Afgelopen ronde helaas overstimulatie waardoor de iui niet doorgegaan is! Vol goede moed vanmiddag de uitgangsecho gehad, maar die was niet goed! Ik heb een cyste! Moet maandag terugkomen voor een nieuwe echo in de hoop dat deze dan kleiner/weg is! Is er iets dat ik zelf kan doen om de cyste te verkleinen? Wil zo graag starten met iui!
Helaas niets aan te doen... Ik had afgelopen zomer ook één en moest een ronde overslaan. Ik had die ronde een cyclus van ruim 50 dagen en heb uiteindelijk 3 maanden MMM moeten overslaan door de cyuste. Vervelend ik weet het. Maar probeer er niet teveel over te treuren en vol goede moed naar de volgende ronde gaan!
Helaas kun je er niets aan doen! Ik heb 3 of 4 keer cysten gehad. 1 keer zat er maar 1 en hoewel die wel best groot was mocht ik bij krimp toch beginnen met spuiten. Een paar dagen later was ie minimaal gekrompen maar ik mocht toch door! De andere rondes helaas een maand pauze moeten inlassen Erg zuur maar helaas kun je niets anders doen dan jezelf erbij neerleggen Is je cyclus wel regelmatig? Want dan kun je zelf natuurlijk wel een poging wagen! Hier pcos dus helaas geen eigen pogingen
Ik was er al bang voor dat er niets aan te doen is, maar dacht vragen kan altijd We zullen het zien, maandag weet ik meer! Om mezelf te beschermen ga ik er maar vanuit dat het niet in orde zal zijn! Mijn cyclus is wel regelmatige, dus de spontane kans kunnen we dan wel benutten! Alleen heeft die de afgelopen 18 rondes niets opgeleverd, dus hoop dat we toch met iui mogen starten!
Misschien ben ik een beetje laat met reageren, maar ik had ook een cyste en mij werd verteld dat ik veel water moest drinken! In mijn geval kon de cyste geen kwaad, hij was 3,5 cm bij 4 cm. En nu afnemend. Maar gebeurt vaak tijdens vordering van de zwangerschap, dat hij afneemt! Ik hoop voor je dat hij afneemt! Hoe groot is de cyste?
een cyste kan je niets aan doen helaas. Ik had een cyste, moest wachten, toen kwam er maar geen menstruatie en bleek ik spontaan zwanger. Het was een corpus luteum cyste geweest....
Dank je dames! Vanochtend echo gehad en positief verrast: de cyste is kleiner geworden en mag dus toch nog starten met hormonen! Jeej! Nu hopen dat ditmaal de hormonen niet teveel zijn!