hoi op 17 sept ben ik mijn vriend verloren in een arbeidsongeval, nu ben ik vorige dinsdag te weten gekomen dat ik zwanger ben van onze 2 spruit. ik ben heel blij maar de gevoelens errond zijn gemengd. ik ben uitgerekend voor 18 mei
meid wat verschrikkelijk zeg weet ff niet wat te zeggen ook hier gemengde gevoelens van je willen condoleren, feliciteren jeetje meid, wat is idd dubbel zeg...ergens is het natuurlijk ontzettend mooi dat je toch nog zwanger bent van hem omdat jullie er best al een tijdje mee bezig waren, op die manier zal hij toch nog heel lange tijd bij je blijven... wil jullie ten eerste natuurlijk heel heel veel sterkte wensen, en hoop dat er toch snel een tijd mag komen dat je nog kan genieten ook van je zwangerschap.. sterkte meid en dikke knuf voor de kleine
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wilde je toch graag een hart onder de riem steken. Liefs
Jeetje, wat dubbel.. Gecondoleerd met het verlies van je vriend, maar aan de andere kant wat mooi dat je iets hebt wat toch echt van hem is. Veel sterkte en toch ook gefeliciteerd.
Hey meid, Goh weet ff niet wat ik moet zeggen, zit te huilen achter de pc. Vind het echt rot voor je. Maar je houdt je vriend wel lang bij je omdat je hem altijd terug kunt zien in je kids. Heel veel sterkte en toch gefeliciteerd met je zwangerschap. Dikke knuffel Fennita
Jeetje meid, idd een cadeautje, maar lijkt me ook wel een dubbel gevoel voor je geven. Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je vriend en hopelijk kun je genieten van je zwangerschap.Liefs fredje
Tjonge net als zovele weinig woorden, iig wel gefeliciteerdt met je wondertje, hoop dat je alles een plaatsje kan geven
Lieve Greet, Ik ken je verhaal al van angels forum. . . Ongelooflijk hoe cru het leven kan zijn! Samen zo verlangt naar dit 2de wondertje en nu. . Ik wil je toch feliciteren en weet dat je man mee kijkt en je helpt met deze zwangerschap! Warme knuf
Jeetje meis...wat dubbel! Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vriend, maar wat bijzonder dat hij zal doorleven in dit zo gewenste kindje.... Heel veel sterkte....
Ook ik wil je condoleren met het verlies van je vriend, vreselijk zeg. Hopelijk mag je steun en kracht halen in het nieuwe wondertje wat in je groeit dat is tenslotte wel van jullie samen! Gefeliciteerd met je zwangerschap
Dit lijkt me ontzettend moeilijk. Als eerste gecondoleerd met het verlies van je dierbare. Een nieuw kindje/leventje , jeetje heavy maar ook wel heel mooi symbolisch voor jullie liefde. Heel veel sterkte gewenst. Liefs, Mirre
ik wil je bij deze condoleren met het verlies van je vriend....blijkbaar wilde hij je nog zijn liefde achterlaten ...en groeit zijn liefde voor jou in je buik voort .... knuf asjuh
Wat erg voor je en tegelijkertijd ook geweldig dat er nieuw leven in je mag groeien. Wij kunnen ons niet voorstellen hoe het voelt voor jou, maar dat het een dubbel gevoel is, probeer ik me voor te stellen. Ik wens je alle sterkte toe bij het verlies en toch ook geluk en hoop voor de toekomst......
pff wat een dubbel gevoel. Maar ik denk dat je vriend meekijkt met hoe jullie nieuwe wonder zich gaat laten zien aan deze wereld. Karin
Jeempie, ook ik heb tranen in me ogen bij het lezen van je berichtje.Vreselijk voor jullie. Ik wil je condoleren met het verlies van je vriend. Maar ik weet zeker dat hij op een manier dichtbij jullie zal zijn.Lieverd, zoals al eerder gezegt, hij heeft je iets prachtigs nagelaten. Ik hoop dat je er ondanks je pijn en verdriet toch van kan genieten. Weet dat als je wilt praten dat wij er voor je zijn! Ik denk aan je/jullie. Dikke knuffel voor jou&Yoran Liefs, mussie
Jeetje meid, wat ontzettend dubbel zal dat voor je zijn. En wat bijzonder om op deze manier nog van je man te kunnen genieten. Allereerst dan ook gecondoleerd met het verlies van je man en vader van je kindjes maar uiteraard ook van harte gefeliciteerd met dit absolute wonder. Alle liefs, Anouk.
Jeetje meis, wat een dubbel gevoel. Je vriend leeft op deze manier voort in jou. Hoe gek het misschien ook klinkt, wil je toch feliciteren met je zwangerschap. Knuffel sappie
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt, wat vreselijk. Gecondoleerd met het verlies van je vriend. Maar dan ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Op deze manier leeft er toch nog een deel van je vriend door. Heel veel sterkte.