italië

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by guppekop, Sep 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    wie heeft er ervaring met klein(e) kind(jes) op vakantie naar italie? We willen daar al heel lang heen, maar is dat te doen met 2 ukkies? Zitten te denken om dan in november te gaan en met de auto vanwege alle spullen die mee moeten.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij gaan 'n paar keer per jaar naar ons chalet in Italië aan het meer van Lugano. Gaat prima met de kleintjes achterin. We rijden het liefst in 1 keer met de nodige tussenpauzes en dan doen we er ongeveer 13 uur over. Wij sluiten het seizoen altijd af tijdens de herfstvakantie en later zouden we ook niet willen omdat het dan toch al gauw erg fris is.

Waar wil je naartoe?

3. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    vanaf rome verder naar het zuiden. dus nog zeer rekbaar...

4. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Naar Rome rijden en dan nog verder is wel erg ver hoor... Weet niet of ik dat zou doen met 2 kleintjes per auto.
    Wij rijden elk jaar naar Italië in de zomervakantie (Toscane of Gardameer) maar veel verder dan Toscane zou ik persoonlijk niet doen, denk dat je je kindjes daar geen plezier mee doet om zolang in de auto te zitten.
    Waarom doe je dan niet een flydrive?

5. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    een watte? bedoel je soms het vliegtuig?:)

heb manlief inmiddels kunnen overtuigen dat ik het echt nog te ver vind voor nu. Het gaat nu op de planning voor over paar jaartjes als ze wat ouder zijn en we niet zoveel hoeven mee te nemen voor ze.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Flydrive= vliegen en daar een auto huren.

Wij waren bij het Gardameer met de auto toen onze zoon 3 jaar was.
    We hebben een overnachting gedaan, en we hadden een dvd speler in de auto, en ik zat ook veel achterin om hem te vermaken.
    Het ging heel goed.
    Je kunt ook s'nachts rijden zodat je kids lekker kunnen slapen.
    Dan heb je het grootste gedeelte gahad zodra het licht wordt.
    Veel plezier!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    wij willen ook zo graag naar italie met de auto maar nu 5 uur naar disney was al een hel pffff ik ben blij dat we geen 12 uur hoefden te rijden. Wij gaan dus pas als de kids wat ouder zijn

8. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Wij zijn vorige zomer naar Italië (Toscane) geweest, onze zoontjes waren toen 8 maanden en 3 jaar oud.
    Het rijden ging goed, we hebben wel in Zwitserland overnacht, ik had er niet aan moeten denken om in één keer door te rijden.
    We zijn regelmatig gestopt en hadden van die dvd schermpjes gekocht voor achterin, geweldige dingen!

Share This Page