Beste.. Met heel veel ervaring op borstvoeding en intolerantie gebied met borstvoeding, heb ik nu toch een vraag.. Het zoontje van mijn vriendin weigert eens in de zoveel tijd in eens een hele dag de borst! Hij is nu 4 maanden. Hij wil niet eens een slokje proberen dan, zodra mijn vriendin hem al in de houding legt wordt hij al heel erg boos Hij wil dan ook geen fles met afgekolfde melk, ondanks dat dat normaal ook geen probleem is.. Hij houdt dit een hele dag en nacht vol, waarbij hij heel erg veel huilt, als of hij pijn heeft. Zijn ontlasting is vervolgens niet hard en huilt ook niet voordat hij gaat poepen. Heeft u enige idee in welke richting we moeten zoeken Alvast bedankt voor uw reactie Groetjes Annette
Ik moet er nog wel even bij vertellen dat hij vaak verhoging heeft meestal net boven de 38, na het slapen dan weer gezakt onder de 38
Hoi, Het kan zijn dat mama anders ruikt of smaakt rond die dagen. Andere lotion, naar het zwembad of sportschool geweest en daar mogelijk shampoo gebruikt? Ik noem maar iets. Bij pijn zou je aan iets in mondgebied of oren kunnen denken. En houding zo rechtop mogelijk zoeken. Zittend op schoot tegen mama aangeleund, in de rugby en dan achterover leunen na aanhappen, al lopende met kind op heup/arm voeden....gewoon proberen.