wat verschrikkelijk dat je je vriend bent verloren, maar wat een wonder dat je zwanger bent. Toch nog een stukje van hem dat voort mag leven! Sterkte en gefeliciteerd
Vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar! Ik hoop dat als straks je kleintje geboren word, je verdriet plaats maakt voor vreugde, en dat je samen met je kleintjes toch nog wat van het leven kan maken, ik wens je veel sterkte toe om dit grote verdriet te verwerken. En dat je toch een beetje geniet van deze, toch bijzondere zwangerschap. sterkte meissie. hielkje
Jeeezzzzz, wat ontzettend moeilijk zeg... Ik wil je condoleren met het verlies van je man en je heel veel sterkte en kracht toewensen. en ik wil je feliciteren met je zwangerschap. Ik hoop dat je zwangerschap wat lichtjes in deze donkere, moeilijke tijd kan brengen... Ik heb met je te doen.....
Lieve Greet, Via Angels Forum had ik je eerder gecondoleerd vanwege t afschuwelijk bericht dat je vriend is overleden. Nu las ik net dat je zwanger bent. Gefeliciteerd met dit wonder. Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk en dubbel voor je. Ik wens je ontzettend veel sterkte en hoop dat je in deze enorm verdrietige periode steun krijgt door het bewijs van jullie liefde samen, een kind en wondertje in je buik. Heel, heel veel Liefs, Sophie
Lieve Greet, Alles is al gezegd... er zijn geen woorden voor zo'n verlies maar ik probeer het toch. Ik weet zeker dat je vriend naar jullie kijkt en heel gelukkig is om te zien dat hij je nog een prachtig cadeau heeft kunnen geven. Ik hoop dat jullie wondertje je mag sterken en wens je (ondanks alles)een fijne zwangerschap. Weet in ieder geval dat er hier een heleboel meiden zijn die je ontzettend steunen en er voor je zijn als je het moeilijk hebt. Sterkte, veel liefs en een dikke knuffel Manuela
Woorden schieten tekort... Ja ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Doe het alsjeblieft rustig aan en veel sterkte met dit groot verlies.
Lieve Greet, Zoals zovelen al zeggen, hier zijn geen woorden voor, wat een vreselijk verlies..en wat ontzettend byzonder dat je nu een mooi wonder van je vriend in je buik draagt, het is zo dubbel...ook ik heb tranen in mijn ogen bij het lezen van je bericht, ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht toe, en ook wens ik je een goede zwangerschap van dit byzondere wondertje in jou buik..hopelijk kun je daar je kracht uitputten... Een hele dikke knuffel. Liefs Petra
Lieve Greet Woorden schieten idd te kort. Tranen rollen over mijn wangen... Wat moet dit een ontzettende moeilijke periode voor je zijn. Ik wens je heel veel liefde en kracht toe Een hele dikke warme knuffel, meis Liefs, Gerrina
lieve greet, wens je erg veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en heel veel liefde en geluk met de nieuwe spruit. Liefs Esther
Greet lees je verhaal met kippenvel.....zo'n dubbel gevoel....gecondoleerd met het verlies van je partner en toch proficiat met het nieuwe leven in je.....Thin line between life and death....Heb er verder geen woorden voor. Wens je wel alle kracht toe die jij je andere kindje en jullie kindje op komst nodig hebben.
Weet niet wat ik nog aan deze mooie woorden kan toevoegen. Leef met je mee. En geniet nog van het mooie wondertje. Liefs Ness
Woorden schieten hierbij tekort! Heel erg veel sterkte met het verlies van je vriend, zoals iedereen al zei ik weet zeker dat hij meekijkt en blij is met jullie wondertje! Sterkte meid!
Allereerst gecondoleerd, wat verschrikkelijk om je vriend te moeten verliezen. Maar wat heeft hij een mooi afscheidscadeau achtergelaten in je buik, zo leeft er toch nog een stuk van hem door.
lieve Greet, ik ben even helemaal stil.... tranen lopen over mijn gezicht.... zit op mijn werk en probeer me niets aan te laten merken. Gecondoleerd met het vreselijke verlies.. en gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is een hele dubbele belevenis. Daarom wens ik je heel veel sterkte om de komende tijd door te komen. Het is fijn om te weten, dat hij voort zal leven in dit zo gewensde kindje.... Een hele dikke knuffel en eveneens dikke kus Ingrid
Gecondoleerd met het verlies.. Gefeliciteerd met je zwangerschap je weet hij is bij jullie hij zal voor jullie zorgen op afstand liefs
wow, ook ik ben even sprakeloos... ik wil je toch feliciteren. ik vind het wel heel bijzonder dat hij voor zijn overlijden je toch nog een klein wondertje heeft gegeven. ik wil je veel sterkte wensen!
Heel veel sterkte met dit grote verlies, woorden schieten te kort! Toch wil ook ik je feliciteren met je zwangerschap en hoop dat je een beetje kan genieten van dat kleine wondertje in je buik! Liefs, Tijgetje
Allemachtig wat een verhaal Greet. Wat moet dit ontzettend moeilijk voor je zijn. Achterblijven met een kindje en ook nog ontdekken dat je net zwanger bent. Heel veel sterkte met de komende tijd. Hopelijk kun je genieten van het leventje dat in je groeit. Voor je kindjes moet je toch door. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende periode. Liefs, Nienke