Kan buikgriep kwaad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Windows, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nee,ik ben nog niet zwanger,maar volgende week nod,
    maar nu heb ik een flinke buikgriep,kan dit kwaad als ik evt.wel zwanger ben?

2. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Ik denk het niet, ik heb zelf namelijk een spastische darm en daar soms flink heftige aanvallen van, dan lig ik met hoge koorts te kronkelen op de grond en komt er van alle kanten alleen nog maar groen water uit (sorry voor de gore details) en gal en bij de laatste keer was het zo heftig dat ik naar het ziekenhuis moest waar er nog wat onderzoeken gedaan werden.
    Daarna bij de uitslag bij de huisarts heb ik ook gevraagd of dit kwaad kan als ik ooit kinderen zou willen (is alweer een jaar geleden ongeveer) en dit kon volgens de huisarts geen kwaad omdat je darmen niks te maken hebben met het kindje in je baarmoeder.
    Het enige voordeel was volgens de huisarts dat ik hier steeds zo vreselijk veel pijn aan heb dat het alleen maar mee kan vallen als ik ooit weeen krijg :D

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Staat er los van hoor. Geen zorgen meid!

gr vruchtje

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    kan geen kwaad hoor.
    ik heb net buikgriep gehad, en ben net zwanger :D

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Buikgriep op zich kan geen kwaad, koorts wel tijdens een beginnende zwangerschap...

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En het kan de eisprong uitstellen als je 'm net rond je eisprong hebt *sprak ze uit ervaring ;) *
    Ik had deze maand een buikgriepje op de dag van mijn + ovu-test, temp ging niet omhoog, dus doorgetest en 3 dagen later alsnog omhoog (met weer een + ovu-test)

7. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Nee,ik zei nog tegen m'n vriend:'zwangere vrouwen die kotsen ook'
    Als jullie wisten wat ik er gisteren uitgegooid heb,ik zal jullie de details besparen ;)
    maar ik heb nu nog erge buikpijn,heb lekker bijna klokje rond geslapen :D

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ligt er ook aan hoe hoog de temp is toch? Iets verhoging kan geen kwaad maar als je bij de 39 komt en hoger gaat wel..ten minste gaf mn VK aan nadat ik belde dat ik koorts had ;)

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik had gister 38,8 maar mijn ha zei hier
    niets over...
    Dus hoop dat koorst niet echt kwaad kan

LIEFS nony

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Nony:
    Mm nee geen idee..ik had toen ook iets van 38 nogwat..maar was al verder in de zwangerschap.

Kun je niet een VK vragen? Of doet de huisarts de controles/bevalling? Anders zou ik gewoon ff bellen...ook al is het alleen voor je eigen gemoedsrust ;)

11. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Toen ik 3 maanden zwanger was van Zara had ik ook tussen de 38,5 en 39 graden koorts. De verloskundige zei toen dat het geen kwaad kon. Wel moest ik uitkijken met het slikken van paracetamol. En als ik toch een paracetamol wilde, dan moest het zonder coffeine zijn.

Deel Deze Pagina