een cadeautje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door greet, 3 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Gecondoleerd met het vreselijke verlies.
    en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Inderdaad het is allemaal heel dubbel. Maar ik weet zeker, je vriend waakt over jullie.
    Heel veel sterkte gewenst voor de komende periode.

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal!

Heel veel sterkte!

3. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Heel veel sterkte...

Liefs Ivana

4. greet

greet Lid

14 mrt 2006
    62
    0
    0
    volop solliciteren
    beerse, belgië
    hoi allemaal dank u voor het meeleven

eerst en vooral het gaat goed met me met ups en downs

dat kan niet anders natuurlijk sinds vandaag zitten we terug in ons huisje woonde een tijd bij mijn ouders maar daar was geen internet.

ik trek me enorm op aan deze 2 spruitjes zij houden me recht in deze moeilijke dagen mede ook omdat hij niet zou willen dat ik ze verwaarloos alleen door mijn verdriet voor hem.

ik ga er proberen het zo goed mogelijk van te maken zonder hem maar de avonden zijn wel eenzaam dan mis ik wel iemand om mijn dagelijkse gebeurtenissen tegen te vertellen.

en wat ik ook doe hij komt er niet mee terug he ja nu komt hij een deel terug in ons 2 de kindje maar ja het zal niet zijn zoals hij was he

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wow greet, wat knap dat je zo positief bent! Dat geeft wel aan wat een geweldig karakter je hebt en je ws ook een fantastische moeder zult zijn.

Ik wens je alle goeds toe en wens je een heerlijke zwangerschap!

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    toch gefeliciteerd met dit wondertje.
    en sterkte met het verdriet van het verlies van
    je vriend.

liefs chantal.

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Greet,
    Ik sluit me aan bij Manuela.
    Wat een vechtertje ben je. Heb heel veel bewondering voor je.
    Ik ben ook erg blij voor je kindjes dat ze zo'n sterke, lieve moeder hebben.
    Een hele dikke knuffel van Sophie
    xxxxx

8. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    daar krijg ik kippenvel van! Zo dubbel is het leven. Heel veel sterkte, maar ook alle geluk van de wereld!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

liefs,
    Cleo

9. greet

greet Lid

14 mrt 2006
    62
    0
    0
    volop solliciteren
    beerse, belgië
    dank u allemaal

het doet me goed dit te lezen

10. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje meid wat dubbel allemaal heel veel sterkte en toch een fijne zwangerschap gewenst!

11. greet

greet Lid

14 mrt 2006
    62
    0
    0
    volop solliciteren
    beerse, belgië
    ik ben vannacht gebroken

heb gehuild gehuild en gehuild

was een fuif over de deur te doen en had voor alle veiligheid onze yoran bij mijn zus te slapen gelegd en de buren hadden gezien dat ik alleen thuis was en die zijn me uit huis komen halen zodat ik er toch ff uit was het deed me deugd.

maar wnn ik onze niels (moet tante zeggen tegen me langs vriend zijn kant) ambras zag maken met ene ben ik er tussengesprongen om hem te kalmeren en van die emoties die ik toen had ben ik achteraf nadat het gekalmeerd was beginnen huilen dat niet erger kan alles van verdriet kwam eruit en ik was er weer ff over kwam ik nog een persoon tegen die ik kende en die vroeg cava toen begon het opnieuw en dat heeft toen wel een uur geduurd eer terug op plooi was tkan mss korter geweest hebben maar het leek een uur te duren.

het heeft me wel deugd gedaan dat ik is ff alles kon uithuilen hoor maar er zit nog emotie die eruit moet hoor ben benieuwd wnn die komt.

groetjes greet

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje Greet, dat zal erg moeilijk voor je zijn geweest. Maar hoe dan ook, het is niet meer dan normaal dat je dit ervaart als je zulke dingen meemaakt in korte tijd.

Probeer je rust te vinden en huil, schreeuw en gooi alles er maar uit als je dat nodig hebt. Is altijd beter dan het opkroppen. Ik hoop dat die momenten steeds minder zullen worden en je beter kunt genieten van jullie wonderlijke cadeautje.

Heel veel liefs en een dikke kuff
    Manuela

13. greet

greet Lid

14 mrt 2006
    62
    0
    0
    volop solliciteren
    beerse, belgië
    dank u

het heeft me ook deugd gedaan hoor

maar nu zou ik constant kunne huilen vroeger moest ik echt moeite doen eer die tranen kwamen.

maar viavia heb ik nu een vriend terug gevonden waar ik sinds een paar uur mee sms en klint mss raar maar hij geeft me vlinders en rust vooral rust heb em nog niet persoonlijk gesproken over alles maar heb nu al een soort verbondenheid met hem wat me zegt van slaagt deze jongen gade want hij brengt je rust en luisterd naar je in moeilijke momenten.

en mede nu ik me eenzaam voel en hij me bijstaat krijg ik vlinders voor hem

maar das normaal in deze staat van het rouwingsproces je zoekt een compensatie voor de gevoelens die je niet meer kwijt kunt he.

klinkt mss zo verward hoop dat je eraan uitkunt allemaal

14. Niet meer actief

@Greet wat fijn dat je iemand hebt gevonden waar je je rust kan vinden in deze moeilijke tijd.Heel veel sterkte meis

15. geitje

geitje Actief lid

7 jun 2006
    128
    0
    0
    Jee, greet, wat erg. Ik moest ook huilen toen ik het las. gelukkig heb je iemand gevonden die je steunt in deze tijd.

16. Niet meer actief

net als zovelen woorden schieten te kort heel veel sterkte meid de komende tijd.

groetjes baby blues

17. Niet meer actief

jee!woorden schieten te kort!gecondoleerd met het verlies van je vriend!is wel heel bijzonder dat je nu zwanger bent en dat hij zo altijd bij je is!ik weet zeker dat hij over je schouder meekijkt en zal zorgen dat je je er doorheen slaat!meis heel veel sterkte gewenst!

knuffel van mij

18. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Jee wat een verhaal, maar oprecht een heel mooi cadeau!

Sterkte

19. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Greet proficat met je zwangerschap en sterkte met het verlies van je geliefde vriend.

Het zal inderdaad nog een heel verwerkingsproces zijn, maar gelukkig heb je iemand waarbij je nu terecht kan

groetjes en sterkte
    flyke

20. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Echt geen woorden voor hoop dat de toekomst veel moois voor je zal brengen en dat je maar mag genieten van je kindjes...

Heel veel sterkte en ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je door deze tijd heen kunnen helpen...

Koester je zwangerschap

dikke kus

Deel Deze Pagina