al stuk gegaan. Hints geven aan hubby werkt niet, zeggen 'leuk horloge schat, die wil ik wel voor mn verjaardag/kerst' werkt niet :rolleyes: ben bang dat ik het gewoon maar weer zelf moet gaan kopen
     
  4. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Gefeliciteerd met je newborn!

    Ik vraag voor mijn verjaardag/kerst/etc. vaak iets om te doen, daar word ik het meest blij van.
    En verdere cadeaus van afgelopen jaren waar ik heel blij mee ben:
    - bamix staafmixer
    - ereader
    - (kook)boeken
    - silhouette cameo
    - zeefdrukset

    Komend jaar ga ik een (nieuwe) sup vragen voor mijn verjaardag. De andere wordt steeds ingepikt door de kinderen ;).
     
  5. annabel10

    annabel10 Actief lid

    28 dec 2010
    446
    44
    28
    Dit jaar op mijn lijstje :

    Weekendje weg met het gezin (kleine kans dat ik het ook krijg )
    schaal voor in de tuin voor de vogels in te badderen
    Slowcooker
    Boeken van de zeven zussen
     
  6. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Of een rituals diffuser :D
     
  7. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    niet heel groot ;) maar ik twijfel om 'm voor mezelf te halen: De donkerblauwe onesie van de hema, met een fijn glittertje erin..heerlijk zacht en lekker warm nu het weer kouder wordt ;)
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  8. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    een abbonement op tijdschrift Jan
     
  9. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
  10. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Een slowcooker, parfum, dinerbon, sieraad, nachtje weg, massage, bloomon abonnement..?
     
  11. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.593
    10.487
    113
    Wat ook leuk is, is een bloemenabonnement zoals bloemen van de teler. Vandaag weer een nieuwe bos gekregen en ik kan daar echt blij van worden.
     
    Marsepein en DutchPrincess vinden dit leuk.
  12. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.837
    2.700
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier vond ik de Kitchenaid geweldig om te krijgen. Daar hebben we natuurlijk allemaal lol van, maar hij staat zo mooi. Iets voor in huis of een cadeaubon zodat ik het zelf uit kan zoeken is ook leuk. Zelf houd ik bv ook wel van Blond Amsterdam. geen hele serviezen, maar zo wat enkele grotere losse dingen (grote voorraadpot, taartplateau, snackschaal enz).
    Ik zorg altijd het hele jaar door dat we iets op lijstje.nl hebben staan voor ons allemaal. Bij een gelegenheid (verjaardag, sint, kerst, afzwemmen enz) hoef ik dan niet direct na te denken over iets, maar staat er meestal wel wat op.
     
  13. DutchPrincess

    DutchPrincess Niet meer actief

    Ik heb vorig jaar oktober een laptop gekregen van man voor al onze foto's maar dat was een afscheidskado.. Nu vraag ik van mijn ouders allerlei soorten bloemenzaad en bloembollen maar vooral voor vlinders en bijen. Ja,beetje raar kado misschien maar ik ben gek op vlinders vooral.
     
  14. DutchPrincess

    DutchPrincess Niet meer actief

    Oh ik ben niet de enigste die bloemen vraagt,leuk!
     
  15. BJN

    BJN Actief lid

    14 okt 2016
    127
    56
    28
    Ik heb met m’n verjaardag een Nintendo Switch gekregen, beetje voor iedereen maar toch echt van mij! :D
     
  16. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik ben ook nog aan het bedenken, jarig in december.
    Vraag vaak iets voor mijn hobby, maar heb het hele jaar een lijstje bij gehouden op lijstje.nl
    De dingen die ik uiteindelijk tussendoor koop haal ik weer weg.
    Heb er nu qua hobby een sublimatieprinter op staan met toebehoren en een 10 strippenkaart voor de sauna. Normaal gaan we met de verjaardagen uiteten maar net als 2 jaar geleden beval ik in de maand ervoor en dan heb ik daar echt geen zin in, daarbij zie ik het nu sowieso niet gebeuren.
    Vermoed dat mijn ouders voorstellen om nieuwe kleren te shoppen als cadeau wanneer ik weer een beetje op mijn normale postuur ben.
    Ik krijg voor de geboorte van de mini een bedel voor mijn pandora armband en we hebben samen afgesproken een tatoeage te zetten voor de kids die we niet als cadeau aan elkaar zouden zien maar als cadeau voor sint of kerst.
     
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    gefeliciteerd!

    Bij de oudste een witgouden art deco ring uitgezocht met een briljantje in het midden en eromheen 6 kleine rozet geslepen diamantjes. Toevallig zag ik na de geboorte van de jongste de bijpassende hanger voor aan een ketting.
    Die heb ik toen ook gekregen. Klinkt heftig, maar het was wel een combi kado (verjaardag, geboorte en ook het hele traject eraan vooraf).

    Ik vind iets van sieraden altijd wel heel mooi en bijzonder. Maar het moet bij je passen.
     
  18. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.688
    1.884
    113
    Wat is een sup?
     
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier vraag ik meestal dingen als een horloge, zonnenbril, tas of sierraden.
     
  20. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Er is altijd wel iets wat ik wil hebben zoals nu een zijden dekbed haha..
    Maar anders zou ik vragen om:
    - massage
    - nieuwe oorbellen of een slavenarmband
    - stedentrip
    - steelstofzuiger

    Oh en als ik ze niet krijg dan koop ik het zelf wel voor mezelf op de stedentrip na dan.
     

Deel Deze Pagina