Een cadeau voor jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetje2015, 1 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Dit jaar een klassieke gitaar. Ik heb lang les gehad vroeger maar had er al jaren geen een meer. Maar ik vind het zo heerlijk om met de kinderen te zingen, en soms gewoon een klassiek stuk spelen. Dus gitaar met standaard gekregen :thumup:
     
  2. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Ik wil graag een nieuwe eettafel. Heb hem al op het oog. Vraag dus geld voor mijn verjaardag voor die tafel.

    Vorig jaar ook geld gevraagd maar toen voor abonnement voor het hele gezin op de dierentuin
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Abbo op een tijdschrift?

    Ik wil meestal shoppen op zijn kosten of iets praktisch zoals airfryer of iets voor de tuin zoals een gasbbq (kreeg ik dit jaar)
     
  4. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Beschouwen jullie een nieuwe tafel of een steelstofzuiger echt als cadeau voor jezelf? Niet negatief hoor, maar dat valt bij mij in dezelfde categorie als kleertjes voor je kind als verjaardagscadeau krijgen. Dat is niet echt echt echt iets voor jezelf...! Toch?

    Hier op het lijstje;
    - Massage
    - Rituals douchespul
    - Lekkere spray voor in huis
    - Parfum, gelukkig ben ik verslaafd eraan dus áltijd wel een luchtje wat ik graag wil
    - Een lekkere luxe gezichtscreme
     
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Als ik er zelf het meeste plezier aan of van heb is t een cadeau :D
    Een mooi bos bloemen heeft ook iedereen plezier van, mooie plant ook: terwijl dat vrij normale cadeaus zijn om te geven en te krijgen, dus waarom niet een tafel niet? :D
    Gaat erom dat je er blij van wordt. Ik haat stofzuigen, dus een stofzuiger krijgen is gewoon gemeen dan haha
     
    Bellybell vindt dit leuk.
  6. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Ik vraag op mijn verjaardag juist altijd iets wat helemaal voor mij is. Koop altijd van alles voor anderen, maar voor mezelf niet zo snel, dus probeer die dag lekker voor mezelf te kiezen.

    • Een parfum (want ik ben dol op de dure, maar zou het niet snel voor mezelf halen.
    • Een bordspel
    • Tegoedbonnen van mijn favo boetiek
    • Rituals pakket
    • Boeken
     
    DutchPrincess en Bellybell vinden dit leuk.
  7. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Een weekend weg of een nacht weg zonder baby (wanneer hij iets ouder is)
    En hij kan me blij maken met zelf koken en het romantisch maken in de woonkamer. Dat zijn voor mij echt de mooiste cadeautjes
     
  8. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Beste idee ooit! :thumup: Maar dan wel met koffie, ben een luxe dier. Ontbijt hoeft niet want ik vrees dat mn keuken dan ontploft lijkt.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  9. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Plus kruimels in je bed..:|
     
  10. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.064
    10.334
    113
    Waar ontspan je echt van of geniet je echt van? Eerder genoemd is al een abonnement (bloemen, tijdschrift) dat is leuk omdat je een aantal keer blij gemaakt wordt. Een massage of schoonheidssalon afspraak kan heerlijk zijn als je er even tijd voor jezelf mee maakt. Maar ik ben bijvoorbeeld ook heel blij met de grote foto's van de kinderen boven het bed.

    Dus het beste idee is in gedachten door je dag of door je huis te lopen en dan te ontdekken waar je blij of rustig van wordt en dan een cadeau kopen wat daaraan gekoppeld zit.
     
  11. 1985Breezer

    1985Breezer Bekend lid

    19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Dagje weg, een goed boek, een buitenrit, dagje shoppen (fashion giftcard)
    Mooi nieuw dekbedovertrek
     
  12. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Beetje late reactie, maar een supboard/supplank is een soort surfboard om staand op te peddelen. In de zomer hadden we er een gekocht, maar we vonden het allemaal zo leuk, dat ik nauwelijks de kans kreeg om ook een keer te suppen. Nu wil ik dus graag een eigen board en eigenlijk ook nog een extra voor de kinderen, zodat die er ook allebei 1 hebben.
     

Deel Deze Pagina