hallo ikzelf ben via kid zwanger geworden, ik vraag me af of er meer vrouwen zijn op deze site, het lijkt me leuk om contact te leggen,ik ben in belgie geholpen. ik hoop op reacties groetjes karin
ja daar wil ik je wel antwoord op geven hoor kid betekent kunstmatige inseminatie met donorzaad ik ben met een vrouwelijke partner dus voor ons de enige manier groetjes karin
Oh, oke, ik ken ook een paar meiden die zo zwanger geraakt zijn, maar wist niet dat het zo heet. Geniet lekker van je zwangerschap!
Gefeliciteerd meis! Leuk omdat hier terug te vinden, ik hoorde mijn nicht er laatst ook over. Die heeft ook een vrouwelijke partner en willen graag kinderen. In een vorige relatie heeft ze een vriendin gehad die een tweeling had door KID. Welkom! Liefs Nies
hoi karin gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn vriendin en ik zijn ook bezig met KID/IUI in Belgie en hopen vlug zwanger te raken......... Genieten jullie maar alvast lekker en dan hoop ik dat wij vlug volgen..... Twinny
leuk om te lezen dat er dus meerdere mensen op deze site zijn met vrouwelijke partner en ook in belgie dokteren, zitten jullie ook in gent? ik ben zelf zwanger geweest van onze eerste en daarna zou mijn vrouw zwanger willen worden, maar na 4 pogingen had ze gezegt dat ik het weer moest gaan proberen aangezien we net verhuist zijn en er inn ons huis nog het een en ander te klussen valt,en ik van quinten in een keer zwanger was en nu dus weer toppie hoor nooit verwacht zo snel! ik wens jullie heel veel succes groetjes van karin
ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties, had gehoopt op reactie maar niet verwacht schijnt toch nog steeds een beetje apart te zijn, kinderen van 2 vrouwen doet ons veel goeds om dit te lezen liefs karin en quinten
hoi karin wij zijn in behandeling in Genk, dat ligt hier lekker in de buurt nl. 25 minuutjes rijden. Iedereen reageert op dit forum hardstikke lief en betrokken op elkaar..... Mijn vriendin wil zelf niet het kindje dragen, dus mag ik de gelukkige zijn. Fijn dat het beide keren zo lekker snel gegaan is. Wij zijn nu al in ronde 4, maar blijven natuurlijk hoop houden.... succes met je zwangerschap twinny